Kolejny serwis dołącza do działającej pod patronatem Goodyeara sieci franczyzowej Premio. To już 100. taki punkt w Polsce.
Nowy serwis znajduje się w Kościerzynie, niecałe 60 kilometrów na południowy zachód od Gdańska. Kierowcom znany był dotychczas jako „Sklep 34”.
„Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit. Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Teraz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług” – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34”, obecnie Premio.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek.
Premio stawia bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.
Komentarze