Zestaw do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem

, 7 sierpnia 2013, 22:24

Service-Kit 447.101 od firmy Elring to praktyczny zestaw naprawczy „Zrób to sam” do usuwania pojedynczych problemów z uszczelnieniem, np. w silnikach, skrzyniach biegów, osiach i pobocznych agregatach.

W zestawie Service-Kit 447.101 znajdują się trzy rodzaje materiałów. Każdy z nich przeznaczony jest do innego typu zastosowań:

  • Abil N – papier uszczelkowy, na bazie włókien celulozowych i spoiwa NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego). Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: pokrywa rozrządu, skrzynie biegów, pokrywa zaworów, miska oleju, urządzenia hydrauliczne i pneumatyczne, aparaty chemiczne, pompy i sprężarki. Kolor: ciemnoszary. Temp. max. 120°C
  • EWP 207 – materiał uszczelkowy, zawierający syntetyczne i organiczne włókna na bazie kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego (NBR). Dobra odporność na olej silnikowy i paliwo. Jest używany przede wszystkim do uszczelnienia gorącego i zimnego oleju, smarów, paliw i chłodziwa silnika, także z dodatkami antykorozyjnymi. Typowe miejsca zastosowania: miska oleju, pokrywa zaworów, skrzynie biegów, pokrywy osłonowe. Kolor: ciemnoszary. Temp. max. 200°C.
  • FW 522 – materiał uszczelkowy, bazujący na materiale miękkim, zawierający wypełniacze z NBR (kauczuku butadienowo-akrylo-nitrylowego) oraz włókna aramidu w połączeniu z perforowaną, blaszaną płytą nośną. Bardzo dobra odpor-ność na olej silnikowy i paliwo, połączona z dobrą wytrzymałością na ściskanie (zgniatanie). FW 522 jest stosowany w połączeniach części podlegających wysokim temperaturom: rura wydechowa, kolektor wydechowy. Kolor: szary. Temp. max. 250°C.

 

Dowiedz się więcej

Błędy podczas montażu modułu uszczelniającego z PTFE, z czujnikiem położenia wału
Błędy podczas montażu modułu uszczelniającego z PTFE, z czujnikiem położenia wału

Podczas montażu w pojazdach marek Audi, Seat, Skoda i VW kołnierzowego modułu uszczelniającego z teflonem, posiadającego zintegrowany czujnik położenia wału korbowego należy wystrzegać się błędów. Nieprawidłowy demontaż i montaż modułu może skończyć się uszkodzeniem wału korbowego, wyciekami oleju oraz problemami z uruchomieniem silnika – dlatego należy montować moduł zgodnie z instrukcjami producenta. Kołnierzowy moduł, który […]

Dobór prawidłowej grubości uszczelki podgłowicowej w dieslach
Dobór prawidłowej grubości uszczelki podgłowicowej w dieslach

Uszczelki podgłowicowe do silników Diesla są najczęściej dostępne w różnych wariantach grubości. By dobrać odpowiednią grubość uszczelki, koniecznie należy zmierzyć występ denka tłoka ponad blok silnika. Poniżej opisane pomiary powinny być przeprowadzone z najwyższą dokładnością. Występ denka tłoka musi być mierzony w całkowitej zgodności z wytycznymi producenta silnika. Punkty pomiarowe muszą znajdować się nad osią […]

Tłoczony stoper w uszczelnieniach Metaloflex
Tłoczony stoper w uszczelnieniach Metaloflex

W ciągu ostatnich 10 lat technologia uszczelnień podgłowicowych posunęła się znacznie do przodu. Kamieniem milowym w rozwoju uszczelnień jest całkowicie nowy tłoczony stoper, obecny w trzeciej generacji uszczelnień Metaloflex. Pierwsza generacja Metaloflex: stoper zawijany Druga generacja Metaloflex: stoper spawany laserowo Trzecia generacja Metaloflex: stoper tłoczony Stoper typu „meander” w warstwie funkcyjnej Dzięki stoperowi w formie […]

Budowa uszczelnień podgłowicowych Metaloflex
Budowa uszczelnień podgłowicowych Metaloflex

Uszczelnienia podgłowicowe Metaloflex znalazły swoje zasłużone miejsce w nowoczesnych silnikach. Przyczyniają się one do wzrostu efektywności, pewności i wydajności nowoczesnych jednostek napędowych. Zadania uszczelki podgłowicowej Uszczelka podgłowicowa jest odpowiedzialna za skuteczne uszczelnienie gazów spalinowych, cieczy chłodzącej i oleju silnikowego. Jako ogniwo odpowiedzialne za przenoszenie energii kinetycznej pomiędzy skrzynią korbową i głowicą cylindrów, ma także bardzo […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!