Na targach Automechanika DIGITAL PLUS, w dniach 14-16 września 2021, Schaeffler udziela odpowiedzi na pytania dotyczące motoryzacyjnego rynku części zamiennych przyszłości: Jaki wpływ będą miały zmiany technologiczne na rynek części zamiennych? W jaki sposób warsztaty będą mogły nadal wykonywać naprawy wydajnie, w sposób profesjonalny i z zyskiem?
Na swoim wirtualnym stoisku firma prezentuje się jako dostawca i partner, który wykorzystuje nowe technologie do generowania możliwości biznesowych dla dystrybutorów i warsztatów.
– Koncentrujemy się na potrzebie naszych klientów w zakresie opłacalnych, przyszłościowych rozwiązań naprawczych. Co więcej, dzięki współpracy z nami, warsztaty będą również wyposażone w profesjonalne i przynoszące zysk usługi w przyszłości. Poprzez naszą wirtualną wystawę targową możemy pokazać, że nowe media oferują doskonałe możliwości interakcji z klientami dla rynku części zamiennych. Chcemy naszą wiedzą w tym temacie podzielić się zarówno z dystrybutorami, jak i warsztatami – tłumaczy Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales and marketing Schaeffler Automotive Aftermarket.
– W ramach swojej cyfrowej wystawy Schaeffler koncentruje się na dwóch aspektach: rozwiązaniach „zorientowanych na rynek” i „przyszłościowych”. Zorientowanie na rynek oznacza identyfikowanie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb, od naszej oferty części podwozia marki FAG i zestawów INA FEAD do silników spalinowych i systemów hybrydowych, po nasze rozwiązania do naprawy układów napędowych LuK. Równie ważne jest zapewnienie przyszłościowych rozwiązań: „Schaeffler jest pionierem w czasach fundamentalnych zmian w branży. Nasza działalność od zawsze polega na wprowadzaniu nowych technologii na rynek części zamiennych. Podczas targów Automechanika DIGITAL PLUS pokażemy, że jako Grupa już teraz pracujemy nad rozwiązaniami przyszłości w postaci zarówno produktów, jak i usług. Obecnie nie tylko oferujemy naszym klientom odpowiednie produkty, ale jesteśmy odpowiednio przygotowani do technologicznej zmiany na mobilność elektryczną – dodaje Jens Schüler.
Indywidualne zdalne wsparcie
Schaeffler prezentuje także swoje „Zdalne wsparcie”, czyli rozwiązanie, które w przypadku pytań technicznych łączy warsztat z usługa Schaeffler REPXPERT w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. System zdalnego wsparcia przesyła na żywo obraz z warsztatu do platformy REPXPERT. Pozwala to na udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące procesu naprawy, przy jednoczesnym zobrazowaniu kolejnych kroków w pojeździe.
Stoisko Schaeffler w hali 3 we Frankfurcie zapewni również wgląd w usługę zdalnego wsparcia. Firma udostępniła silnik, w którym odwiedzający mogą samodzielnie wymienić napinacz paska przy użyciu usługi zdalnego wsparcia Schaeffler REPXPERT.
– Dzięki tej technologii wprowadzamy usługę, która pozwala nam udzielać warsztatowi realnej pomocy w czasie rzeczywistym w przypadku złożonych pytań, które pojawiają się podczas naprawy pojazdu – wyjaśnia Schüler.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
autoelektronika, 16 września 2021, 8:39 0 0
Może coś więcej na temat Automechanika we Frankfurcie. Tam jest obecna jedna firma ?
Odpowiedz