Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
02.07 Wielka Wyprawa Maluchów już na starcie! Wyruszy spod Pałacu Kultury i Nauki. 02.07 Inter Cars przedłuża współpracę z producentem olejów 02.07 Groupauto CEE ma nowego partnera 02.07 Szkolenia Marelli – wakacje i wrzesień 2024 02.07 Dodatkowe oświetlenie samochodu – co można zamontować i kiedy korzystać? MotoFocus TV.

ELRING

Budowa uszczelnień podgłowicowych Metaloflex

Uszczelnienia podgłowicowe Metaloflex znalazły swoje zasłużone miejsce w nowoczesnych silnikach. Przyczyniają się one do wzrostu efektywności, pewności i wydajności nowoczesnych jednostek napędowych. Zadania uszczelki podgłowicowej Uszczelka podgłowicowa jest odpowiedzialna za skuteczne uszczelnienie gazów spalinowych, cieczy chłodzącej i oleju silnikowego. Jako ogniwo odpowiedzialne za przenoszenie energii kinetycznej pomiędzy skrzynią korbową i głowicą cylindrów, ma także bardzo […]

Zestaw do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem

Service-Kit 447.101 od firmy Elring to praktyczny zestaw naprawczy „Zrób to sam” do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem, np. w silnikach, skrzyniach biegów, osiach i pobocznych agregatach. W zestawie Service-Kit 447.101 znajdują się trzy rodzaje materiałów. Każdy z nich przeznaczony jest do innego typu zastosowań: Abil N – papier uszczelkowy, na bazie włókien celulozowych i […]

Zadania uszczelki podgłowicowej

Uszczelka podgłowicowa jest odpowiedzialna za skuteczne uszczelnienie gazów spalinowych, cieczy chłodzącej i oleju silnikowego. Jako ogniwo odpowiedzialne za przenoszenie energii kinetycznej pomiędzy skrzynią korbową i głowicą cylindrów, ma także bardzo duży wpływ na rozdział sił nacisku w całym systemie naprężeniowym i na spowodowane tym, elastyczne odkształcenia części składowych silnika. Uszczelnienia podgłowicowe Metaloflex Szczególnie w silnikach […]

Dobór prawidłowej grubości uszczelki podgłowicowej w dieslach

Uszczelki podgłowicowe do silników Diesla są najczęściej dostępne w różnych wariantach grubości. By dobrać odpowiednią grubość uszczelki, koniecznie należy zmierzyć występ denka tłoka ponad blok silnika. Poniżej opisane pomiary powinny być przeprowadzone z najwyższą dokładnością. Występ denka tłoka musi być mierzony w całkowitej zgodności z wytycznymi producenta silnika. Punkty pomiarowe muszą znajdować się nad osią […]

Błędy podczas montażu modułu uszczelniającego z PTFE, z czujnikiem położenia wału

Podczas montażu w pojazdach marek Audi, Seat, Skoda i VW kołnierzowego modułu uszczelniającego z teflonem, posiadającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego należy wystrzegać się błędów. Nieprawidłowy demontaż i montaż modułu może skończyć się uszkodzeniem wału korbowego, wyciekami oleju oraz problemami z uruchomieniem silnika – dlatego należy montować moduł zgodnie z instrukcjami producenta. Kołnierzowy moduł, który […]

Błędy podczas montażu modułu uszczelniającego z PTFE, z czujnikiem położenia wału

Podczas montażu w pojazdach marek Audi, Seat, Skoda i VW kołnierzowego modułu uszczelniającego z teflonem, posiadającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego należy wystrzegać się błędów. Nieprawidłowy demontaż i montaż modułu może skończyć się uszkodzeniem wału korbowego, wyciekami oleju oraz problemami z uruchomieniem silnika – dlatego należy montować moduł zgodnie z instrukcjami producenta. Kołnierzowy moduł, który […]

Uszczelnienie pokrywy zaworów bez “osiadania” masy

AFD 2018 to masa uszczelniająca, która eliminuje powstawanie pęcherzyków powietrza i tworzy utwardzalną powłokę uszczelniającą, odporną na działanie temperatury i mediów takich jak olej czy woda. Od zwykle stosowanych materiałów uszczelniających odróżnia się tym, że przy bezpośrednim metalicznym kontakcie nie występuje utrata siły docisku śrub wskutek „osiadania“ materiału. Masa nie zawiera rozpuszczalników, charakteryzuje się niskim […]

Budowa uszczelnień podgłowicowych Metaloflex

Uszczelnienia podgłowicowe Metaloflex znalazły swoje zasłużone miejsce w nowoczesnych silnikach. Przyczyniają się one do wzrostu efektywności, pewności i wydajności nowoczesnych jednostek napędowych. Zadania uszczelki podgłowicowej Uszczelka podgłowicowa jest odpowiedzialna za skuteczne uszczelnienie gazów spalinowych, cieczy chłodzącej i oleju silnikowego. Jako ogniwo odpowiedzialne za przenoszenie energii kinetycznej pomiędzy skrzynią korbową i głowicą cylindrów, ma także bardzo […]

Elring szuka najszybszego mechanika

W trakcie 12. Targów Części Zamiennych, Narzędzi i Wyposażenia Warsztatów Elring będzie szukał najszybszego mechanika w Polsce. Konkurs dla uczestników Targów będzie polegał na jak najszybszym dokręceniu śrub głowicy, zgodnie z ustaloną przez organizatora kolejnością i momentami ich dokręcania. Na dziesięciu najlepszych czekają nagrody. Nagroda główna: Ekspres do kawy Philips Senseo Nagroda za 2. miejsce: […]

Cenowe hity w Focie: Lipiec

Cały lipiec 2012 r. będzie dobrą okazją do nabycia wybranych części do pojazdów marek Fiat, Mercedes oraz VW/Audi w promocyjnych cenach. Ofertą objęte są uszczelki (głowicy, misy olejowej, pod głowicę, pod pokrywę zaworów, kolektora wydechowego), sprzęgła kompletne oraz rolki prowadzące. Części objęte promocją to produkty marek: Ajusa, Elring, Goetze, Sachs, LuK, Kager, Ruville, SKF i […]

Niemiecka firma Elring (ElringKlinger) to specjalista w branży uszczelnień. Firma produkuje uszczelki do zastosowań motoryzacyjnych od wielu lat, przez co zapracowała na swoją dobrą opinię. Katalog uszczelnień Elring cieszy się dużym powodzeniem wśród mechaników. Poza uszczelkami i uszczelnieniami, uzupełnieniem oferty Elring są rozwiązania dotyczące ochrony termicznej, osłon
akustycznych oraz produkty z wysokowydajnego tworzywa sztucznego PTFE – skierowane również do sektora spoza branży motoryzacyjnej. Elring sprzedaje swoje produkty w ponad 140 krajach świata. Dostarcza także wiele produktów na pierwszy montaż (OE). Historia firmy sięga roku 1879. Więcej informacji na temat firmy Elring i jej oferty można znaleźć w artykułach z tej kategorii.