ZF Services wprowadza do swojej oferty tuleje gumowo-metalowe Lemförder dostępne osobno, które można stosować do naprawy tylnego zawieszenia we wszystkich samochodach osobowych opartych na platformie EUCD (m.in. Volvo V70, Ford Mondeo).
W wyniku zużycia jednego z gumowo-metalowych elementów w ramieniu sterującym lub wahaczu wzdłużnym tylnej osi auta opartego na platformie EUCD zazwyczaj konieczna jest wymiana całego ramienia lub wahacza – dzięki nowym połączeniom gumowo-metalowym Lemförder mogą być kupione i wymienione oddzielnie.
Do modeli, w których obecnie dostępne jest opisane rozwiązanie należą Fordy: S-Max, Galaxy (od 2006 r.), Mondeo (od 2007 r.), oraz Volvo: XC 70, V70 (od 2007), XC 60 (od 2008) oraz S60 i V60 (od 2010 r.). Dostępne osobno tuleje mają również zastosowanie w Fordzie Mondeo Tournier (prod. 2000-2007 r.).
Aktualną ofertę Lemförder można znaleźć w internetowym katalogu WebCat: www.zf.com/services/catalog.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 26 stycznia 2012, 6:26 0 0
Normalnie dobrze wiedzieć że można wymienić same tuleje odkrycie roku ;-) I tak pewnie zabiją ceną jak zawsze.
Odpowiedz
Anonim, 27 stycznia 2012, 8:57 0 0
Cena jest dobra, oni zarabiają w euro a nie w juanach :)
Odpowiedz
Anonim, 5 listopada 2012, 22:37 0 0
fajna sprawa!mi ford zaoferował cały wahacz za 880 zeta!
Odpowiedz