Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light 24.12 Jaguar F-Pace. Co sprawdzić przed zakupem i co wymienić po?

Moto Profil

Nowo powstała akademia ma uchronić branżę przed brakiem mechaników

W najbliższych latach może zabraknąć wykwalifikowanych mechaników do napraw samochodów. By temu zapobiec Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna wraz z partnerami biznesowymi powołały „Automotive StrefAcademy KSSE”.

ProfiAuto podsumowuje cykl konferencji

Sieć ProfiAuto po raz kolejny zorganizowała cykl konferencji ProfiAuto Serwis. W  spotkaniach uczestniczyło niemal 1000 gości – właścicieli warsztatów motoryzacyjnych ze wszystkich regionów Polski, a także przedstawicieli największych światowych dostawców rynku motoryzacyjnego. Organizatorzy przede wszystkim wskazywali właścicielom warsztatów, w jaki sposób jeszcze efektywniej prowadzić ich biznesy w czasach ciągłych zmian gospodarczych.

Aftermarket potrzebuje nowych talentów – o tym, jak je pozyskać rozmawiano podczas XVIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego

Talenty w branży motoryzacyjnej vol. II to jedno z wystąpień na XVIII Kongresie Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, który odbył się w 23 listopada. Kontynuacja dyskusji rozpoczętej na poprzednim kongresie dotyczyła działań podejmowanych w ramach krajowych inicjatyw, ale też międzynarodowej inicjatywy Talents 4 Automotive Aftermarket. Działania te mają na celu uatrakcyjnienie niezależnego rynku wtórnego jako miejsca […]

30-lecie Moto-Profil oraz IX Konferencja ProfiAuto i Partnerów Handlowych

W dniach 6-7 października br. odbyło się coroczne spotkanie partnerów sieci ProfiAuto, tym razem połączone z jubileuszem 30-lecia jej właściciela – firmy Moto-Profil. W wydarzeniu wzięło udział ponad 450 gości – partnerów sieci, kontrahentów oraz dostawców z całej Europy. Choć event miał charakter jubileuszowy, skupiono się przede wszystkim na przyszłości branży, Moto-Profilu i ProfiAuto, w […]

K. Oleksowicz i A. Franke: Narodziny i rozwój filii oraz sieci handlowych

Powstawanie pierwszych filii i sieci handlowych było efektem dynamicznego rozwoju rynku dystrybucji części motoryzacyjnych w Polsce oraz zaostrzającej się konkurencji pomiędzy tworzącymi go podmiotami. Na początku lat 00′ zaczęły się kształtować różne modele dystrybucji – niektóre z powodzeniem rozwijane są do dziś. Wkrótce przed polskimi firmami otworzyła się szansa na ekspansję zagraniczną…

Marketing dystrybutorów części w Polsce lokalnej – tę zmianę zauważą warsztaty

Hurtownie części motoryzacyjnych starają się wspierać swoje filie oraz partnerów handlowych w działaniach marketingowych. Jedną z form wsparcia jest organizacja targów branżowych. Jeszcze przed pandemią targi odbywały się w formule ogólnopolskiej, obecnie widoczna jest zmiana trendu, która może być zauważalna dla warsztatów. Jak lokalne hurtownie oceniają wsparcie marketingowe oferowane przez centrale dystrybutorów części motoryzacyjnych? Czy […]

Moto-Profil z nowym logotypem na 30-lecie działalności

Moto-Profil – wchodzi w czwartą dekadę działalności. W związku z jubileuszem, właściciel marki ProfiAuto zaplanował na ten rok serię wydarzeń, promocji oraz konkursów dla partnerów biznesowych. W marcu br. firma zaprezentowała m.in. nowe logo oraz nową stronę www, które korespondują z wprowadzoną w ostatnim czasie wizją – „Zapewniamy mobilność – dziś i jutro”.

Moto-Profil: podsumowanie roku 2022 i prognoza na przyszłość

Przedstawiciele jednego z największych w Polsce dystrybutorów części motoryzacyjnych – firmy Moto-Profil, podsumowali miniony rok oraz podali swoje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.

Zakończył się cykl Konferencji ProfiAuto Serwis 2022

Niemal 1000 gości wzięło udział w cyklu Konferencji ProfiAuto Serwis, odbywających się na przełomie października i listopada br. Po trzech latach pandemicznej przerwy, właściciele marki przedstawili m.in. nową wizję i kierunki jej rozwoju. Wskazywali także, jak najefektywniej prowadzić serwis i jakie korzyści odnoszą dziś właściciele warsztatów, będąc częścią sieci.

Wirtualna rzeczywistość w szkołach – partnerem NATO i ProfiAuto

O projekcie ProfiAuto Wirtualny Warsztat oraz o tym, jak nadal wspierać wdrażanie nowoczesnych form kształcenia w polskich i europejskich szkołach, dyskutowano na organizowanej 7 grudnia br. konferencji pn. „Nowe horyzonty edukacji”, organizowanej przez Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną, przy współpracy z Akademią WSB i partnerami biznesowymi: ProfiAuto i VRTechnology. Patronat nad wydarzeniem oraz inicjatywą objęła m.in. […]

Moto-Profil to jedna z największych w Polsce firm, specjalizujących się w imporcie i dystrybucji części zamiennych, akcesoriów oraz wyposażenia warsztatowego i rozwiązań informatycznych dla warsztatów. Posiada sieć partnerów handlowych, czyli hurtowni, dzięki którym dociera do kilkunastu tysięcy warsztatów samochodowych każdego dnia. Moto-Profil jest właścicielem marki ProfiAuto, czyli sieci sklepów i warsztatów motoryzacyjnych. W tej kategorii przeczytasz artykuły, związane z działalnością firmy Moto-Profil, poznasz nowe, realizowane przez nią projekty, zmiany ofertowe i inne aktualności.