Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Branża SKP czeka na reformy – wywiad z prezes PISKP, Jolantą Źródłowską 15:32 Wymiana przedniego górnego wahacza zawieszenia w Tesli Model 3 [FILM] 15.05 Wymiana płynu chłodzącego w samochodzie elektrycznym – czy to ważne? 15.05 Baterie sodowo-jonowe – czy to będzie przełom? 15.05 Awaria układu regulacji dynamiki jazdy w BMW 530d GT F07. Możliwa przyczytan problemu.

LUK

Nowe rozwiązania naprawcze suchych i mokrych sprzęgieł od Schaeffler

Schaeffler rozszerzył swoje portfolio o nowe zestawy naprawcze do mokrych sprzęgieł dla samochodów marek Fiat, Renault i Smart. Dodatkowo, zestawy LuK RepSet 2CT są teraz dostosowane także do potrzeb samochodów z Grupy VW, w których użyte zostało mokre podwójne sprzęgło.

Praktyka warsztatowa REPXPERT.PL: Zmiana wielkości tarczy w BMW 1, 2, 3, X1

Dostawcą pierwszego montażu oraz na rynku niezależnym we wskazanych wyżej samochodach jest Schaeffler. W początkowych latach produkcji stosowane było rozwiązanie ze sztywną tarczą o wymiarze 240 mm. Wraz z upływem lat, jak każdy produkt podlega zmianom.

Wymiana podwójnego sprzęgła 2CT – sprawdziliśmy jak wygląda szkolenie

Obsługa dwusprzęgłowych skrzyń biegów to jeden z tematów „na czasie” w branży napraw samochodowych. Firma Schaeffler, właściciel marki LuK, przeprowadza teoretyczno-praktyczne szkolenia w tym zakresie, także w warsztatach klientów. Wzięliśmy udział w tego typu kursie.

Nowy wzór opakowań produktów Schaeffler

Schaeffler Automotive Aftermarket wprowadził nowe opakowania części zamiennych oraz zestawów naprawczych. 

Wyniki treningu wiedzy Schaeffler

Fundatorem nagród w naszym konkursie była firma Schaeffler, właściciel marek LuK, INA, FAG oraz Ruville. Przedstawiamy nazwiska zwycięzców treningu wiedzy.

Jak zarobić na wymianie sprzęgła w dwusprzęgłowych skrzyniach biegów?

Przedstawiamy artykuł na temat opłacalności napraw sprzęgieł 2CT z użyciem narzędzi LuK – na przykładzie grupy VW.

Gdzie można znaleźć dwusprzęgłową skrzynię biegów i sprzęgło LuK 2CT

Z poniższego artykułu dowiedzą się Państwo, którzy producenci aut osobowych wykorzystują innowacyjne rozwiązanie LuK 2CT.

Zasada działania dwusprzęgłowej skrzyni biegów

W poniższym artykule wyjaśniamy, jak działa sprzęgło podwójne dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Porównujemy także działanie skrzyni ze sprzęgłem suchym i ze sprzęgłem mokrym.

Nowość w ofercie Schaeffler – zestaw naprawczy bezstopniowej skrzyni biegów

Dział Automotive Aftermarket w Schaeffler oferuje ten produkt, razem ze ślizgiem prowadzącym, w zestawie naprawczym LuK RepSet CVT. Wśród produktów marki LuK dla skrzyń biegów CVT znajdują się także tłumiki drgań oraz dwumasowe koła zamachowe.

Co to jest sprzęgło podwójne 2CT?

Sprzęgło podwójne – zalety i historia dwusprzęgłowej skrzyni biegów w samochodach osobowych.

LuK to niemiecki producent części samochodowych, należący obecnie do biznesu Grupy Schaeffler. Firma kojarzona jest na rynku przede wszystkim z produkcją sprzęgieł oraz innych elementów przeniesienia napędu w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Katalog produktów LuK systematycznie się rozszerza, także za sprawą rosnącego zaangażowania firmy na rynku pierwszego montażu (OE). Według danych Schaeffler, technologie LuK są stosowane w co trzecim samochodzie na świecie oraz w co drugim w Europie. Doświadczenie to przekłada się na aftermarket – produkty marki zbierają dobre opinie mechaników i użytkowników. Części LuK to oprócz samych sprzęgieł także dociski sprzęgła, tarcze sprzęgłowe, łożyska oporowe czy koła zamachowe. Więcej informacji na temat oferty LuK można znaleźć w powyższych artykułach.