Warsztaty zrzeszone w sieci Delphi Service Center (DSC) mają dostęp do najnowocześniejszych części zamiennych Delphi i są w stanie serwisować oraz naprawiać nowoczesne samochody, również te spełniające normy Euro 5. Mogą wybierać spośród 4 modułów:
- klimatyzacja,
- układ hamulcowy, układ kierowniczy i zawieszenie,
- sterowanie silnikami benzynowymi,
-
serwisowanie samochodów z silnikami Diesla.
Sieć ma zapewnić właścicielom warsztatów wszystko, co jest potrzebne do rzetelnego i taniego serwisowania, konserwacji i naprawy samochodów ich klientów.
Technologie Common Rail najnowszej generacji
Centra Serwisowe Delphi są w stanie naprawiać nowoczesne systemy Common Rail, również te, spełniające normy Euro 3, 4 i 5. Firma oferuje wyposażenie pozwalające na serwisowanie produktów oferowanych przez 26 producentów wyposażenia fabrycznego i 51 głównych platform samochodowych, między innymi takich jak: Citroën, Ford, Hyundai, Mercedes-Benz, Peugeot, Renault czy Volkswagen. Dwie najnowocześniejsze technologie Delphi to:
- Wtryskiwacze paliwa dla silników Diesla: szybki wtryskiwacz DFI 1.5 dla lekkich pojazdów użytkowych, o ciśnieniu do 2000 bar, charakteryzujący się zwielokrotnionym wtryskiem i minimalnym oddzieleniem od siebie poszczególnych wtrysków. Wtryskiwacz jest wyposażany w zawór sterujący CVA, zwiększający niezawodność, uzyskaną poprzez zastosowanie dyszy z powłoką DLC i jest kompatybilny z paliwami stosowanymi na całym świecie.
- Pompy paliwa dla silników Diesla: DFP3 i DFP6 również są przystosowane do ciśnienia do 2000 bar i występują w wersjach z jednym dwoma i trzema tłoczkami. Pompa zasilająca jest opcjonalna. Pompa posiada zawór IMV i charakteryzuje się odpornością na działanie paliwa i szybkim czasem reakcji. Pompy DFP3 są montowane jako wyposażenie fabryczne do silnika Peugeot DW10C oraz w silnikach Mercedes- Benz OM651, Hyundai U 1.4 litra i Renault K9K 1.5 litra, silnikach firm Dacia i Samsung; Ssangyong D20DTF; GMDAT Z22D i Z20D. Pompy DFP6 są montowane w samochodach VW, Skoda i Seat.
Kompletne rozwiązania obejmują klimatyzację, układ kierowniczy i zawieszenie oraz układ hamulcowy
Niezależnie od modułu „Diesel", Delphi w swojej sieci oferuje trzy dodatkowe moduły:
- Klimatyzacja: Oferta stacji obsługujących układy klimatyzacji pod patronatem Delphi obejmuje i zapewnia wysokiej jakości odzyskiwanie czynnika chłodzącego, recyrkulację i ponowne napełnienie układu; odzyskanie ponad 95% czynnika chłodzącego i ponowne napełnienie układu z dokładnością do +/-5 gramów. Ten moduł obejmuje również stację Delphi, przeznaczoną do napełniania układów klimatyzacji, urządzenia diagnostyczne Delphi przeznaczone do badania systemów elektronicznych, zestaw UV do wykrywania wycieków w układzie, wraz z wtryskiwaczem, barwnikiem, lampą i okularami ochronnymi, elektroniczny wykrywacz wycieków, preparaty do dezynfekcji i cały zestaw materiałów eksploatacyjnych. Wszystko to jest wsparte szkoleniami i wsparciem serwisowym Delphi.
- Układ hamulcowy, układ kierowniczy i zawieszenie: Posiadając bogaty zestaw narzędzi diagnostycznych, wsparcie i możliwości odbycia szkoleń, Centra Serwisowe Delphi posiadają kompletną ofertę, wykorzystującą naszą wiedzę i doświadczenie, pozwalającą na zapewnienie większego bezpieczeństwa, lepszej kontroli nad samochodem i poprawy osiągów samochodów swoich klientów.
- Sterowanie silnikiem benzynowym: Delphi zapewnia kompleksowe rozwiązania serwisowe, obejmujące między innymi narzędzie diagnostyczne DS100E, umożliwiające naprawę systemów elektronicznych montowanych w samochodach. Serwisowanie nowoczesnych samochodów to coś więcej, niż tylko umiejętność wymiany części. Delphi oferuje części zamienne, narzędzia, szkolenia i wsparcie serwisowe, umożliwiające postawienie właściwej diagnozy.
Diagnostyka i wsparcie serwisowe
Niezależnie od umożliwienia dostępu do swoich oryginalnych części zamiennych, Delphi zapewnia również dla swojej sieci stacji obsługi szkolenia, specjalistyczny osprzęt i urządzenia testujące, umożliwiające postawienie właściwej diagnozy i prawidłową naprawę.
Pakiet oprogramowania Diesel Max, opracowany specjalnie dla stacji obsługi działających w module Diesel, zawiera dodatkowe marki i modele. W poszczególnych modułach dostępna jest również szeroka oferta narzędzi i systemów diagnostycznych przeznaczonych do konkretnych systemów i układów oraz do wszystkich marek samochodów.
Wraz ze swoim partnerem, firmą Hartridge, Delphi posiada szeroką ofertę nowoczesnych narzędzi testowych i diagnostycznych, umożliwiając mechanikom diagnozowanie i naprawę systemów wtrysku paliwa zgodnie ze standardami stosowanymi przy montażu wyposażenia fabrycznego.
Aktualnie, w 17 krajach Europy działa ponad 770 DSC, w tym ponad 60 w Polsce.
Komentarze