Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Zwolnienia w Boschu były tylko zwiastunem. Obniżają także pensje, a kryzys dotyka kolejnych gigantów. 13:23 Usuwanie nagaru z silnika ma ogromne znaczenie. Zyskuje warsztat i środowisko. 11:01 Najczęstsze błędy przy wymianie klocków i tarcz hamulcowych. Co zrobić, aby ograniczyć liczbę reklamacji? 27.11 Konkurs Magneti Marelli 27.11 Wymiana paska wieloklinowego – wskazówki eksperta

Producenci części i dystrybutorzy

Polski producent opon zaprezentował wyniki finansowe. Jest lepiej niż rok temu.

Wyniki finansowe za 3 kwartał przedstawione przez polskiego producenta opon są pozornie optymistyczne. Jednakże pod uwagę należy brać ubiegłoroczny pożar, który w znacznym stopniu wpłynął wówczas na wolumen produkcji i koszty prowadzenia działalności.

Spadek przychodów i zysków w jednej z największych polskich grup przemysłowych

Grupa Boryszew opublikowała wyniki finansowe za III kwartał 2024 roku, które wskazują na spadek przychodów i zysków w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Wzrost sprzedaży jednego z dystrybutorów części. Przychody w wysokości 3,1 mld zł.

Grupa Auto Partner, jeden z dystrybutorów części samochodowych w Polsce, odnotowała w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając przychody w wysokości 3,1 mld zł.

Zawieszanie się pedału sprzęgła w połowie wysokości VAG 2.0 TDI: przyczyny i rozwiązania [FILM]

Zapraszamy do zapoznania się z kolejną pigułką techniczną Schaeffler. W dzisiejszym odcinku ekspert wyjaśnia, co może powodować zawieszanie się pedału sprzęgła w połowie wysokości w silnikach grupy VAG 2.0 TDI. Przyczyna może być nieco bardziej skomplikowana, niż mogłoby się wydawać.

Motoryzacyjny projekt unijny „rEUman” – na czym polega?

Konsorcjum złożone z firmy BORG Automotive Reman i 19 innych partnerów opracowało projekt „rEUman” jako propozycję w ramach programu Horyzont Europa. Grupa otrzymała zgodę na jego finansowanie ze środków najważniejszego unijnego programu finansowania badań i innowacji. Celem jest wzmocnienie przyszłej gotowości i konkurencyjności europejskiego przemysłu zajmującego się regeneracją części.

Czy „Serwis 2.0” zrewolucjonizuje komunikację pomiędzy warsztatami a klientami?

W najbliższy piątek 22.11.2024 Liqui Moly Polska we współpracy z EKG Auto Serwis organizują konferencję, na której zaprezentują swój pomysł na kontakt warsztatów z klientami.

Nauka o układzie smarnym na “żywym organizmie”. TotalEnergies podnosi poziom swojego programu edukacyjnego.

Adam Klimek, ambasador TotalEnergies, opracował edukacyjny model przekroju silnika. Jednostka wybrana na ten cel opisywana jest jako “ikona downsizingu”. Jakie aspekty pracy tego silnika będą obiektem kolejnych części cyklu edukacyjnego?

Polski producent części z “Gryfem Gospodarczym”

Polski producent działający w branży rozruszników i alternatorów został nagrodzony „Gryfem Gospodarczym 2024″ w kategorii „Lider Eksportu – średnie i duże przedsiębiorstwo”.

Czy tańszy olej silnikowy jest gorszy? MotoFocus TV.

Tym razem gościem studia MotoFocus TV był Adam Bober, reprezentujący firmę Petronas, jednego z największych na świecie producentów olejów silnikowych i innych środków smarnych. Dlaczego właściciele aut nie zachowują odpowiednich interwałów wymiany oleju? Czy inwestowanie w drogie oleje silnikowe to zawsze dobry pomysł? Czy regeneracja olejów silnikowych to przyszłość branży? Te i inne pytania zadaje […]

Jaki kolor płynu chłodniczego uzupełnić? To bez znaczenia!

Uzupełnianie płynu chłodniczego nie jest skomplikowane samo w sobie. Jednak wybór niewłaściwego koncentratu do chłodnic może mieć poważne konsekwencje. Co istotne, kolor nie ma tu (prawie) żadnego znaczenia. Specjaliści marki MAHLE przygotowali poradnik, w którym wyjaśniają czym kierować się przy wyborze płynu chłodzącego.