Delphi Service Center przygotowane do obsługi pojazdów spełniających normę Euro 5

9 listopada 2011, 12:25

Warsztaty zrzeszone w sieci Delphi Service Center (DSC) mają dostęp do najnowocześniejszych części zamiennych Delphi i są w stanie serwisować oraz naprawiać nowoczesne samochody, również te spełniające normy Euro 5. Mogą wybierać spośród 4 modułów:

  • klimatyzacja,
  • układ hamulcowy, układ kierowniczy i zawieszenie,
  • sterowanie silnikami benzynowymi,
  • serwisowanie samochodów z silnikami Diesla.
     

Sieć ma zapewnić właścicielom warsztatów wszystko, co jest potrzebne do rzetelnego i taniego serwisowania, konserwacji i naprawy samochodów ich klientów.

Technologie Common Rail najnowszej generacji

Centra Serwisowe Delphi są w stanie naprawiać nowoczesne systemy Common Rail, również te, spełniające normy Euro 3, 4 i 5. Firma oferuje wyposażenie pozwalające na serwisowanie produktów oferowanych przez 26 producentów wyposażenia fabrycznego i 51 głównych platform samochodowych, między innymi takich jak: Citroën, Ford, Hyundai, Mercedes-Benz, Peugeot, Renault czy Volkswagen. Dwie najnowocześniejsze technologie Delphi to:

  • Wtryskiwacze paliwa dla silników Diesla: szybki wtryskiwacz DFI 1.5 dla lekkich pojazdów użytkowych, o ciśnieniu do 2000 bar, charakteryzujący się zwielokrotnionym wtryskiem i minimalnym oddzieleniem od siebie poszczególnych wtrysków.  Wtryskiwacz jest wyposażany w zawór sterujący CVA, zwiększający niezawodność, uzyskaną poprzez zastosowanie dyszy z powłoką DLC i jest kompatybilny z paliwami stosowanymi na całym świecie.
  • Pompy paliwa dla silników Diesla: DFP3 i DFP6 również są przystosowane do ciśnienia do 2000 bar i występują w wersjach z jednym dwoma i trzema tłoczkami. Pompa zasilająca jest opcjonalna. Pompa posiada zawór IMV i charakteryzuje się odpornością na działanie paliwa i szybkim czasem reakcji. Pompy DFP3 są montowane jako wyposażenie fabryczne do silnika Peugeot DW10C oraz w silnikach Mercedes- Benz OM651, Hyundai U 1.4 litra i Renault K9K 1.5 litra, silnikach firm Dacia i Samsung; Ssangyong D20DTF; GMDAT Z22D i Z20D. Pompy DFP6 są montowane w samochodach VW, Skoda i Seat.

Kompletne rozwiązania obejmują klimatyzację, układ kierowniczy i zawieszenie oraz układ hamulcowy

Niezależnie od modułu „Diesel", Delphi w swojej sieci oferuje trzy dodatkowe moduły: 

  • Klimatyzacja: Oferta stacji obsługujących układy klimatyzacji pod patronatem Delphi obejmuje i zapewnia wysokiej jakości odzyskiwanie czynnika chłodzącego, recyrkulację i ponowne napełnienie układu; odzyskanie ponad 95% czynnika chłodzącego i ponowne napełnienie układu z dokładnością do +/-5 gramów. Ten moduł obejmuje również stację Delphi, przeznaczoną do napełniania układów klimatyzacji, urządzenia diagnostyczne Delphi przeznaczone do badania systemów elektronicznych, zestaw UV do wykrywania wycieków w układzie, wraz z wtryskiwaczem, barwnikiem, lampą i okularami ochronnymi, elektroniczny wykrywacz wycieków, preparaty do dezynfekcji i cały zestaw materiałów eksploatacyjnych. Wszystko to jest wsparte szkoleniami i wsparciem serwisowym Delphi.
  • Układ hamulcowy, układ kierowniczy i zawieszenie: Posiadając bogaty zestaw narzędzi diagnostycznych, wsparcie i możliwości odbycia szkoleń, Centra Serwisowe Delphi posiadają kompletną ofertę, wykorzystującą naszą wiedzę i doświadczenie, pozwalającą na zapewnienie większego bezpieczeństwa, lepszej kontroli nad samochodem i poprawy osiągów samochodów swoich klientów. 
  • Sterowanie silnikiem benzynowym: Delphi zapewnia kompleksowe rozwiązania serwisowe, obejmujące między innymi narzędzie diagnostyczne DS100E, umożliwiające naprawę systemów elektronicznych montowanych w samochodach. Serwisowanie nowoczesnych samochodów to coś więcej, niż tylko umiejętność wymiany części. Delphi oferuje części zamienne, narzędzia, szkolenia i wsparcie serwisowe, umożliwiające postawienie właściwej diagnozy.

Diagnostyka i wsparcie serwisowe

Niezależnie od umożliwienia dostępu do swoich oryginalnych części zamiennych, Delphi zapewnia również dla swojej sieci stacji obsługi szkolenia, specjalistyczny osprzęt i urządzenia testujące, umożliwiające postawienie właściwej diagnozy i prawidłową naprawę.

Pakiet oprogramowania Diesel Max, opracowany specjalnie dla stacji obsługi działających w module Diesel, zawiera dodatkowe marki i modele. W poszczególnych modułach dostępna jest również szeroka oferta narzędzi i systemów diagnostycznych przeznaczonych do konkretnych systemów i układów oraz do wszystkich marek samochodów.

Wraz ze swoim partnerem, firmą Hartridge, Delphi posiada szeroką ofertę nowoczesnych narzędzi testowych i diagnostycznych, umożliwiając mechanikom diagnozowanie i naprawę systemów wtrysku paliwa zgodnie ze standardami stosowanymi przy montażu wyposażenia fabrycznego.

Aktualnie, w 17 krajach Europy działa ponad 770 DSC, w tym ponad 60 w Polsce.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Nowy program filtrów cząstek stałych Delphi
Nowy program filtrów cząstek stałych Delphi

Delphi Automotive uruchomi nowy program filtrów cząstek stałych wraz z kompleksowymi rozwiązaniami serwisowymi. Niezależnie od filtra cząstek stałych, niektóre produkty DPF Delphi będą również obejmować katalizator, umożliwiający nabycie komponentu odpowiadającego jakości wyposażenia fabrycznego dla niezależnego rynku części zamiennych. – „Przyszła norma Euro 6 wymaga, aby w nowo produkowanych samochodach osobowych z silnikiem Diesla, cząstki stałe zostały […]

Układy kierownicze i zawieszenia Delphi spełniają testy jakościowe OE
Układy kierownicze i zawieszenia Delphi spełniają testy jakościowe OE

Podczas testów jakościowych, którym zostały poddane części układów kierowniczych i zawieszenia firmy Delphi Automotive, porównujących je z częściami produkowanymi przez konkurentów, Delphi uzyskała takie same wyniki jak produkty montowane jako wyposażenie fabryczne OE lub zmieściła się w ramach tolerancji określonych dla wyposażenia fabrycznego OE. Testom płynności ruchu, momentu zerwania, wytrzymałości i zgodności wymiarowej zostały poddane […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!