Nowe zestawy od ContiTech

27 czerwca 2016, 12:36

ContiTech Power Transmission Group wraz z nową ofertą wprowadził dedykowane do określonych grup pojazdów zestawy blokad rozrządu.

Nowe zestawy, analogicznie do dotychczas oferowanych, zawierają narzędzia, dzięki którym można bezpiecznie przeprowadzić wymianę elementów rozrządu. Dedykowane zestawy, dostarczane w poręcznych walizkach są wsparciem dla mechaników, skracając czas pracy i zapewniając wszystkie niezbędne narzędzia.


Nowe referencje:
V02 – narzędzia do pojazdów z grupy Renault (6758823000),
V03 – narzędzia do pojazdów z grupy Citroen i Peugeot (6758824000),
V04 – narzędzia do pojazdów z grupy Ford i Opel (6758825000).


Oferta serwisowa ContiTech PTG dostępna na: www.contitech.de/aam

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Wakacyjne szkolenia techniczne ContiTech
Wakacyjne szkolenia techniczne ContiTech

ContiTech Polska organizuje kolejną turę specjalistycznych szkoleń technicznych, realizowanych na terenie całej Polski. Szkolenia teoretyczne są adresowane nie tylko do mechaników, ale również do wszystkich zainteresowanych techniką samochodową. Szkolenia obejmują aspekty związane z napędami pasowymi, problemami występującymi przy wymianie pasków, ich przyczynami oraz sposobami postępowania w takich przypadkach, a także zagadnienia odpowiedzialności prawnej i reklamacji. […]

Instrukcja montażu rolki napinającej w pojazdach z silnikiem 1.9 TDI
Instrukcja montażu rolki napinającej w pojazdach z silnikiem 1.9 TDI

W zestawach wymiany rozrządu CT1028K3/WP1-5 do silnika 1.9 TDI, zawleczka blokująca (T10115) jest dostarczana w opakowaniu zestawu luzem i nie jest umieszczona w rolce napinającej. Dlaczego? Zawleczka jest wykorzystywana do zablokowania położenia zamontowanej rolki napinającej w czasie obrotu całkowicie do tyłu – w taki sposób, aby pasek mógł być zdemontowany z napięciem maksymalnie obniżonym. Zawleczka […]

Wymiana rozrządu w silniku 2.8 30V – zobacz jak przebiega
Wymiana rozrządu w silniku 2.8 30V – zobacz jak przebiega

Pomimo wielu już lat bytności silnika grupy Volkswagen – 2.8 l 30V na rynku, podczas wymiany elementów układu rozrządu do tej pory popełniane są zasadnicze błędy. W artykule eksperci z ContiTech PTG starają się przeprowadzić przez prawidłową wymianę komponentów układu rozrządu. Silnik 2.8 l 30 V jest bardzo popularnym silnikiem benzynowym znanym między innymi z […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!