Program lojalnościowy TRW zmienia nazwę

, 11 marca 2014, 10:22

Wraz z dołączeniem marki DENSO, nazwa programu lojalnościowego TRW dla warsztatów samochodowych została zmieniona. Program nazywa się teraz Automotive Diamonds.

Program Automotive Diamonds

Nowa nazwa ma odzwierciedlić rozwój programu i powitać nowego partnera – DENSO, dostawcę technologii motoryzacyjnych, operującego na terenie Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemczech. Ponadto, ,,Automotive Diamonds” wkracza na kolejny poziom, oferując swoim użytkownikom jeszcze więcej funkcji i korzyści.

Ideą zapoczątkowanego w 2010 roku programu jest umożliwienie warsztatom zakupów u wielu marek, stworzenie łatwego dostępu do produktów oraz rozpowszechnianie informacji promocyjnych. Za zakup produktów, stacje serwisowe zbierają punkty czyli ,,diamenty”, które mogą następnie wymienić na nagrody. Regularnie organizowane w ramach programu promocje, zwiększają zainteresowanie produktami i pozwalają na zdobycie jeszcze większej ilości „diamentów”.

Poza możliwością zbierania ,,diamentów” za zakup produktów kolejnej marki, warsztaty mogą śledzić stan swojego konta na nowej stronie internetowej: www.automotivediamonds.com. Strona dostępna jest w siedmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.

Dowiedz się więcej

Denso dołącza do programu „Automotive Diamonds”
Denso dołącza do programu „Automotive Diamonds”

Denso dołączyło do programu lojalnościowego “Automotive Diamonds” (wcześniej: “TRW Diamonds”), w ramach którego warsztaty z Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemiec mogą zbierać punkty („diamenty”), wycinając z zamówionych produktów Denso i TRW etykiety z kodami kreskowymi. Uruchomiony w 2010 roku, wciąż rozwijany program lojalnościowy umożliwia mechanikom wymianę zgromadzonych „diamentów” na nagrody. W lutym 2014 […]

Kampania TRW przeciwko uszkodzonym amortyzatorom
Kampania TRW przeciwko uszkodzonym amortyzatorom

TRW Automotive Aftermarket, w ramach swojej najnowszej kampanii Corner Module, zachęca do zwracania uwagi na stan techniczny amortyzatorów. Według szacunków firmy, jedna czwarta wszystkich pojazdów w całej Europie posiada co najmniej jeden uszkodzony amortyzator. Wykorzystując swoją silną pozycję na rynku, firma wspiera program corocznych testów poświęconych tym elementom zawieszenia. TRW należy do ‘La collective des […]

Komentarze

Brak komentarzy