Sezon na pylenie w szczycie! Oto, jak przekonasz klienta do wymiany filtra kabinowego

16 kwietnia 2025, 23:50

Zanieczyszczenia, które przedostają się do wnętrza samochodu kumulują się w małej przestrzeni, przez co osiągają stężenia wyższe niż na zewnątrz. Dlatego filtr kabinowy należy wymieniać przy serwisowaniu klimatyzacji raz w roku lub co 15 000 km. Jak przekonać kierowcę, że warto zainwestować w lepszy filtr? Sprawdź te argumenty!

Filtr kabinowy to nie dodatek – to konieczność

Kierowcy często pytają: „A ten filtr kabinowy to trzeba?”. Tak – trzeba. I to nie dlatego, że „tak wypada”, tylko dlatego, że powietrze w aucie może być bardziej zanieczyszczone niż na zewnątrz. Dlaczego? Bo zanieczyszczenia kumulują się w małej przestrzeni wnętrza auta, przez co ich stężenie jest wysokie. Bez skutecznego filtra, pasażerowie dosłownie wciągają to wszystko nosem – przez godziny, tygodnie, miesiące.

Antyalergiczny i antybakteryjny Bosch FILTER+ – konkretna ochrona, którą warto polecić

Dla Ciebie to prosta wymiana. Dla klienta – realna zmiana jakości życia dla całej rodziny. Bosch FILTER+ to więcej niż zwykły filtr. To zaawansowana technologia oczyszczania powietrza wewnątrz pojazdu:

  • Neutralizuje alergeny, bakterie i wirusy
  • Filtruje sadze, pyłki roślin i nieprzyjemne zapachy
  • Zatrzymuje do 98% pyłu PM2.5 – mikroskopijnych cząsteczek smogu, które przenikają z płuc do krwi
  • Zmniejsza parowanie szyb, poprawiając widoczność i bezpieczeństwo

Dlaczego warto polecać kierowcom lepszy filtr kabinowy? Oto konkretne argumenty:

  1. Argumenty zdrowotne
    Standardowe filtry kabinowe zatrzymają pyłki i większe zanieczyszczenia, ale nie ochronią przed wirusami, bakteriami, rozwojem pleśni, ani nie zatrzymają najmniejszych i najbardziej szkodliwych cząstek smogu PM 2.5 (które są tak małe, że przenikają z płuc bezpośrednio do krwi). Ma to szczególne znaczenie dla zdrowia dzieci, kobiet w ciąży, osób starszych i osób z chorobami układu oddechowego (takimi jak astma). Kierowcom samochodów rodzinnych warto polecać zaawansowane technologicznie filtry z serii Bosch FILTER+.
  2. Bezpieczeństwo jazdy
    Zatkany filtr kabinowy powoduje parowanie szyb – a wiadomo, że gorsza widoczność oznacza obniżenie bezpieczeństwa. Dodatkowo, kichając za kierownicą kierowca zamyka oczy i przy prędkości 100 km/h może przejechać nawet 20 m bez kontroli tego, co się dzieje na drodze. To realne zagrożenie dla bezpieczeństwa!
  3. Komfort
    W samochodzie spędzamy około 4 lat życia. Warto zapewnić sobie przyjemne warunki jazdy – oddychając czystym powietrzem, bez brzydkich zapachów, zanieczyszczeń i alergenów.
  4. Ochrona układu klimatyzacji w samochodzie
    Warto uświadomić klientowi, że jeśli nie chce wrócić wkrótce do warsztatu z usterką układu klimatyzacji, powinien mieć sprawnie działający filtr kabinowy.

Kiedy wymieniać filtr kabinowy?

Bosch zaleca wymianę filtra kabinowego raz w roku lub co 15 000 km, Najlepiej przy okazji serwisu klimatyzacji – czyli dokładnie wtedy, kiedy klient jest u Ciebie w warsztacie. Nie ma lepszego momentu, żeby zaproponować mu dodatkową ochronę przed wirusami i bakteriami, jaką daje Bosch FILTER+. A koszt filtra? Tyle, co wyjście z rodziną na dobry obiad.
Więcej informacji znajdziesz na filtrybosch.pl

Nie przegap wiosennych promocji!

Nie przegap wiosennych promocji w programie extra! Zarejestruj się do końca kwietnia i odbieraj nagrody za zakup filtrów Bosch.
Sprawdź szczegóły na program-extra.pl

Artykuł sponsorowany Bosch

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!