Menu
Infomracje Części Technika Po godzinach
19.04 Malejące zyski w branży produkcji części motoryzacyjnych 19.04 Dlaczego warto stosować markowe czynniki chłodnicze? Jak uniknąć zakupu podróbki? Poradnik DENSO 19.04 Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych zmienia nazwę 19.04 Mariaż NEXUS i Stellantis – co z niego wyniknie? Wywiad z dyrektorem generalnym NEXUS, Gaëlem Escribe. 19.04 Jak rozwiązać problem z brakiem pracowników w branży automotive? Trzeba złamać stereotypy.

Premio

Czy warto kierować zapytania e-mailowe do warsztatów? Wyniki badania.

Czy warsztaty samochodowe, należące do sieci warsztatowych chętnie komunikują się z klientami drogą elektroniczną? Które sieci warsztatowe są liderami w komunikacji e-mailowej z klientami, a które nie przykładają do tego wagi? Przedstawiamy rezultaty badania wykonanego metodą “tajemniczego klienta” na grupie niemal 1400 warsztatów.

Premio Opony-Autoserwis świętuje 15-lecie działalności w Polsce

W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce.

Goodyear uruchomił w Polsce sprzedaż opon online

Goodyear rozwija na polskim rynku nowy kanał sprzedaży opon. Klienci mogą już nabyć produkty marki w sklepie internetowym. Z poziomu platformy będzie można także umówić montaż ogumienia w wybranym serwisie Premio.

Rozwój w branży oponiarskiej – wywiad z dyrektorem Goodyear ds. sprzedaży detalicznej

Opona to bardzo istotny element wyposażenia pojazdu, ponieważ tylko ona ma styczność z nawierzchnią na drodze. O roli mechaników w przyszłości, ewolucji opon, standardach warsztatowych czy trendach na rynku oponiarskim rozmawialiśmy z Piotrem Nowakowskim –  Dyrektor dywizji sieci detalicznych Goodyear w Europie Centralnej.

Jak serwisować auta wyposażone w system TPMS?

Rola systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System) polega na stałym sprawdzaniu czy w ogumieniu samochodu jest prawidłowe ciśnienie, bądź na wychwytywaniu różnicy jego poziomu. By system właściwie spełniał swoją rolę musi być odpowiednio serwisowany.

Nasz klient, nasz…no właśnie. Jaki jest współczesny klient?

Od przełomu polityczno-gospodarczego w naszym kraju minęło już ponad ćwierć wieku. W tym czasie wychowało się w Polsce jedno pokolenie i dojrzało drugie. Zmiany, jakich doświadczyło nasze państwo miały miejsce nie tylko w sferze elit rządzących, czy modelu ekonomicznego. Przede wszystkim dokonały się w świadomości ludzi. Również tej konsumenckiej.

Premio radzi, jak się chłodzić w aucie

Kalendarzowe lato już tuż tuż. Tymczasem temperatury ostatnich dni już oscylują w rejestrach najcieplejszej pory roku. Jak już niejednokrotnie pisaliśmy na łamach MotoFocus, sprawna klimatyzacja to nie tylko komfort jazdy ale i bezpieczeństwo naszych klientów. Zadbajmy o ich klimatyzacje już dziś, zanim zatamują nam przepływ pracy, ustawiając się w kilometrowych kolejkach. 

Finał Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników podczas TTM

Dziewięćdziesięciu serwisantów zawodowych i uczniów zobaczymy w finałach Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. O kolejności na podium zadecydują wyniki w konkurencjach praktycznych. Konkurs na Targach Techniki Motoryzacyjnej TTM w Poznaniu poprowadzi Włodzimierz Zientarski, a na liście zawodników zobaczymy tylko najlepszych spośród ponad tysiąca uczestników V edycji Mistrzostw. W kategorii Młody Mechanik do finału awansował co piętnasty zespół […]

Ostatnie dni zgłoszeń do Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników

To już ostatni moment by zgłosić swój udział w V Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników. Zapisy w kategorii Młody Mechanik i Mechanik Zawodowy są otwarte do momentu opublikowania pytań teoretycznych. W czwartek (10 marca) jako pierwsi do testu podejdą młodzi mechanicy, a w kolejne dni młodzi lakiernicy i mechanicy zawodowi. Finały podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM i […]

Premio daje 100 zł za zakup opon

Serwisy Premio Opony-Autoserwis uruchomiły ciekawą promocję. Klienci nagradzani są bonami paliwowymi o wartości 100 zł za zakup kompletu opon. Każdy zakup kompletu felg będzie za to premiowany nagrodą w postaci wideo rejestratora marki Tracer Girdo 2. Na kierowców, którzy w najbliższym czasie odwiedzą jeden z 130 serwisów Premio, czekają bony na paliwo. Dodatkowo każdy zakup […]

Premio to warsztatowa sieć franczyzowa, do której należy ponad 140 firm z całej Polski, zajmujących się serwisem ogumienia samochodowego oraz prostymi naprawami mechanicznymi typu fast-fit. Marka Premio wywodzi się z Niemiec, gdzie powstała w 1996 roku. Rozpoczęła działalność w Polsce dekadę później, otwierając swój pierwszy serwis w Gdańsku. Sieć Premio wyróżnia się prostotą obsługi klienta. Może on zamówić opony online z montażem w najbliższym warsztacie i w razie potrzeby dobrać także dodatkowe usługi mechaniczne, np. wymianę oleju, klocków hamulcowych czy ustawienie geometrii. Następny krok to umówienie się na określoną godzinę i przyjazd do warsztatu. Więcej informacji na temat sieci Premio oraz zrzeszonych w niej warsztatów znajdziesz w artykułach w tej kategorii.