Układy kierownicze i zawieszenia Delphi spełniają testy jakościowe OE

11 stycznia 2012, 9:30

Podczas testów jakościowych, którym zostały poddane części układów kierowniczych i zawieszenia firmy Delphi Automotive, porównujących je z częściami produkowanymi przez konkurentów, Delphi uzyskała takie same wyniki jak produkty montowane jako wyposażenie fabryczne OE lub zmieściła się w ramach tolerancji określonych dla wyposażenia fabrycznego OE. Testom płynności ruchu, momentu zerwania, wytrzymałości i zgodności wymiarowej zostały poddane sworznie kulowe i stabilizatory.

Testy pokazują, jak ważne jest utrzymywanie spójności jakościowej z wyposażeniem oryginalnym i jak wiele firma Delphi wkłada inżynieryjnej  dokładności w produkcję swoich części”, mówi Gaël Escribe, wiceprezes, ds. rynku wtórnego Delphi Product & Service Solutions (DPSS) w Europie, na Środkowym Wschodzie i w Afryce. „Wynik każdego testu pokazywał, że bez najmniejszego problemu spełnialiśmy wymogi producentów wyposażenia oryginalnego, dotyczące optymalnej wydajności części. Na przykład, oferowane przez nas sworznie kulowe są w 100% testowane, odkuwki i odlewy poddawane są testom wykrywania pęknięć, wykonywanym technologią ultradźwiękową po to by zagwarantować, że stosowane przez nas materiały do produkcji są bez skazy.”

Intensywne testowanie produktów

Inżynierowie firmy Delphi przeprowadzają analizę wymiarową, której celem jest zapewnienie kompatybilności geometrycznej produktów oryginalnych i ich zamienników z rynku wtórnego, a także dokładną analizę składu chemicznego i właściwości mechanicznych stosowanych materiałów. Podczas procesu produkcyjnego przeprowadza się kolejne testy, takie jak testy materiałowe i wymiarowe, testy na wykrycie pęknięć oraz testy na korozję.

Wszystkie części Delphi są produkowane zgodnie z globalnymi wymaganiami, niezależnie od tego, czy są przeznaczone dla klientów, montujących je jako wyposażenie fabryczne OE, czy są przeznaczone na niezależny rynek części zamiennych. Wszystkie części przeznaczone na niezależny rynek części zamiennych przechodzą przez ten sam rygorystyczny proces weryfikacji (PPV) i akceptacji (PPAP) części. PPV potwierdza, że wyprodukowana część będzie działać dokładnie w taki sam sposób, jak prototyp, według którego została wyprodukowana, a PPAP gwarantuje, że wszystkie części spełniają wymagania określone dla próbek inżynieryjnych.

Przykładowo, testy przegubów kulowych układu kierowniczego i zawieszenia koncentrują się na badaniu siły i wytrzymałości. Obydwie te cechy są krytycznym elementem dla zapewnienia bezpiecznej jazdy. Kompletne wyniki testów są dostępne na stronie delphi.com/am.

Oferta części układów kierowniczych i zawieszenia Delphi oferowanych po raz pierwszy na niezależnym rynku części zamiennych

W 2011, Delphi wprowadziło na rynek 310 nowych numerów części. Ostatnio wprowadzone do oferty produkty to wahacze, stabilizatory, przeguby kulowe, drążki kierownicze i elementy metalowo – gumowe. Części przeznaczone są dla samochodów takich jak Opel Insignia, Renault Koleos, BMW X5 i X6, oraz Hyundai I10. Kompletna oferta produktów Delphi jest dostępna w katalogu Tecdoc, dla którego Delphi jest dostawcą danych kategorii „A”. Wszystkie produkty będą również uwzględnione w nowym katalogu komponentów układu kierowniczego i zawieszenia Delphi, którego wydanie zostało zaplanowane na początek 2012.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Tester zawieszenia GST zdobywa międzynarodowe wyróżnienia
Tester zawieszenia GST zdobywa międzynarodowe wyróżnienia

Mobilny tester zawieszenia marki febi bilstein zyskuje kolejne wyróżnienia. Co najbardziej cieszy twórców, nie tylko dziennikarze ale przede wszystkim warsztaty doceniają zalety tego urządzenia: „Zdecydowanie poleciłbym go innym mechanikom” – mówi Tomasz Piechnik, współwłaściciel firmy Auto Serwis z Rumii. Mobilny tester zawieszenia firmy febi bilstein otrzymał w dniu 11 października 2011 renomowaną „Innovation Award“ tegorocznych […]

Holowanie pojazdu z zasilanym elektrycznie hydraulicznym układem kierowniczym
Holowanie pojazdu z zasilanym elektrycznie hydraulicznym układem kierowniczym

Brian Newell z TRW wyjaśnia, czy holowanie samochodu z EPHS może doprowadzić do uszkodzenia pompy. Pewien właściciel firmy oferującej pomoc drogową został wezwany do samochodu z zasilanym elektrycznie hydraulicznym układem kierowniczym (EPHS). Ze względu na okoliczności musiał odholować pojazd bez podnoszenia kół, przy użyciu holu sztywnego na odległość około czterech kilometrów. Warsztat poinformował go, że […]

Delphi Service Center przygotowane do obsługi pojazdów spełniających normę Euro 5
Delphi Service Center przygotowane do obsługi pojazdów spełniających normę Euro 5

Warsztaty zrzeszone w sieci Delphi Service Center (DSC) mają dostęp do najnowocześniejszych części zamiennych Delphi i są w stanie serwisować oraz naprawiać nowoczesne samochody, również te spełniające normy Euro 5. Mogą wybierać spośród 4 modułów: klimatyzacja, układ hamulcowy, układ kierowniczy i zawieszenie, sterowanie silnikami benzynowymi, serwisowanie samochodów z silnikami Diesla.   Sieć ma zapewnić właścicielom […]

Strategia Delphi dotycząca kontrolowania emisji w hybrydowych układach napędowych
Strategia Delphi dotycząca kontrolowania emisji w hybrydowych układach napędowych

Dr Andrzej Kalina, menadżer działu systemów kontroli emisji w krakowskim Centrum Technicznym Delphi, podczas kongresu Tank Tech, który w listopadzie odbył się w Monachium, przedstawił zagadnienia związane z kontrolą emisji węglowodorów lotnych w pojazdach hybrydowych z otwartym i zamkniętym systemem paliwowym. Referat „Ograniczenie emisji węglowodorów lotnych w hybrydowych układach napędowych typu HEV i PHEV” omawia nadchodzące zmiany w przepisach […]

Tańsza naprawa zawieszenia z częściami Lemfordera
Tańsza naprawa zawieszenia z częściami Lemfordera

ZF Services wprowadza do swojej oferty tuleje gumowo-metalowe Lemförder dostępne osobno, które można stosować do naprawy tylnego zawieszenia we wszystkich samochodach osobowych opartych na platformie EUCD (m.in. Volvo V70, Ford Mondeo). W wyniku zużycia jednego z gumowo-metalowych elementów w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi auta opartego na platformie EUCD zazwyczaj konieczna jest wymiana […]

Produkcja elektrycznych układów wspomagania TRW rusza w Brazylii
Produkcja elektrycznych układów wspomagania TRW rusza w Brazylii

TRW Automotive ogłosiło rozpoczęcie produkcji układów elektrycznego wspomagania kierownicy (EPS – Electric Power Steering) w swoich zakładach w Limeirii, w Brazylii. Działanie, mające na celu poszerzenie grona odbiorców w Ameryce Południowej, obejmuje inwestycję w nowoczesny sprzęt i powierzchnię produkcyjną. ,,Układy elektrycznego wspomagania kierownicy stanowią obecnie dynamicznie rozwijającą się technologię, która z powodu wielu korzyści, jakie […]

Przeguby i osłony Pascal dla kolejnych pojazdów
Przeguby i osłony Pascal dla kolejnych pojazdów

W kwietniu 2013 r. oferta Pascal została poszerzona o kolejne referencje przegubów napędowych zewnętrznych i wewnętrznych oraz osłon gumowych do nowych modeli samochodów. Modele, do których przeznaczone są nowe referencje: Kia Sportage 04- Hyundai Santa FE 05- Nissan Qashqai 06- Toyota Aygo 05- Alfa Romeo 159 05- Ford Transit 06- Volkswagen Passat 05-   Pobierz […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 12 stycznia 2012, 8:01 0 0

Założyłem drążek kierowniczy Delphi w vw t4 i za tydzień zrobiłem przegląd techniczny drążek miał już luz.Szkoda kasy na części do zawieszeń tej firmy.

Odpowiedz

Anonim, 12 stycznia 2012, 9:08 0 -1

Prowadzę sklep od 20 lat. Żaden porządny warsztat nie weźmie zawieszeniówki Delphi do ręki.
Nie trzymają wymiarów. Nie można ustawić zbieżność. O trwałości lepiej pomilczeć

Odpowiedz

Anonim, 12 stycznia 2012, 18:03 1 -1

badziewie jakich mało, pierdoły tu piszecie dla naiwniaków!!!!! Delphi to szrot porównywalny z topranem i JP a nie z OE!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz

Anonim, 13 stycznia 2012, 9:12 0 -1

Koledzy troche sie zagalopowaliście. Prowadzę sklep i wartsztat bardzo długo. Nie miałem z zaiweszeniem Delphi większych problemów niz z Txx, Lexxx (nie uzywam nazw aby mnie mod nei usunął). Prawdę mowiac teraz to sprzedaje i zakladam głowne Delphi. Cena jest spoko a jakość jak pisalem jak do tej pory dobra. Nie widze potrzeby przepłacania. Co wazne mają częsci do nowcyh auto - czego o innych nie mozna powiedziec. Skad to biora jak nie ma tego Txx. To co piszecie tyczy się tanich Chin z napisem Germany :-)

Odpowiedz

Anonim, 13 stycznia 2012, 14:00 0 -1

Widzę, że kolegów z konkurencji trochę poniosło, ja prowadzę warsztat w dużej aglomeracji. Montuję głównie Delphiego bo uważam, że jest rewelacyjny stosunek ceny do jakości.Jeżeli klient życzy sobie coś extra, proszę bardzo, tylko do nowych aut jest problem na rynku jest Delphi albo ASO, różnica w cenie kosmos. Pozdrawiam obiektywnych.

Odpowiedz

Anonim, 14 stycznia 2012, 15:46 0 -1

Również polecam markę, to jedna z niewielu, co można powiedzieć z ręka na sercu, że nie pochodzi z "made in.." o marnej jakości.
Co niektórzy używają skrótów myślowych, na tyle zręcznych, że klient kupuje z myślą, że to made in germany?, bo klient jest przyzwyczajony przez lata do marki, to pod tym pretekstem wciska się kit?, a rzeczywistość jest inna.
Tylko, że to nie producent wprowadza w błąd, aby podkręcić sprzedaż, no bo jak można nazwać "uczciwego" który aby sprzedać produkt, wmawia, wymyśla, że pochodzenie jest inne niż rzeczywiste?.
"śmieciarzem"?, bez urazy dla zawodu.
"DELFIN" to marka na miarę dzisiejszych czasów i tego się trzeba trzymać, a będzie można dużej pojechać...
"Moja marka sięga lat 90, i wiem jak było i jak jest..., pozdrawiam Zygmunt Dutkowiak SOFIMCARS

Odpowiedz

Anonim, 16 stycznia 2012, 20:32 1 0

Delphi marka totalnie do dup... W zeszłym roku wymieniłem wahacze w moim Ulysse z 1994R byłe jeszcze fabryczne auto miało 258000km , wsadziłem Delphi i po przejechaniu 8000km już mogę je sobie w dup.. wsadzić.LIPA .LIPA. LIPA.

Odpowiedz

Anonim, 19 stycznia 2012, 17:27 0 -2

Ale ściema, 94r scudo i dopiero teraz wymiana wahacza pierwszy raz?, możesz startować do najlepszych...
Chyba, że w ogóle auto nie jeździło, a licznik masz przekręcony, tylko się zastanawiam, dlaczego do przodu, jak co niektórzy robią to odwrotnie.
Co do samego meritum, czyli wahaczy i producenta, jest problem z tym zawieszeniem, i sprzedają się jak świeże bułeczki wahacze, bo kute ma sworznie, typowe "fiatowskie" rozwiązanie, może bardziej "włoskie".
Problem leży w zbyt dużym obciążeniu zawieszenia, do rozwiązania, czyli jakim jest właśnie zawieszenie o którym mowa.
Drugi problem to montaż i tu bym się doszukiwał problemu, czyli synergia, równomiernej dokładności, czyli dociskanie, tulei środkowej i motylków wraz z sworzniem w zwrotnicy, motylki są najbardziej obciążone, i jeśli będzie "gdzieś luz" to cały wahacz dostaje w "du..", Fakt, te wahacze nie wytrzymują, bo materiał nie odpowiedni, ale to, czyli problem, znajduje się w marnej jakości?, gdzie DELFIN jest o kroć lepszy od "made in..". pozdrawiam SOFIMCARS

Odpowiedz

Anonim, 28 stycznia 2012, 11:26 0 0

Chce wymienic swozrnie w wahaczach bo mam p[zrebieg 180 tys km i sa luzy w slepie z czesciami proponuja mi Delfi choc maja inne tez czy to jakis chlam czy warto cena za sztuke 60 czy 65 zlotych. Chcialem Kager ale to nieznana nazwa cena podobna . Prosze o porade warto czy nie../

Odpowiedz

Anonim, 28 stycznia 2012, 11:31 0 0

Chce wymienic swozrnie w wahaczach bo mam p[zrebieg 180 tys km i sa luzy w slepie z czesciami proponuja mi Delfi choc maja inne tez czy to jakis chlam czy warto cena za sztuke 60 czy 65 zlotych. Chcialem Kager ale to nieznana nazwa cena podobna . Prosze o porade warto czy nie../

Odpowiedz

Anonim, 31 marca 2012, 16:32 0 0

Więc jaka jest jakość,muszę kupić wahacze do vectrc c

Odpowiedz

Anonim, 28 maja 2012, 18:45 1 0

zdania jak zwykle podzielone ... ja moze dodam cos od siebie ... posiadam forda probe 2 (zawieszenie i uklad kierowniczy mazdowski )... jako ze jest to sportowe zawieszenie niskie i twarde (seryjne) to i elementy nanaszych wspanialych drogach wytrzymuja mniej ... zrobilem ciekawy test montujac 2 rozne laczniki stabilizatorow i 2 rozne drazki kierownicze ( chodzi o producentow ) celem porownania zuzycia sie elementow no i niestety lewa strona ktora jezdzila na delphi nie wytrzymala 20 tys km ... marnie... zwazywszy na to ze czesci innego producenta (byly w podobnej cenie)a jezdza do dzis i sa ciche dodam ze wytrzymaly juz prawie 40tys km ... rozumiem was panowie mechanicy ze sprzedajecie delphi bo kierowcy czesciej do was zajezdzaja i kase zostawiaja ... na szczescie nie naleze do tych co lubia odwiedzac warsztaty i montuje wszytko sam ...taka pasja ... jednak nie chce mi sie za czesto zagladac do zawieszenia z powodu kiepskich materialow ... owszem do nowych samochodow moze nie ma za bardzo alternatyw ale do starszych napewno alternatywa nie jest delphi z jednym sie zgodze ... wymiarowanie delphi ma idealne ... ale jeszcze w karierze swoich samochodow nie spotkalem sie zeby czesc mechaniczna nie pasowala ... moze mialem szczescie :) pozdrawiam

Odpowiedz