Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Zwolnienia w Boschu były tylko zwiastunem. Obniżają także pensje, a kryzys dotyka kolejnych gigantów. 13:23 Usuwanie nagaru z silnika ma ogromne znaczenie. Zyskuje warsztat i środowisko. 11:01 Najczęstsze błędy przy wymianie klocków i tarcz hamulcowych. Co zrobić, aby ograniczyć liczbę reklamacji? 27.11 Konkurs Magneti Marelli 27.11 Wymiana paska wieloklinowego – wskazówki eksperta

Sakura

Akumulatory Sakura już w ofercie Inter-Team

Firma Inter-Team postawiła sobie za zadanie wprowadzenie własnej marki akumulatorów, która spełniałaby następujące kryteria:   -gwarancja jakości -długi okres użytkowania -pewność rozruchu akumulatora w każdych warunkach -łatwe dopasowanie akumulatora do pojazdu Cel ten udało się osiągnąć dzięki linii akumulatorów Sakura, które są już dostępne w ofercie firmy. Akumulatory te zaspokajają potrzeby użytkowników samochodów zarówno europejskich jak […]

Klocki Kraft i Sakura w Inter Team

Oferta handlowa firmy Inter Team została poszerzona o kolejną linię marek – Kraft i Sakura. Są to klocki hamulcowe z zastosowaniem do samochodów europejskich, osobowych i dostawczych (Kraft) oraz – do samochodów azjatyckich (Sakura). Oferta obejmuje referencje do najbardziej popularnych samochodów jeżdżących po polskich drogach i będzie stale poszerzana. W sumie to blisko sto pozycji […]

Inter-Team podnosi jakość usług w Gliwicach

W dniu 13 sierpnia 2008 o godz. 18.00 w restauracji „Verona” odbyło się uroczyste wręczenie nagród klientom firmy Inter Team, którzy wzięli udział w promocji „Wspólnie Podniesiemy Jakość Twoich Usług”. Akcja odbywała się w dniach od 10.03.2008 do 10.06.2008 i była skierowana do warsztatowych Klientów filii Inter-Team w Przyszowicach k. Gliwic. Promocja Wspólnie Podniesiemy Jakość […]

Kolejne nagrody rozdane

W zeszłym roku Inter-Team otworzył nowy oddział w Olsztynie. Pojawieniu się firmy w tym mieście towarzyszyła akcja promocyjna „Wspólnie podniesiemy jakość Twoich usług”, którą zorganizowano głównie z myślą o lokalnych warsztatach motoryzacyjnych. Zasady promocji polegały na tym, że klienci włączeni do promocji za zakupy dokonane w Inter-Team w czasie trwania akcji (27.11.2007 – 27.02.2008) mogli […]

Inter-Team w Nowej Hucie

12 marca 2008 r. Inter-Team otworzył kolejną filię – tym razem w Nowej Hucie (północno-wschodnia dzielnica Krakowa), niedaleko Huty im. Tadeusza Sędzimira. Dzięki takiej lokalizacji klienci mają łatwy dojazd od strony Proszowic, Nowego Brzeska, Niepołomic a także z północy Krakowa. Nowy oddział mieści się za budynkiem Urzędu Pracy. Powierzchnia biurowa oddziału Inter-Team w Nowej Hucie […]

Nowa marka w ofercie Inter-Team

Asortyment części zamiennych do samochodów azjatyckich w Inter-Team budowany jest w oparciu o znanych azjatyckich producentów. Takie fabryki jak Aisin, CTR, Koyo, NSK, NTN, Mitsuboshi, Dongil, znajdują się w ofercie Inter-Team od ponad 2 lat. Oferta ta jest uzupełniona przez markę Sakura. Kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia oferty jest współpraca z włoską firmą Japanparts. Bezpośredni […]

Tarcze hamulcowe Kraft i Sakura

W połowie stycznia 2006 oferta handlowa Inter-Team została powiększona o dwie linie tarcz hamulcowych Kraft oraz Sakura, stosowane odpowiednio do samochodów europejskich i azjatyckich. W sumie w ofercie znajduje się blisko 300 referencji do aut produkowanych na przestrzeni ostatnich lat. W ofercie znalazło się wiele nowości, np. tarcze do Citroena C5 czy Toyoty Corolli VVTi. […]

Sakura to marka części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych. Istnieje od 1970 r., a jej właścicielem jest przedsiębiorstwo ADR Group, posiadające swoją siedzibę w Indonezji. Marka zaczynała od produkcji i sprzedaży filtrów do samochodów azjatyckich, stąd japońskobrzmiąca nazwa brandu. Z czasem asortyment został poszerzony o części różnych układów, z których największą popularnością cieszą się dziś akumulatory samochodowe. Poszerzający się katalog Sakura od dawna nie dotyczy wyłącznie pojazdów marek azjatyckich. Produkty marki zapewniają szerokie pokrycie parku pojazdów popularnych w Europie. Sakura to marka budżetowa, której celem jest zapewnienie korzystnej relacji ceny do jakości produktów. Więcej informacji na temat produktów marki Sakura można znaleźć w powyższych artykułach.