Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
16:16 Niespodziewane zmiany w “koszyku inflacyjnym” części samochodowych. Z czego wynikają? 16:06 5 typowych błędów – podczas wymiany świec zapłonowych 13:34 Za nami XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego 13:13 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych

Ferodo

Nowość od Ferodo. Wprowadzają klocki hamulcowe do kolejnych modeli BMW.

Ferodo rozszerzyło ofertę klocków hamulcowych first-to-market do modeli znanej marki premium.

Nowe klocki hamulcowe do Mercedesa i Renault

Ferodo rozszerza ofertę wprowadzając klocki hamulcowe first-to-market do kolejnych modeli.

Nowość w ofercie Ferodo

Ferodo poszerza swoją ofertę o nowe klocki hamulcowe first-to-market do modelu Nissan Ariya.

Na rynek wprowadzone zostały nowe klocki hamulcowe marki Ferodo

Ferodo rozszerza ofertę wprowadzając klocki hamulcowe quick-to-market do modelu Volvo S60.

Na rynek trafiły najnowsze klocki hamulcowe od Ferodo

Ferodo rozszerza ofertę wprowadzając klocki hamulcowe quick-to-market do modelu BMW X5 & X6.

7 typowych błędów podczas montażu klocków

Producent klocków hamulcowych – firma Fedoro, prezentuje listę najczęstszych błędów montażowych, popełnianych zarówno przez majsterkowiczów jak i mechaników. Zwrócenie uwagi na te punkty znacząco poprawi bezpieczeństwo jazdy, zmniejszy liczbę reklamacji i wydłuży żywotność nowych klocków.

Jak zdiagnozować usterkę układu hamulcowego na słuch?

Doświadczony mechanik bez trudu jest w stanie zlokalizować usterkę układu hamulcowego lub zawieszenia już po krótkiej przejażdżce. Są takie awarie układu hamulcowego, które można zdiagnozować po wydawanym dźwięku przez hamujący samochód. Specjaliści marki Ferodo zdradzają jakie dźwięki odpowiadają konkretnym rodzajom usterek.

Klocki hamulcowe do elektryków – czy są inne niż klocki do aut spalinowych?

Samochody elektryczne pod względem wizualnym i funkcjonalnym nie odbiegają od konstrukcji spalinowych. Należy jednak pamiętać, że technicznie są zupełnie inne i mają odrębne wymagania, m.in. wobec układu hamulcowego. Istotnych różnic dla układu hamulcowego jest wiele i trudno jednoznacznie określić, które z nich są ważniejsze. W jaki sposób te różnice przekładają się na specyfikę klocków hamulcowych?

Jak poradzić sobie z piszczącymi hamulcami? Ferodo proponuje możliwe rozwiązania problemu

Piszczące hamulce potrafią przyprawić o ból głowy. Może się to zdarzyć okazjonalnie, np. gdy drobny kamyk dostanie się między tarczę a klocek hamulcowy. Jednak problem może być także trwały i objawiać się przy każdorazowym hamowaniu. Jakie mogą być przyczyny? W jaki sposób wyeliminować pisk hamulców? Odpowiedzi udzielają specjaliści marki Ferodo.

Ferodo wprowadza ofertę klocków hamulcowych do Golfa VIII

Ferodo rozszerza ofertę wprowadzając klocki hamulcowe first-to-market do Volkswagena Golfa VIII.

Ferodo jest europejskim producentem klocków hamulcowych, dostarczającym swoje wyroby zarówno na rynek pierwszego montażu (OE), jak i na aftermarket. Firma dostarcza części hamulcowe od 1922 r. Klocki Ferodo były lub są montowane fabrycznie w modelach takich marek jak Audi, Citroen, Ford, Fiat, Hyundai, Mazda, Mercedes, Nissan, Opel czy Volvo. Klocki hamulcowe Ferodo zdobywają dobre opinie na rynku części, często będąc polecane przez mechaników. Od pewnego czasu marka oferuje także tarcze hamulcowe i inne elementy układu hamulcowego. Ferodo jest jedną z marek koncernu Federal Mogul, który od roku 2018 należy do grupy Tenneco. W ramach połączenia spółek utworzono koncept DriV, zrzeszający wiele marek, wśród których znajduje się również Ferodo. Więcej informacji na temat marki Ferodo i jej produktów można znaleźć w powyższych artykułach.