Menu

Moto Profil

Profil działalności Moto floty został poszerzony o nowy dział. Czym będzie się zajmował?

Należąca do grupy Moto-Profil firma MOTO Flota, specjalizująca się w świadczeniu kompleksowych usług serwisowych na terenie całego kraju, rozszerza swoją działalność. W grudniu br. spółka wprowadziła usługę zarządzania flotami samochodowymi oraz outsourcingu fleet managementu. Jednocześnie powołała na nowe stanowisko kierownika tego działu – Krzysztofa Ostasa.

Wojewódzki Turniej Młodych Mechaników VR rozstrzygnięty. Kto triumfował w III edycji konkursu?

W czasie odbywającej się na Śląsku konferencji  „New trends in management and production engineering”, rozegrano finał trzeciego Wojewódzkiego Turnieju Młodych Mechaników VR. Wzięło w nim udział 20 drużyn ze szkół mechanicznych województwa śląskiego.

ProfiAuto wprowadza nowy katalog online. Ma on ułatwić mechanikom zamawianie części.

Sieć ProfiAuto – twórca pierwszego katalogu online w polskiej branży aftermarket – uruchomiła w grudniu br. nową wersję swojego flagowego narzędzia do zamawiania części i akcesoriów motoryzacyjnych w sieci. Nowy katalog ProfiAuto ma w niektórych przypadkach skrócić czas zamawiania produktów nawet o 90 procent. Aktualna wersja ma też umożliwić dużo łatwiejsze i bardziej intuicyjne wyszukiwanie […]

Nowo powstała akademia ma uchronić branżę przed brakiem mechaników

W najbliższych latach może zabraknąć wykwalifikowanych mechaników do napraw samochodów. By temu zapobiec Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna wraz z partnerami biznesowymi powołały „Automotive StrefAcademy KSSE”.

ProfiAuto podsumowuje cykl konferencji

Sieć ProfiAuto po raz kolejny zorganizowała cykl konferencji ProfiAuto Serwis. W  spotkaniach uczestniczyło niemal 1000 gości – właścicieli warsztatów motoryzacyjnych ze wszystkich regionów Polski, a także przedstawicieli największych światowych dostawców rynku motoryzacyjnego. Organizatorzy przede wszystkim wskazywali właścicielom warsztatów, w jaki sposób jeszcze efektywniej prowadzić ich biznesy w czasach ciągłych zmian gospodarczych.

Aftermarket potrzebuje nowych talentów – o tym, jak je pozyskać rozmawiano podczas XVIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego

Talenty w branży motoryzacyjnej vol. II to jedno z wystąpień na XVIII Kongresie Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, który odbył się w 23 listopada. Kontynuacja dyskusji rozpoczętej na poprzednim kongresie dotyczyła działań podejmowanych w ramach krajowych inicjatyw, ale też międzynarodowej inicjatywy Talents 4 Automotive Aftermarket. Działania te mają na celu uatrakcyjnienie niezależnego rynku wtórnego jako miejsca […]

30-lecie Moto-Profil oraz IX Konferencja ProfiAuto i Partnerów Handlowych

W dniach 6-7 października br. odbyło się coroczne spotkanie partnerów sieci ProfiAuto, tym razem połączone z jubileuszem 30-lecia jej właściciela – firmy Moto-Profil. W wydarzeniu wzięło udział ponad 450 gości – partnerów sieci, kontrahentów oraz dostawców z całej Europy. Choć event miał charakter jubileuszowy, skupiono się przede wszystkim na przyszłości branży, Moto-Profilu i ProfiAuto, w […]

K. Oleksowicz i A. Franke: Narodziny i rozwój filii oraz sieci handlowych

Powstawanie pierwszych filii i sieci handlowych było efektem dynamicznego rozwoju rynku dystrybucji części motoryzacyjnych w Polsce oraz zaostrzającej się konkurencji pomiędzy tworzącymi go podmiotami. Na początku lat 00′ zaczęły się kształtować różne modele dystrybucji – niektóre z powodzeniem rozwijane są do dziś. Wkrótce przed polskimi firmami otworzyła się szansa na ekspansję zagraniczną…

Marketing dystrybutorów części w Polsce lokalnej – tę zmianę zauważą warsztaty

Hurtownie części motoryzacyjnych starają się wspierać swoje filie oraz partnerów handlowych w działaniach marketingowych. Jedną z form wsparcia jest organizacja targów branżowych. Jeszcze przed pandemią targi odbywały się w formule ogólnopolskiej, obecnie widoczna jest zmiana trendu, która może być zauważalna dla warsztatów. Jak lokalne hurtownie oceniają wsparcie marketingowe oferowane przez centrale dystrybutorów części motoryzacyjnych? Czy […]

Moto-Profil z nowym logotypem na 30-lecie działalności

Moto-Profil – wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją – „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro”.

Moto-Profil to jedna z największych w Polsce firm, specjalizujących się w imporcie i dystrybucji części zamiennych, akcesoriów oraz wyposażenia warsztatowego i rozwiązań informatycznych dla warsztatów. Posiada sieć partnerów handlowych, czyli hurtowni, dzięki którym dociera do kilkunastu tysięcy warsztatów samochodowych każdego dnia. Moto-Profil jest właścicielem marki ProfiAuto, czyli sieci sklepów i warsztatów motoryzacyjnych. W tej kategorii przeczytasz artykuły, związane z działalnością firmy Moto-Profil, poznasz nowe, realizowane przez nią projekty, zmiany ofertowe i inne aktualności.