Sieć serwisów fast-fit Premio z Laurem Konsumenta

22 listopada 2013, 11:20

Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu Laur Konsumenta 2013 w kategorii Odkrycie Roku. Premio zdobyło ten tytuł między innymi dzięki ostatniej kampanii reklamowej ,,Fiat 500 od Premio”.

Sieć Premio wyróżniona

Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich,  które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.

O nominacji do tytułu Odkrycie Roku decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. Nagrodę otrzymują nieliczne firmy i producenci. O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana redakcyjna komisja weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, dzięki której, według kapituły, zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.

Laur Konsumenta oraz Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt ma charakter ogólnopolski, przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.

Premio to obecnie sieć 123 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.

Dowiedz się więcej

Zimowe opony Grupy Goodyear wysoko ocenione w testach
Zimowe opony Grupy Goodyear wysoko ocenione w testach

Jak przed każdym sezonem zimowym, magazyny motoryzacyjne przetestowały opony przeznaczone do jazdy po śniegu, lodzie i błocie pośniegowym. Ogumienie Goodyear i Dunlop znalazło się wysoko w generalnej klasyfikacji dwóch testów, a pod względem parametrów zimowych otrzymały oceny bardzo dobre i celujące. W teście opon zimowych w rozmiarze 195/65R15 magazynu „Auto Świat”, sprawdzone zostały Goodyear UltraGrip […]

Grupa Goodyear Polska z certyfikatem Top Employers
Grupa Goodyear Polska z certyfikatem Top Employers

Wyróżnienie przyznawane co roku przez międzynarodowy Top Employers Institute firmom, które prowadzą najlepszą politykę personalną, po raz kolejny trafiło do Grupy Goodyear Polska. Top Employers Institute poddał badaniu przedsiębiorstwa w krajach europejskich, w tym także w Polsce, pod względem polityki personalnej i stosowanych praktyk. W każdej organizacji zostały ocenione świadczenia podstawowe, świadczenia dodatkowe i warunki pracy, szkolenia […]

Jerzy Dudek ambasadorem Premio Opony-Autoserwis
Jerzy Dudek ambasadorem Premio Opony-Autoserwis

Sieć Premio Opony-Autoserwis, związana z Grupą Goodyear, będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która właśnie wystartowała, jest Jerzy Dudek. Jerzy Dudek to sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej, bramkarz m.in. Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt, a obecnie kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. Były piłkarz współpracuje także z firmą Castrol, biorąc udział […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!