Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
30 listopada 2012, 10:20
Limuzyny Audi oraz samochody dostawcze Volkswagena są narażone na problemy z rolką napinającą. Ma ona skłonności do luzowania się podczas eksploatacji.
Rolka napinająca febi
Zalecana przez producenta pojazdu śruba może się luzować. Rolka napinająca nie jest osadzona wystarczająco stabilnie i może (w ekstremalnym przypadku) spowodować całkowitą awarię silnika.
Firma febi wyprodukowała nową rolkę, której cechą jest zwiększona wytrzymałość. W przypadku rolek napinających nr 14732, 11559 i 11560 firma febi wprowadziła niedawno specjalną śrubę z naniesioną pastą (klejem) uniemożliwiającym samoczynne odkręcenie się śruby. Dzięki paście (klejowi) znajdującemu się na śrubie możliwe jest trwałe zamocowanie rolki napinającej i brak możliwości jej niekontrolowanego luzowania się. Nawet w wypadku drgań – które występują w układzie przenoszenia napędu paska rozrządu.
Rolka napinająca nr febi 11559 nr porównawczy 074 109 243 F pasuje do następujących serii:
Audi A6/avant/quattro (nr porównawczy 074 109 243 F)
Końcówki drążka kierowniczego w Volkswagenie Passacie, Audi A4, A6 i A8 oraz Skodzie Superb mogą być podatne na przedwczesne zużycie. Firma febi przygotowała zamiennik, który charakteryzuje się wyższą wytrzymałością. Końcówka drążka kierowniczego febi 22044 W niektórych samochodach koncernu VW, przeguby końcówek wywołują szumy podczas jazdy. Przyczyną jest przedwczesna awaria na skutek przeciążenia przegubów. Jest ona […]
Silnik 1.2 12V, stosowany w samochodach marek Volkswagen, Skoda i Seat może być narażony na przeskakiwanie łańcucha rozrządu. Zjawisko to może występować nawet, gdy wszystkie elementy są zamontowane prawidłowo. Zestaw łańcucha rozrządu febi do silnika 1.2 12V Przyczyną występowania problemu jest zbyt krótka szyna prowadząca, zamontowana przez producenta. Łańcuch może przeskakiwać w momencie uruchomienia lub […]
Producentom samochodów nie zawsze udaje się sztuka odpowiedniego zaprojektowania gumy stabilizatora oraz jej obejmy. Najczęściej po kilkudziesięciu tysiącach km wycierają się stalowe pręty stabilizatora. Należy wówczas wymienić drążek stabilizatora łącznie z gumowymi tulejami i stalowymi obejmami. Zestawy stabilizatorów z tulejami i łącznikami febi Stalowe pręty stabilizatora wycierają się w miejscach zamontowania gum i obejm. Żadne […]
Spadki sprzedaży nowych samochodów zmuszają producentów do uatrakcyjnienia oferty serwisowej. Nowością są specjalne pakiety, które oferują właścicielom aut korzystne stawki za serwis w zamian za podpisanie długoterminowej umowy. Pakiet serwisowy – umowa nawet na 60 miesięcy Swoją ofertę pakietów serwisowych wprowadziło właśnie Audi, a konkretnie Volkswagen Bank Polska. Pakiety obejmują wybrane usługi w zakresie serwisowania […]
Spadki sprzedaży nowych samochodów zmuszają producentów do uatrakcyjnienia oferty serwisowej. Nowością są specjalne pakiety, które oferują właścicielom aut korzystne stawki za serwis w zamian za podpisanie długoterminowej umowy. Pakiet serwisowy – umowa nawet na 60 miesięcy Swoją ofertę pakietów serwisowych wprowadziło właśnie Audi, a konkretnie Volkswagen Bank Polska. Pakiety obejmują wybrane usługi w zakresie serwisowania […]
W samochodach takich jak Skoda Octavia, Audi A3 czy Seat Altea często pojawia się stukanie i piski w przedniej osi, nawet po zastosowaniu oryginalnych części zamiennych firmy VW. Wadliwe łożysko w samochodach Grupy VW Problemy powstają w wyniku wadliwego wykończenia i stosowania materiałów słabej jakości. Najczęściej luzuje się gumowo-metalowe połączenie (zdjęcie 1), co jest wynikiem […]
Auta segmentu A oraz B z grupy Volkswagena często generują problemy związane z uszkodzeniem łożyska koła, które powoduje hałas podczas jazdy i luz na piaście. Zestaw łożyska piasty febi Problem występuje głównie w samochodach: Audi A2, Seat Cordoba, Ibiza IV, Škoda Fabia, VW Polo, Fox. Powodem awarii jest uszkodzony uszczelniacz. Przez uszkodzony uszczelniacz woda przedostaje […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
30 listopada 2012, 14:19
00
Szkoda tylko że w nowej srubie zastosowano wpust na torxa mogą być problemy z odkręcaniem
A co ma do powiedzenia na ten temat UOKIK . Przecież to jasna wpadka producenta i powinien ten błąd usunąć. Ale jak to w naszym kraju Państwu naszemu nie zależy na tym. Jak właścicielowi rozleci się silnik to ktoś musi go naprawić, więc jest przychód i podatek od niego odprowadzony.
I tak znów szary konsument wyskubany z kaski. A miał być taki dobry samochód .
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 30 listopada 2012, 14:19 0 0
Szkoda tylko że w nowej srubie zastosowano wpust na torxa mogą być problemy z odkręcaniem
Odpowiedz
Anonim, 20 grudnia 2012, 19:00 0 0
A co ma do powiedzenia na ten temat UOKIK . Przecież to jasna wpadka producenta i powinien ten błąd usunąć. Ale jak to w naszym kraju Państwu naszemu nie zależy na tym. Jak właścicielowi rozleci się silnik to ktoś musi go naprawić, więc jest przychód i podatek od niego odprowadzony.
I tak znów szary konsument wyskubany z kaski. A miał być taki dobry samochód .
Odpowiedz