Firma OSRAM przygotowała nową kampanię społeczną, w której chce zwrócić uwagę na rolę właściwego oświetlenia na drodze. Producent oświetlenie chce zwrócić uwagę na to, czy kierowcy kupują oryginalne produkty oświetleniowe do samochodów i edukować ich pod kątem bezpieczeństwa na drodze.
W ramach jesiennej kampanii OSRAM intensyfikuje działania pod kątem promocji oryginalnych produktów. Jednocześnie producent oświetlenia przygotował szereg narzędzi, które pomogą konsumentom bezpiecznie kupić produkty, a także zweryfikować ich oryginalność. Uruchomiony został program certyfikowanych sprzedawców internetowych oraz specjalny serwis internetowy www.czyoryginal.pl, gdzie na podstawie zdjęć wykonanych np. smartfonem będzie można sprawdzić, czy produkt jest oryginalny.
– „Obserwujemy rozszerzającą się skalę zjawiska obniżania jakości produktów, oszukiwania klientów przez niektóre sklepy i podszywania się pod markowych producentów. Nie wszyscy o tym wiedzą, dlatego chcemy zwrócić uwagę na ten problem i przestrzec kierowców przed kupowaniem źródeł światła z niesprawdzonych źródeł." – ujawnia Magdalena Bogusz, marketing manager speciality lighting w OSRAM.
Akcja OSRAM ma wyjaśniać, dlaczego warto zainwestować w sprawdzone oryginalne oświetlenie do samochodu, jaki ma to związek z bezpieczeństwem na drodze, a także na co zwracać uwagę wybierając żarówki samochodowe. Firma chce wskazać wyraźne różnice między wysokimi jakościowo, oryginalnymi lampami do samochodów, a żarówkami podrobionymi – nietrwałymi i niebezpiecznymi w użyciu. Informacje na ten temat będzie można znaleźć na stronie www.oryginalneibezpieczne.pl.
W kampanię zaangażował się Kuba Bielak, dziennikarz motoryzacyjny i właściciel Akademii Bezpiecznej Jazdy.
– „Oryginalne oświetlenie to jakość i pewność, że wszystko działa jak należy." – mówi Kuba Bielak. – „Nie warto oszczędzać na światłach samochodowych, bo są one czymś, od czego zależy nasze bezpieczeństwo na drodze. A we własne życie na pewno warto zainwestować."
Komentarze