Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
15:35 Zwolnienia w Boschu były tylko zwiastunem. Obniżają także pensje, a kryzys dotyka kolejnych gigantów. 13:23 Usuwanie nagaru z silnika ma ogromne znaczenie. Zyskuje warsztat i środowisko. 11:01 Najczęstsze błędy przy wymianie klocków i tarcz hamulcowych. Co zrobić, aby ograniczyć liczbę reklamacji? 27.11 Konkurs Magneti Marelli 27.11 Wymiana paska wieloklinowego – wskazówki eksperta

NTN-SNR

Nie żyje Jarosław Rudziński – Dyrektor Zarządzający NTN-SNR Polska [DATA POGRZEBU]

Jarosław Rudziński, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający NTN-SNR Polska, zginął tragicznie w niedzielę, 23 października 2022 r.

Targi motoryzacyjne w Pułtusku. Serio!?

Pułtusk, niespełna 20-tysięczne miasteczko w województwie mazowieckim, ok. 70 km od Warszawy. To właśnie tu, w miniony weekend odbyło się jedno z najciekawszych jak dotąd motoryzacyjnych wydarzeń roku. Skala imprezy i zainteresowanie nią zaskoczyły samych organizatorów.

Hałas z okolic paska w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI

W wielu pojazdach marek Audi, Skoda i Volkswagen, wyposażonych w silniki 1.9 i 2.0 TDI może dochodzić do usterki, powodującej generowanie niepokojących dźwięków z okolicy napinacza paska. Najczęstszą przyczyną tego problemu jest zniszczone sprzęgiełko alternatora.

Dlaczego warto wymienić elastyczne koło pasowe?

Elastyczne koło pasowe napędza wszystkie elementy osprzętu silnika i dlatego ważne jest jego prawidłowe funkcjonowanie.

Przedwczesne zatarcie się łożyska w samochodach dostawczych Fiat/Citroen/Peugeot

Uszkodzenia związane z zanieczyszczeniem i korozją łożyska górnego mocowania najczęściej spowodowane są nieprzestrzeganiem instrukcji montażu oraz nie zastosowaniem nowego zestawu montażowego. Często zdarzają się przypadki odwrotnego zamontowania łożyska, co skutkuje łatwym dostępem zanieczyszczeń do jego wnętrza (brak odpowiedniego uszczelnienia).

Zmiana organizacji Komitetu Wykonawczego firmy NTN-SNR

Firma NTN-SNR ogłasza zmianę organizacji Komitetu Wykonawczego, powołując Christophe’a Idelona na stanowisko wiceprezesa, odpowiedzialnego za dział Automotive Aftermarket. Stanowisko obejmuje po Jean-Francois Debrossie, który opuścił grupę.

NTN-SNR to dwie marki działające wspólnie na niezależnym rynku części zamiennych do samochodów (aftermarket) oraz rynku pierwotnym (OE). Wspólnie są światowym liderem w produkcji łożysk, przegubów homokinetycznych, techniki liniowej, rolek prowadzących, części zawieszenia i innych elementów. Element, na którym marki zbudowały swoją rozpoznawalność to oczywiście łożyska, zbierające bardzo dobre opinie w branży. Obecnie firma stawia przed sobą zadania w zakresie wsparcia warsztatów samochodowych, montujących jej produkty. Prowadzi szkolenia stacjonarne oraz online, a także publikuje materiały techniczne. NTN-SNR działa nie tylko na rynku motoryzacyjnym, ale także m.in. lotniczym, kolejowym czy przemysłowym. Więcej informacji na temat marek oraz ich oferty można znaleźć w powyższych artykułach.