Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
22.11 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 22.11 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 22.11 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 22.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

LUK

Profesjonalna regeneracja skrzyni biegów DQ200 grupy VW – szkolenie online dla Czytelników MotoFocus.pl

Zapraszamy na szkolenie online, przygotowane specjalnie dla naszych Czytelników przez firmę Schaeffler. Szkolenie będzie dotyczyć profesjonalnej regeneracji skrzyni biegów za pomocą zestawu LuK GearBox. Poprowadzi je Marek Matejkowski specjalista techniczny Schaeffler.

Moduł suchego sprzęgła podwójnego 2CT dla skrzyń DSG/S-TRONIC – szkolenie online dla Czytelników MotoFocus.pl

Zapraszamy na szkolenie online, przygotowane specjalnie dla naszych Czytelników przez firmę Schaeffler. Szkolenie będzie dotyczyć modułu suchego sprzęgła podwójnego 2CT, a poprowadzi je Marek Matejkowski specjalista techniczny Schaeffler.

Tarcza sprzęgłowa z wahadłowym tłumikiem typu odśrodkowego CPA [FILM]

W zestawach sprzęgła do silników 1.6 CRDi stosowanych w autach Hyundai oraz KIA, firma Luk zmieniła tarcze na typ z wahadełkami. Po jednej stronie tarczy umieszczono tłumiki wahadłowe, a po drugiej stronie zastosowano tłumiki klasyczne ze sprężynkami cylindrycznymi. Firma Schaeffler przygotowała film przedstawiający właściwy kierunek montażu tarczy.

Profesjonalna regeneracja skrzyni biegów Renault – szkolenie online dla Czytelników MotoFocus.pl

Zapraszamy na szkolenie online, przygotowane specjalnie dla naszych Czytelników przez firmę Schaeffler. Szkolenie dotyczyć będzie regeneracji dwusprzęgłowej, zrobotyzowanej skrzyni biegów Renault. Poprowadzi je specjalista techniczny Schaeffler – Marek Matejkowski.

Usunięte ucho montażowe w CSC do Hyunai/KIA [FILM]

Nowy wyprzęgnik LuK do samochodów z grupy Hyundai/KIA jest dokręcany w dwóch miejscach. Można go bez przeszkód stosować w samochodach, w których wcześniej znajdowała się wersja z trzema otworami montażowymi. Firma Schaeffler przygotowała krótki film, który pokazuje, czym jeszcze różni się zaktualizowana wersja podzespołu i jak odnaleźć dokumentację z nowym sposobem montażu.

Schaeffler na targach Automechanika

Na targach Automechanika DIGITAL PLUS, w dniach 14-16 września 2021, Schaeffler udziela odpowiedzi na pytania dotyczące motoryzacyjnego rynku części zamiennych przyszłości: Jaki wpływ będą miały zmiany technologiczne na rynek części zamiennych? W jaki sposób warsztaty będą mogły nadal wykonywać naprawy wydajnie, w sposób profesjonalny i z zyskiem?

Instrukcja montażowa zestawów LuK RepSet® (621 3027 09/33, 621 3045 09/33 i 621 3050 09/33)

W wymienionych poniżej modelach samochodów, sprzegło może czasami szarpać. Problem występuje głównie po dłuższych okresach bez jazdy i przy temperaturach poniżej 10°C.

LuK to niemiecki producent części samochodowych, należący obecnie do biznesu Grupy Schaeffler. Firma kojarzona jest na rynku przede wszystkim z produkcją sprzęgieł oraz innych elementów przeniesienia napędu w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Katalog produktów LuK systematycznie się rozszerza, także za sprawą rosnącego zaangażowania firmy na rynku pierwszego montażu (OE). Według danych Schaeffler, technologie LuK są stosowane w co trzecim samochodzie na świecie oraz w co drugim w Europie. Doświadczenie to przekłada się na aftermarket – produkty marki zbierają dobre opinie mechaników i użytkowników. Części LuK to oprócz samych sprzęgieł także dociski sprzęgła, tarcze sprzęgłowe, łożyska oporowe czy koła zamachowe. Więcej informacji na temat oferty LuK można znaleźć w powyższych artykułach.