Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
12.02 Szkoły techniczne i warsztaty motoryzacyjne to dwa różne światy – czy da się je połączyć? PRM #4 12.02 Hankook publikuje wyniki finansowe za 2024 rok. Duże zyski producenta opon. 12.02 Kolejna chińska marka wchodzi na polski rynek. Nowe samochody elektryczne będą dystrybuowane przez Inchcape. 12.02 Ile kosztuje uzyskanie certyfikatu SERMI? Znamy dokładny cennik. 12.02 Kondycja warsztatów samochodowych w 2024 r. – podsumowanie

ADPAR

Poważne zagrożenie dla niezależnego rynku części w Rumunii

Rumuński rząd przyjął ustawę, której skutkiem może być zakazanie sprzedaży widocznych części karoseryjnych, pochodzących od niezależnych producentów. Przeciwne zmianie prawa jest rumuńskie stowarzyszenie reprezentujące interesy członków niezależnego rynku motoryzacyjnego – ADPAR. Rumunia wciąż bez Klauzuli Napraw Jednym z głównych problemów rumuńskiego aftermarketu jest obecnie brak Klauzuli Napraw. Rząd Rumunii, jak dotąd nie zgodził się na […]

Niezależny rynek motoryzacyjny w Rumunii – wywiad z prezesem ADPAR

Dan Cimpean od niedawna stoi na czele rumuńskiego stowarzyszenia reprezentującego interesy członków niezależnego rynku motoryzacyjnego – ADPAR. Specjalnie dla nas odpowiedział na kilka pytań. Niedawno objął Pan stanowisko Prezesa stowarzyszenia ADPAR. Na jakich kwestiach zamierza się Pan skupić i z jakimi wyzwaniami przyjdzie się Panu zmierzyć? Dan Cimpean: Gdy w lutym powierzono mi stanowisko Prezesa […]