Menu

Motorro

Inflacja, a ceny części motoryzacyjnych: ujawniamy ukryte zależności

Wiele osób zauważa znaczne ruchy cenowe na częściach zamiennych do samochodów. W minionym roku wskaźniki ekonomiczne pokazywały początkowo rosnącą, a następnie spadającą inflację, ale jak ona wpłynęła na ceny części zamiennych? Przedstawiamy analizę, na podstawie konkretnych cen transakcyjnych, przy okazji której odsłonimy ukryte zależności i rzeczywisty wpływ inflacji na ceny części motoryzacyjnych. Czy to tylko […]

Czy firmy motoryzacyjne wykorzystują inflację, aby więcej zarobić?

Inflacja zmusza producentów i dystrybutorów do ciągłego podnoszenia cen części zamiennych, a warsztaty cen świadczonych usług. Często słyszy się, że niektóre środowiska liczą na to, że klienci pogubią się i inflację traktują jako okazję do nadmiernego wzrostu cen. Dlatego odpowiedź na tytułowe pytanie jest sygnałem wartym zweryfikowania jak to wygląda w motoryzacji.

Czy regionalne hurtownie części zamiennych angażują się w e-handel?

W Internecie można dziś kupić niemal każdą część zamienną i wcale nie trzeba przy tym prowadzić działalności związanej z naprawami pojazdów. Wydaje się zatem, że także lokalne hurtownie części mogą szukać dodatkowego rynku zbytu produktów, prowadząc sklepy online w modelu B2C. Czy w istocie tak postępują? Sprawdziliśmy także, czy regionalne hurtownie części korzystają z porównywarek […]

Wysoka zniżka na aplikację Motorro – tylko dla czytelników MotoFocus.pl

Aplikacja Motorro, dzięki której m.in. porównasz ceny części w 27 hurtowniach jednym kliknięciem, spada z nieba wszystkim tym, którzy zmagają się z brakami asortymentu u dystrybutorów. Aplikacja dziś okazuje się niezbędna przy sprawnym wyszukiwaniu potrzebnego towaru.

Auto France i Inter Parts dołączyły do Motorro

Na platformie znajduje się obecnie oferta 22 polskich hurtowni motoryzacyjnych. Do Motorro dołączyły właśnie Auto France i Inter Parts, a jak zapewniają twórcy, do końca roku dołączą do ich grona kolejne, także zagraniczne.

Motoryzacyjne Start-upy idą w kierunku zarządzania danymi

Tegorocznemu Kongresowi Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego towarzyszyła wystawa polskich, branżowych start-upów. Wśród innowacyjnych, raczkujących firm widać bardziej wybijającą się tematykę – analiza i zarządzanie danymi pojazdów.

Motorro jest platformą zakupową, stworzoną z myślą o warsztatach i sklepach motoryzacyjnych. Jej idea polega na skracaniu procesu zamawiania części online. Motorro umożliwia dokonanie wyceny za pomocą kilku kliknięć – bez konieczności porównywania cen, dostępności i czasu potrzebnego na dostawę w kilku katalogach rożnych dystrybutorów. Platforma integruje oferty wielu hurtowni motoryzacyjnych w jednej bazie. Dzięki obecności w niej, hurtownie zyskują możliwość zwiększenia sprzedaży oraz pozyskiwania nowych i aktywizacji dotychczasowych klientów. Więcej informacji na temat platformy Motorro oraz jej oferty można znaleźć w powyższych artykułach.