Nowe oleje Castrol. Mają wydłużyć żywotność silników Euro 7 jednej marki.

22 lipca 2024, 13:32

Nowe dwie formuły Castrol o niskiej lepkości mają posłużyć jednej znanej marce samochodów. To w pełni syntetyczne oleje z serii GTX. Producent obiecuje sprzyjanie optymalnym osiągom i wydłużenie żywotności podzespołów, nawet przy niższych temperaturach silnika.

Oleje Castrol GTX dla Renault

castrol olej renaultCastrol opracował nowe produkty z serii GTX. Pierwszy z nich to GTX 0W-16 AN2022. Producent obiecuje pełną zgodność ze standardami Aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi oraz wymogami Renault AN2022 i specyfikacjami branżowymi API SP. Oleje syntetyczne będą zgodne z silnikami benzynowymi zgodnymi z normą Euro 7 (z wyjątkiem modeli RS i Alpine) i mają zapobiegać powstawaniu szlamu, dbać o czystość tłoków oraz pomagać w zmniejszeniu zużycia środka smarnego.

Silniki kompatybilne z Castrol GTX 0W-16 AN2022 to m.in. 1.2 TCe Mild Hybrid i 1.2 TCe E-TECH Full Hybrid montowane w nowym Renault Austral.

castrol olej renaultDrugi to Castrol GTX 0W-20 RN17 FE, który spełnia specyfikację branżową C5 Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów (ACEA). Olej jest też zatwierdzony zgodnie z normą Renualt RN17 FE i jest przeznaczony do niektórych aut Renault i Dacia, wyposażonych w silniki benzynowe i wysokoprężne sprzedawane od 2018 roku (również z wyjątkiem RS i Alpine).

Silniki kompatybilne z Castrol GTX 0W-20 RN17 FE to m.in. 1.0 TCe montowany w Renault Clio V, Dacia Sandero II, Jogger i Duster II, 1.3 TCe montowany w Renault Clio V, Arkana, Austral i Kadjar oraz 1.5 Blue dCi montowany w Renault Captur II, Megane IV i Dacia Duster II. Nowy środek smarny Castrol jest również kompatybilny z silnikiem 1.3 DIG-T MHEV montowanym w Nissanie Qashqai.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!