Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14.11 Nowe produkty marki Castrol zostały wprowadzone na rynek. Nie są to oleje. 14.11 To narzędzie ułatwia dobór oleju. Wyszukiwarka online producenta. 14.11 Sprzedaż opon w 2024 r. – widoczny pozytywny trend 13.11 Konkurs Hella 13.11 Elektryczna jazda od Inter Cars i ZF Aftermarket!

Premio

Mistrzostwa Mechaników – pierwsze eliminacje

Jeszcze tylko przez kilka dni można zgłaszać udział w IV Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników. Eliminacje odbędą się we wtorek (10 marca) o godzinie 12.00 na stronie internetowej producenta olejów Mobil 1 – Partnera Merytorycznego Mistrzostw Eliminacje będą miały formę testu. Runda finałowa z udziałem 30 najlepszych zespołów odbędzie się w kwietniu podczas targów Motor Show w […]

Jerzy Dudek ambasadorem Premio Opony-Autoserwis

Sieć Premio Opony-Autoserwis, związana z Grupą Goodyear, będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która właśnie wystartowała, jest Jerzy Dudek. Jerzy Dudek to sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, bramkarz m.in. Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt, a obecnie kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. Były piłkarz współpracuje także z firmą Castrol, biorąc udział […]

Praktyki dla najlepszych młodych mechaników – inicjatywa Akademii Rozwoju Goodyear

Zakończyła się pilotażowa edycja konkursu “Good Job. Good Life”, zorganizowanego w kwietniu 2014 r. przez Akademię Rozwoju Goodyear. W konkursie wzięli udział uczniowie Zespołu Szkół Samochodowych im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Radomiu. Good Job. Good Life Zwycięzcy otrzymali nagrody – zestawy kluczy, ufundowane przez sponsora głównego – markę Neo Tools, polskiego producenta narzędzi mechaniki samochodowej […]

Sieć serwisów fast-fit Premio z Laurem Konsumenta

Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu Laur Konsumenta 2013 w kategorii Odkrycie Roku. Premio zdobyło ten tytuł między innymi dzięki ostatniej kampanii reklamowej ,,Fiat 500 od Premio”. Sieć Premio wyróżniona Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich,  które zostały zaprezentowane […]

Goodyear pod ochroną Mondial Assistance w sieciach Premio

Mondial Assistance obejmuje ochroną ubezpieczeniową opony Goodyear. Umowa dotyczy modeli Goodyear UltraGrip 8 lub UltraGrip 8 Performance zakupionych w punktach serwisowych sieci Premio po 1 października br. Ochrona do końca 2013 r. przysługuje osobom posiadającym wydawany przy zakupie numerowany certyfikat ubezpieczenia. Jeśli wymiana koła i naprawa na miejscu nie jest możliwa, ochrona ubezpieczeniowa zapewnia holowanie […]

Setny punkt Premio w Polsce

Kolejny serwis dołącza do działającej pod patronatem Goodyeara sieci franczyzowej Premio. To już 100. taki punkt w Polsce. Nowy serwis znajduje się w Kościerzynie, niecałe 60 kilometrów na południowy zachód od Gdańska. Kierowcom znany był dotychczas jako „Sklep 34”. „Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze […]

Premio nowym członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Zarząd Polskiej Organizacji Franczyzodawców przyjął do swojego grona sieć serwisów Premio. Obecnie sieć obejmuje 53 serwisy na terenie całego kraju. Od uruchomienia pierwszego w Polsce serwisu Premio w Gdańsku minęło zaledwie osiem miesięcy. Na terenie całego kraju powstały 53 wyspecjalizowane serwisy ze znakiem Premio. Według szacunków, do końca 2007 roku ma w Polsce działać blisko […]

System GRIPS dla sieci Premio

GRIPS, zintegrowany system zarządzania klasy ERP, ma zapewnić działającej pod egidą Goodyeara sieci Premio ciągłą, szybką dostawę podzespołów i części oraz sprawną obsługę zamówień. Już wkrótce do systemu GRIPS będą podłączone wszystkie punkty serwisowe Premio w Polsce. GRIPS (Goodyear Retail Integrated Point of Sale System) stworzony jest w oparciu o architekturę Navision Microsoftu i współpracuje […]

Premio w Polsce

W Gdańsku otwarty został pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w naszym kraju ma pojawić się kilkadziesiąt takich placówek. Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje sieć serwisów samochodowych, w których będzie można dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić opony. Według ostrożnych szacunków organizatora sieci do końca 2006 roku ma […]

Premio to warsztatowa sieć franczyzowa, do której należy ponad 140 firm z całej Polski, zajmujących się serwisem ogumienia samochodowego oraz prostymi naprawami mechanicznymi typu fast-fit. Marka Premio wywodzi się z Niemiec, gdzie powstała w 1996 roku. Rozpoczęła działalność w Polsce dekadę później, otwierając swój pierwszy serwis w Gdańsku. Sieć Premio wyróżnia się prostotą obsługi klienta. Może on zamówić opony online z montażem w najbliższym warsztacie i w razie potrzeby dobrać także dodatkowe usługi mechaniczne, np. wymianę oleju, klocków hamulcowych czy ustawienie geometrii. Następny krok to umówienie się na określoną godzinę i przyjazd do warsztatu. Więcej informacji na temat sieci Premio oraz zrzeszonych w niej warsztatów znajdziesz w artykułach w tej kategorii.