Ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Jakość Ma Znaczenie”, której celem jest promowanie świadomego wyboru renomowanych części jakości OE oraz podnoszenie kompetencji mechaników i właścicieli warsztatów. Inicjatywa koncentruje się na znaczeniu jakości komponentów dla bezpieczeństwa, rozwoju biznesu oraz budowania trwałego zaufania klientów.
Inicjatorzy kampanii promują przekaz, wedle którego wybór odpowiednich części i komponentów ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pojazdów, trwałość napraw oraz satysfakcję klientów. W warunkach rosnącej konkurencji i coraz większych oczekiwań rynkowych, warsztaty powinny opierać swoją działalność na najwyższych standardach jakości, aby zapewnić długoterminowy rozwój i budować zaufanie klientów. Kampania dedykowana jest mechanikom i właścicielom warsztatów samochodowych.
Nowa kampania na rynku części – kto ją prowadzi?
Za inicjatywą stoi ponad 50 firm, zaangażowanych na rynku OE, działających na terenie Polski. Wspólnie dostarczają materiały edukacyjne, informują o najnowszych trendach i narzędziach wspierających mechaników w codziennej pracy.
W ramach kampanii odbędą się m.in. warsztaty branżowe, spotkania z ekspertami oraz publikacje edukacyjne, które wyjaśnią, dlaczego warto inwestować w części wysokiej jakości i jak skutecznie przekonywać klientów do świadomych wyborów. Kluczowym aspektem działań jest również wsparcie właścicieli warsztatów w kształtowaniu wysokich standardów oraz profesjonalnej obsługi klientów.
Kampania „JakośćMaZnaczenie” to inicjatywa, która z powodzeniem działa już na głównych rynkach europejskich. Teraz wchodzi na polski rynek. Jej inicjatorem jest AAMPACT e.V. – międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające 52 renomowanych producentów części samochodowych i dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego. Stowarzyszenie reprezentuje ich interesy na niezależnym rynku części zamiennych, działając jako platforma wymiany pomysłów i doświadczeń w tej branży.
– To niezwykle ekscytujące, że ta kampania rozpoczyna się teraz na znaczącym polskim rynku. Jestem przekonany, że wspólnie ze wszystkimi polskimi partnerami kampanii osiągniemy ogromny sukces, docierając do warsztatów, ich właścicieli, a także do przyszłych mechaników. To bardzo ważny zawód, a edukacja w zakresie doboru części oraz świadome doradzanie klientom powinny stać się standardem w branży – mówi Thomas Fischer z AAMPACT.
– Synergia pracy wszystkich Partnerów zaangażowanych w kampanię przełoży się na zwrócenie uwagi na ten istotny problem. Nasze kolejne działania pozwolą dotrzeć nie tylko do mechaników, ale także do właścicieli warsztatów i młodych osób uczących się zawodu. To kluczowe, by już na etapie edukacji zawodowej podkreślać, jak ogromny wpływ na bezpieczeństwo i rozwój biznesu ma stosowanie części wysokiej jakości – mówi Monika Dąbrowska, Koordynatorka Kampanii “JakośćMaZnaczenie” w Polsce.
Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.wezjakoscnawarsztat.pl oraz w mediach społecznościowych.
Komentarze