Marka ELF została głównym partnerem O.K. Serwis. Celem umowy TotalEnergies z O.K. Serwis jest dostawa środków smarnych ELF do warsztatów, wspólna wizualizacja oraz promocja produktów ELF wśród klientów sieci.
ELF i O.K. Serwis – najważniejsze fakty
ELF to marka środków smarnych istniejąca od 1967 roku, należąca do TotalEnergies, globalnej firmy multienergetycznej, producenta i dostawcy energii w postaci ropy naftowej
i biopaliw, gazu ziemnego i gazów zielonych, odnawialnych źródeł energii i energii elektrycznej. ELF jest obecny na polskim rynku od ponad 50 lat i kojarzy się głównie z sukcesami sportowymi. Ma na koncie 156 zwycięstw w Grand Prix, 9 tytułów mistrzowskich wśród producentów i 10 tytułów mistrzowskich zdobytych przez kierowców. Od wielu lat oferuje oleje silnikowe do samochodów większości światowych producentów, o czym świadczą homologacje m.in. Audi, BMW, Mercedesa, Toyoty czy Porsche.
O.K. Serwis to sieć ponad 300 niezależnych, wielomarkowych warsztatów samochodowych, założona przez polską firmę Inter-Team w 1998 roku (obecnie należącą do grupy MEKO AB). W ramach współpracy wszystkie serwisy mają dostęp do szerokiej gamy części samochodowych, informacji technicznych, programu szkoleniowego oraz wspólnych działań marketingowych.
Plany na niedaleką przyszłość
W ramach współpracy od kwietnia 2024 roku w warsztatach zrzeszonych w sieci pojawią się nowe akcenty reklamowe oraz materiały wspierające sprzedaż z logo ELF.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z O.K. Serwis i wspólnego rozwoju naszych marek. Na naszej ścisłej współpracy skorzystają klienci, którzy otrzymają produkty najwyższej jakości. Związanie się z renomowaną siecią serwisową o ugruntowanej pozycji rynkowej pozwoli nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona kierowców i pasjonatów motoryzacji” – podkreśla Robert Sadowski, Dyrektor ds. Środków Smarnych i Produktów Specjalnych na Polskę i Kraje Bałtyckie, TotalEnergies Marketing Polska.
– Umowa z TotalEnergies jeszcze bardziej uatrakcyjnia ofertę i zwiększa konkurencyjność warsztatów O.K. Serwis, zarówno dla dotychczasowych partnerów, jak i naszych klientów korzystających z jej usług. Rozpoznawalna, globalna marka będzie magnesem nie tylko dla nowych klientów indywidualnych, ale także dla właścicieli warsztatów, którzy chcieliby związać się z silnym partnerem, jakim jest O.K. Serwis. – dodaje Michał Gałusa, Dyrektor
ds. Sprzedaży Inter-Team.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Podlasie, 25 kwietnia 2024, 8:26 2 -1
Już tylko 298 serwisów!!!!!
Odpowiedz