Kampania TRW przeciwko uszkodzonym amortyzatorom

13 marca 2014, 15:30

TRW Automotive Aftermarket, w ramach swojej najnowszej kampanii Corner Module, zachęca do zwracania uwagi na stan techniczny amortyzatorów. Według szacunków firmy, jedna czwarta wszystkich pojazdów w całej Europie posiada co najmniej jeden uszkodzony amortyzator. Wykorzystując swoją silną pozycję na rynku, firma wspiera program corocznych testów poświęconych tym elementom zawieszenia.

TRW należy do ‘La collective des amortisseurs (The Shocks Collective)’, założonej przez FIEV (francuski związek motoryzacyjny) grupy producentów amortyzatorów o jakości OE, podkreślających rolę, jaką odgrywają amortyzatory w zapewnieniu bezpieczeństwa na drogach. W ostatnich latach przeprowadzono szereg badań mających na celu określenie wpływu uszkodzonych amortyzatorów na bezpieczeństwo jazdy.

Badania te, nadzorowane przez SECUR, skutkowały w 2009 roku wprowadzeniem przez francuskie władze testu na szczelność amortyzatorów, do zakresu testów obowiązkowej okresowej kontroli technicznej (testy MOT). Jeden kraj w Europie zdecydował się pójść o krok dalej i wprowadzić w 2014 r. odrębny test amortyzatorów, oceniający ich stan niezależnie od pozostałych elementów zawieszenia. TRW ma nadzieję, że inne kraje UE pójdą za tym przykładem.

Denis Poncet, Senior Product Manager Europe, w dziale dostaw części i serwisu układów kierowniczych, zawieszeń i amortyzatorów TRW, powiedział:

– ,,Amortyzatory należą do części, mających kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy, dlatego wzywamy do włączenia ich do zakresu części podlegających obowiązkowym przeglądom i okresowym badaniom technicznym we wszystkich krajach UE. U podstaw naszej działalności leży troska o bezpieczeństwo, a niesprawne części narażają życie wszystkich użytkowników dróg. Będziemy nieprzerwanie komunikować tę wiadomość za pośrednictwem wszystkich dostępnych środków przekazu, aż osiągniemy zamierzony cel."

W ramach swojej kampanii poświęconej amortyzatorom, firma TRW wydała cztery krótkie filmy, ilustrujące: poziom inwestycji dla kampanii, jej zasięg, technologię TRW +3 oraz procedury testowe. Aby uzyskać dostęp do filmów, należy przejść do strony: https://www.trwaftermarket.com/CornerModuleTV/

Dowiedz się więcej

Regenerowane układy kierownicze TRW coraz popularniejsze
Regenerowane układy kierownicze TRW coraz popularniejsze

Firma TRW ogłosiła wyniki handlowe, z których wynika, że sprzedaż regenerowanych części układu kierowniczego była większa od prognoz. Program ten jest pierwszym z oferty regenerowanych, elektrycznie sterowanych systemów TRW. Firma przygotowuje się do wprowadzenia w roku 2014 oferty sterowanych elektrycznie przekładni kierowniczych. Wszystkie uszczelki oraz niesprawne lub zużyte elementy są zastępowane nowymi częściami. Montaż odbywa […]

Program lojalnościowy TRW zmienia nazwę
Program lojalnościowy TRW zmienia nazwę

Wraz z dołączeniem marki DENSO, nazwa programu lojalnościowego TRW dla warsztatów samochodowych została zmieniona. Program nazywa się teraz Automotive Diamonds. Program Automotive Diamonds Nowa nazwa ma odzwierciedlić rozwój programu i powitać nowego partnera – DENSO, dostawcę technologii motoryzacyjnych, operującego na terenie Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemczech. Ponadto, ,,Automotive Diamonds” wkracza na kolejny poziom, […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!