Sieć Premio Opony-Autoserwis, związana z Grupą Goodyear, będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która właśnie wystartowała, jest Jerzy Dudek.
Jerzy Dudek to sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, bramkarz m.in. Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt, a obecnie kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. Były piłkarz współpracuje także z firmą Castrol, biorąc udział w jej akcji dotyczącej poszukiwania najlepszych warsztatów.
Kampania Premio skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku Premio www.facebook.com/PremioSerwis.
– „Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuję tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Marka Premio stawia właśnie na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością” – powiedział Jerzy Dudek.
– „Marka Premio po raz pierwszy w Polsce promuje się w reklamie telewizyjnej, więc jesteśmy szczególnie dumni, że nasz debiut odbywa się we współpracy z Jerzym Dudkiem. Jurek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio – bezpieczeństwa, profesjonalizmu,
a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach” – powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.
Kampania koncentruje się na promocji usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio. Jerzy Dudek mówi także o tegorocznej nowości: oponie zimowej Goodyear UltraGrip 9.
Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.
Komentarze