Schaeffler Automotive Aftermarket wprowadził nowe opakowania części zamiennych oraz zestawów naprawczych.
Nowy układ graficzny ma łączyć w sobie nowoczesność i sprawdzone rozwiązania. Na opakowaniach umieszczone są wysokiej jakości realistyczne zdjęcia produktów lub zestawów naprawczych. Nowością jest pojawienie się na pudełkach marki parasolowej – Schaeffler, która została wyeksponowana i usytuowana nad zdjęciami produktów.
Na każdym opakowaniu znajduje się pasek, ułatwiający dystrybutorom oraz mechanikom szybką identyfikację danej marki produktowej. Żółty pasek oznacza markę LuK, zielony – markę INA, natomiast czerwony – FAG. Ponadto, nazwę produktu opisano w dziesięciu językach.
– Od 1 stycznia 2018 poprzez utworzenie nowej samodzielnej dywizji, nasza organizacja Automotive Aftermarket zbliżyła się do Grupy Schaeffler. Teraz nasza marka parasolowa – Schaeffler, będzie wzmacniana poprzez zestawienie jej z dobrze znanymi markami produktowymi. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby nasze marki produktowe oraz kojarzone z nimi cechy były nadal rozpoznawalne wśród mechaników i dystrybutorów – powiedział Rouven Daniel, Dyrektor marketingu i komunikacji w Schaeffler Automotive Aftermarket.
Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju „Odpowiedzialność za jutro”, Schaeffler stawia na właściwy dobór materiałów i produkcję nowych opakowań dbając o standardy ochrony środowiska. Dzięki temu wszystkie nowe opakowania są łatwe do utylizacji i recyklingu.
Więcej informacji o produktach Schaeffler Automotive Aftermarket można znaleźć na portalu REPXPERT (www.repxpert.pl). Firma będzie także obecna na targach Automechanika we Frankfurcie, które odbędą się od 11 do 15 września 2018 r. (stoisko A01).
Komentarze