Wraz z dołączeniem marki DENSO, nazwa programu lojalnościowego TRW dla warsztatów samochodowych została zmieniona. Program nazywa się teraz Automotive Diamonds.
Program Automotive Diamonds
Nowa nazwa ma odzwierciedlić rozwój programu i powitać nowego partnera – DENSO, dostawcę technologii motoryzacyjnych, operującego na terenie Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemczech. Ponadto, ,,Automotive Diamonds” wkracza na kolejny poziom, oferując swoim użytkownikom jeszcze więcej funkcji i korzyści.
Ideą zapoczątkowanego w 2010 roku programu jest umożliwienie warsztatom zakupów u wielu marek, stworzenie łatwego dostępu do produktów oraz rozpowszechnianie informacji promocyjnych. Za zakup produktów, stacje serwisowe zbierają punkty czyli ,,diamenty”, które mogą następnie wymienić na nagrody. Regularnie organizowane w ramach programu promocje, zwiększają zainteresowanie produktami i pozwalają na zdobycie jeszcze większej ilości „diamentów”.
Poza możliwością zbierania ,,diamentów” za zakup produktów kolejnej marki, warsztaty mogą śledzić stan swojego konta na nowej stronie internetowej: www.automotivediamonds.com. Strona dostępna jest w siedmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.
Komentarze