Organizacje branżowe
ACEA ADPAR CLEPA EGEA FAAS FIGIEFA PAiH PGM PISKP PSPA PZPM PZPO SDCM
Sytuacja niezależnego rynku motoryzacyjnego znacznie się poprawia. Jednak nadal zagrożony jest on przez koncerny samochodowe. Dlatego bardzo ważna jest współpraca wielu firm by zapobiegać wszelkim trudnościom jakie mogą dotykać tą branżę. Do ochrony niezależnego rynku motoryzacyjnego przyłączyła się firma Master – Sport – Automobiltechnik, zostając nowym członkiem Grupy Wspierającej Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. „Integracja środowisk […]
Niezależny rynek motoryzacyjny przeżywa w Polsce dobry okres. Świadczą o tym rosnące obroty dystrybutorów części, a także ruch w warsztatach samochodowych. Nie znaczy to jednak, że wszystkie problemy mamy już za sobą. Wprost przeciwnie – wolna konkurencja jest zagrożona, a niezależne warsztaty narażone są na utratę zysków. Koncerny samochodowe cały czas starają się zmonopolizować rynek […]
Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych ogłasza konkurs dla warsztatów samochodowych oraz sklepów motoryzacyjnych. Nagrodami w konkursie są trzy kupony na zakup części u dowolnie wybranych Dystrybutorów* o wartości 300, 600 lub 1.000 netto, które zostaną rozlosowane spośród uczestników konkursu. Aby uczestniczyć w losowaniu nagrody, wystarczy wejść na stronę www.sdcm.plhttp://sdcm.plhttp://sdcm.pl/konkurs.php i udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe. Niezależny […]
Długa współpraca pomiędzy europejską organizacją skupiającą dostawców branży automotive oraz TecCom została formalnie potwierdzona poprzez włączenie TecCom w poczet członków CLEPA. Partnerzy wierzą, że ważnym celem jest harmonizacja oraz standaryzacja procesów elektronicznych na niezależnym rynku części. TecCom wnosi doświadczenie w procesach B2B pomiędzy współpracującymi ze sobą producentami i dystrybutorami na rynku automotive. Jürgen Buchert, Prezes […]
Marka olejowa Comma jest częścią firmy Exxonmobil. Pod marką Comma znaleźć można oleje silnikowe, przekładniowe, hydrauliczne do samochodów osobowych i ciężarowych, smary, środki czyszczące, środki myjące oraz inne produkty olejowo-chemiczne branży motoryzacyjnej. Wszystkie składniki niezbędne do produkcji są gruntownie badane w laboratorium, a nad całością procesu mieszania czuwa nowoczesny system komputerowy, oparty na standardach ISO. […]
Po wielu latach trudnych dyskusji o potrzebie współdziałania uczestników niezależnego rynku motoryzacyjnego, nastąpił masowy ruch integracji tego środowiska. Doskonałą możliwość podjęcia współpracy stworzyła II Konferencja Producentów i Dystrybutorów Części Samochodowych, która odbyła się w dniu 17 stycznia 2008 r. w Warszawie. Organizatorem było Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W konferencji wzięło udział 180 osób z firm […]
Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych zaprasza na II Konferencję Producentów i Dystrybutorów Części Samochodowych, która odbędzie się 17 stycznia 2008 roku w Warszawie. Spotkanie będzie poświęcone głównym problemom, jakie dotykają niezależny rynek samochodowych części zamiennych i napraw. Tematy na konferencji prezentowane będą przez krajowych i zagranicznych ekspertów reprezentujących firmy dystrybucyjne i produkcyjne, w tym międzynarodowe koncerny. […]
Szanowni Państwo, Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych pragnie wyrazić podziękowanie polskim członkom Parlamentu Europejskiego za udzielenie poparcia dla raportu sprawozdawcy Klausa-Heinera Lehne, rekomendującego wprowadzenie w całej Unii Europejskiej Klauzuli Napraw. Szczególne podziękowania składamy na ręce Pani Lidii Joanny Geringer de Oedenberg, Pana Marcina Libickiego oraz Pana Leopolda Rutowicza, którzy swoim zaangażowaniem i pracą w istotny sposób […]
Grupa Inicjatywna Producentów wraz ze Stowarzyszeniem Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych (SDCM), zorganizowała spotkanie dla polskich producentów samochodowych części zamiennych. Spotkanie odbyło się w dniu 22 października 2007 r. w Warszawie, a jego celem była integracja sektora produkcji części motoryzacyjnych oraz dyskusja o ważnych problemach i bieżącej sytuacji branży motoryzacyjnej. Podczas spotkania przedstawiono główne działania, podjęte przez […]
Reprezentanci motoryzacyjnego rynku części i napraw uruchomili kampanię Prawo do Naprawy podczas targów Equip’Auto. Celem kampanii jest ochrona prawa do konsumenckiego wyboru oraz konkurencji na rynku samochodowych części zamiennych, serwisowania i napraw oraz narzędzi i wyposażenia warsztatowego. „Pojazdy stają się w coraz większym stopniu „komputerami na kołach”, stwierdziła rzecznik kampanii Sylvia Gotzen. „Podczas gdy technologiczne […]