Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13.06 Oleje marki Ravenol do DSG dostępne pod nowymi nazwami 13.06 Filtry a downsizing – dlaczego nowoczesne silniki są bardziej wrażliwe na jakość filtracji 12.06 Test wycieraczek Automotive Insights 2025 – kto na czele? 12.06 Rodzaje samochodów hybrydowych – Mild Hybrid, full hybrid, plug-in hybrid. Czym się różnią? 12.06 Aftermarket fiction: co by było, gdyby istniały wyłącznie marki premium bądź wyłącznie marki prywatne?

Turbo-Tec

Remanufacturing zbiorników układu SCR. Czym różni się od regeneracji?

Regeneracja części samochodowych jest praktyką stosowaną w głównej mierze wobec złożonych podzespołów, których zakup nowych jest niemożliwy lub bardzo drogi. W ostatnim czasie coraz częściej mówi się o regeneracji w kontekście ekologii. Polska firma Turbo-Tec zaznacza, że proces, który przeprowadza na zbiornikach SCR, nie jest regeneracją a remanufacturingiem. Czyli czym?

Regeneracja układu SCR – czy jest możliwa? Pytamy eksperta.

Układ SCR (układ selektywnej redukcji katalitycznej) uznawany jest za jeden z najbardziej kłopotliwych i najdroższych w naprawie. Często, tak samo jak filtry DPF/FAP, nazywany jest przekleństwem współczesnych silników diesla. Jednak w ostatnich latach pojawiło się rozwiązanie – regeneracja układu SCR. W naszym kraju można skorzystać z oferty kilku firm, które zajmują się regenerowaniem tych układów. […]