OSRAM dołącza do kampanii „Jakość ma znaczenie”

14 kwietnia 2025, 15:13

Firma OSRAM, producent oświetlenia samochodowego i akcesoriów, dołącza do kampanii „Jakość ma znaczenie” wspierającej rozwój branży motoryzacyjnej i bezpieczeństwo na drogach.

– Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć inicjatywę, której celem jest utrzymanie wysokich standardów w warsztatach samochodowych, a także promocja świadomego wyboru części zamiennych OE. Kampania ma być merytorycznym wsparciem dla mechaników czy właścicieli warsztatów, ale jej elementami są także realne działania na rzecz bezpieczeństwa na polskich drogach. Jako producent samochodowych źródeł światła, które są stosowane na pierwszy montaż w ponad połowie nowych samochodów na świecie, bez wahania zaangażowaliśmy się w ten ważny projekt. Jakość źródeł światła ma bowiem istotny wpływ na bezpieczeństwo podróży – mówi Magdalena Bogusz, Head of Marketing and Communication ELAMEA, ams OSRAM Group.

Kampania „Jakość za znaczenie” to inicjatywa, która została wdrożona z powodzeniem na rynku niemieckim, gdzie zyskała uznanie wśród tysięcy mechaników i właścicieli warsztatów. Teraz rusza także w Polsce. Celem kampanii jest wykazanie jak istotne jest stosowanie wysokiej jakości komponentów, które mają bezpośredni wpływ na trwałość napraw i bezpieczeństwo kierowców. Rolą partnerów projektu jest nie tylko wsparcie merytoryczne, lecz także dostarczanie wiedzy i narzędzi, które pomogą mechanikom podnosić swoje kwalifikacje.

Współczesny rynek motoryzacyjny stawia przed warsztatami coraz większe wyzwania. Rosnące wymagania klientów, rozwój nowych technologii i konkurencja sprawiają, że stawianie na jakość jest kluczowe dla rozwoju biznesu i budowania zaufania. Więcej informacji na temat udziału OSRAM w kampanii można będzie znaleźć w mediach społecznościowych firmy.

Komentarze

Brak komentarzy!