Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
12:10 “Mój Elektryk 2.0” już niebawem. Co się zmieni? 25.12 Alfa e-Parts poszerza ofertę o nowe produkty i przekracza 6500 pozycji w katalogu 24.12 Rynek samochodów elektrycznych w Polsce: szanse i wyzwania dla dealerów 24.12 “Kodeks Dobrej Komunikacji”: nowy pomysł marki FORVIA. To odpowiedź na zmiany na rynku pracy. 24.12 Niemiecka Nagroda Przyszłości dla twórców rewolucyjnej technologii Digital Light

Sieci warsztatowe

Adam Kapek dołącza do zarządu Moto-Profil

Z początkiem sierpnia 2019 r. do zarządu firmy Moto-Profil powołano drugiego wiceprezesa. Funkcję objął Adam Kapek, dotychczasowy prezes zarządu spółki MOTO Flota, zajmującej się flotą samochodową i obsługą serwisową w Polsce.

Nowe szkolenia Magneti Marelli

Znane są terminy szkoleń Magneti Marelli w sierpniu, wrześniu i październiku. Wszystkie szczegóły znajdują się w poniższej tabeli.

Powroty klientów do serwisu

Ilu właścicieli warsztatów samochodowych jest w stanie powiedzieć, jaki procent klientów jest ich stałymi klientami? Zapewne niewielki odsetek, gdyż serwisów stosujących profesjonalne programy warsztatowe na rynku Aftermarket jest niewiele, a wręcz znikoma liczba.

Spotkanie serwisów Magneti Marelli Checkstar

Jak co roku odbyło się spotkanie serwisów autoryzowanych Magneti Marelli Checkstar. Tegoroczne spotkanie różniło się od wcześniejszych, a to za sprawą okrągłej setnej rocznicy powstania firmy Magneti Marelli.

Castrol partnerem strategicznym sieci Q Service

W sieciach warsztatowych należących do Inter Cars, w ciągu najbliższych pięciu lat dojdzie do niemałej rewolucji. Nawiązanie ścisłej współpracy z marką Castrol zapowiada nadejście szeroko zakrojonej akcji rebrandingu. Nowa sieć serwisowa powstała pod nazwą Q Service Castrol. Pierwsze punkty w nowej odsłonie już funkcjonują.

DENSO e-Videns w akcji – seria wydarzeń „PitStop” ProfiAuto

DENSO dołączyło do tegorocznej akcji „PitStop” z nowym narzędziem do inspekcji pojazdów, e-Videns. ProfiAuto PitStop to organizowany od 2014 roku przez firmę Moto-Profil cykl wydarzeń, podczas których specjaliści bezpłatnie doradzają i kontrolują stan techniczny samochodów w kilkudziesięciu miastach.

Czas to pieniądz – profesjonalny serwis samochodowy

Czym różni się serwis samochodowy od sklepu motoryzacyjnego? Tym, czym różnią się miejsca świadczące usługi od miejsc sprzedaży produktów. Podstawowym produktem sprzedawanym przez serwis jest czas. Ktoś może powiedzieć, że przecież klient kupuje również części i akcesoria. Zgadza się, ponieważ klient kupuje usługę (czas niezbędny do jej realizacji) oraz niezbędne do wykonania usługi części zamienne, […]

Na niezależnym rynku napraw pojazdów funkcjonują warsztaty zrzeszone w sieciach. Sieci warsztatowe tworzone są przez producentów lub dystrybutorów części. Ich celem jest zebranie jak największej liczby warsztatów pod swoim szyldem i zapewnienie w nich podobnych standardów obsługi. Sieci warsztatowe wymagają od należących do nich warsztatów spełniania określonych kryteriów – np. wykonywania konkretnych typów napraw, posiadania odpowiedniego wyposażenia czy odpowiedniej identyfikacji wizualnej. Oferują w zamian różnego rodzaju korzyści, np. zakupy części na preferencyjnych warunkach, szkolenia techniczne czy wsparcie marketingowe. Więcej informacji na temat sieci warsztatowych znajduje się w artykułach z tej kategorii.