Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu Laur Konsumenta 2013 w kategorii Odkrycie Roku. Premio zdobyło ten tytuł między innymi dzięki ostatniej kampanii reklamowej ,,Fiat 500 od Premio”.
Sieć Premio wyróżniona
Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich, które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.
O nominacji do tytułu Odkrycie Roku decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. Nagrodę otrzymują nieliczne firmy i producenci. O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana redakcyjna komisja weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, dzięki której, według kapituły, zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.
Laur Konsumenta oraz Laur Klienta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt ma charakter ogólnopolski, przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.
Premio to obecnie sieć 123 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.
Komentarze