Menu

Producenci części i dystrybutorzy

LSPRO – nowa gama retrofitów LED w ofercie producenta

Po dobrze przyjętej przez rynek serii retrofitów LED LSPRONG, firma M-TECH wprowadza zupełnie nową gamę produktów o nazwie LED set LSPRO, z serii SMART.  W pierwszej kolejności do oferty trafią LEDowe zamienniki tradycyjnych żarówek halogenowych typu H1, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4, HIR2 i H15.

Dobre i złe retrofity LED – czym się od siebie różnią?

Od jakości wykonania retrofitów LED zależeć może to, czy będą one we właściwy sposób oświetlać drogę i nie oślepiać innych kierowców. Jakie są różnice pomiędzy najlepszymi retrofitami, które w niektórych krajach otrzymały dopuszczenie do stosowania w ruchu drogowym, a ich niskiej klasy odpowiednikami?

Oferta marki części samochodowych SKV powiększyła się o stacyjki

Stacyjki SKV to rozwiązania, gotowe do instalacji w pojeździe. Kompletnie wyposażone w moduły, okablowanie i kostki elektryczne, zapewniają szybki i łatwy montaż.

Brembo otwiera nowy zakład produkcyjny

Brembo rozszerza globalną działalność przemysłową i otwiera zakład w Tajlandii. Inwestycja o wartości około 40 milionów euro skonsoliduje rolę Brembo jako dostawcy rozwiązań dla klientów i pozwoli grupie wykorzystać nowe możliwości w Azji Południowo-Wschodniej.

Wskazówki dotyczące montowania włącznika termicznego (TSW)

Aby silniki spalinowe mogły pracować wydajnie, zachowując przy tym niski poziom zużycia i emisji substancji szkodliwych, potrzebują w miarę możliwości stałego poziomu temperatury. Wskazówki dotyczące montowania włącznika termicznego w poniższym artykule przedstawiają specjaliści marki MAHLE.

Test akumulatorowych kluczy udarowych E-Lion od Magneti Marelli – podsumowanie

Przez ostatnie tygodnie, w zaprzyjaźnionym z naszą redakcją warsztacie pracowały najnowsze narzędzia, wprowadzane do oferty marki Magneti Marelli. Trzy klucze udarowe zasilane bateryjnie, a więc rodzina E-Lion, zostały poddane sprawdzeniu w realnych, docelowych warunkach eksploatacji. Do czego konkretnie je wykorzystywano? Jak się spisały? Ile kosztują? Jakie opinie na ich temat mają mechanicy? Odpowiedzi poniżej.

Przyjmować czy nie przyjmować? Czy warsztaty widzą sens we współpracy ze szkołami motoryzacyjnymi?

Praktyki zawodowe są obowiązkiem każdego ucznia szkoły motoryzacyjnej, który chce otrzymać tytuł zawodowy. Jak się okazuje, stosunkowo duży procent uczniów takich szkół nie jest zainteresowany pracą w sektorze usługowym. Czy w takiej sytuacji warsztaty są chętne na przyjmowanie praktykantów?