Denso dołączyło do programu lojalnościowego “Automotive Diamonds” (wcześniej: “TRW Diamonds”), w ramach którego warsztaty z Polski, Holandii, Wielkiej Brytanii, Austrii i Niemiec mogą zbierać punkty („diamenty”), wycinając z zamówionych produktów Denso i TRW etykiety z kodami kreskowymi.
Uruchomiony w 2010 roku, wciąż rozwijany program lojalnościowy umożliwia mechanikom wymianę zgromadzonych „diamentów” na nagrody. W lutym 2014 roku TRW ogłosiło zmianę nazwy programu lojalnościowego dla warsztatów na “Automotive Diamonds”. Zmiana została podyktowana znaczącym rozwojem programu i dołączeniem do niego Denso.
– „TRW i Denso – wiodący dostawcy części o jakości OE – podzielają wizję obsługi klienta” – mówi Steve Richardson, Dyrektor After Market Sales w Denso Europe B.V. – „Będziemy blisko współpracować z TRW i nowymi partnerami programu, by uczynić go jeszcze atrakcyjniejszym dla klientów. Im więcej marek przystąpi do programu, tym więcej klientów się o nim dowie” – dodaje.
– „Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że możemy rozwijać program lojalnościowy „Automotive Diamonds” razem z Denso. Nasz program zapewnia europejskim warsztatom maksymalne korzyści związane z zakupem części produkowanych przez firmy partnerskie” – mówi Alexander Knorn, Garage and Online Marketing Manager w firmie TRW – „Wspierając współpracę marketingową między poszczególnymi dostawcami, wprowadzamy nowy trend do branży motoryzacyjnej. Udało nam się z sukcesem przenieść najwyższej klasy rozwiązania stosowane w relacjach business to consumer (B2C) na bardzo konserwatywny grunt relacji business to business (B2B)” – dodaje.
Aby rozpocząć zbieranie „diamentów”, wystarczy odwiedzić stronę www.automotivediamonds.com i postępować zgodnie z prostymi instrukcjami. Stronę można przeglądać w siedmiu europejskich językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, polskim i holenderskim.
Komentarze