Opublikowane przez: Redakcja,
https://motofocus.pl/
13 lipca 2011, 14:22
Philips oferuje dwie nowe żarówki – LongLife EcoVision oraz VisionPlus. Pierwsza z nich ma aż 4-krotnie dłuższą żywotność w porównaniu ze zwykłą żarówką. Model VisionPlus zwiększa komfort i bezpieczeństwo, zapewniając 60% więcej światła na drodze.
Z LongLife EcoVision przejedziesz nawet do 100 tys. kilometrów, bez konieczności ich wymiany. Swoją wyjątkową trwałość zawdzięczają grubszej i wzmocnionej skrętce oraz specjalnej domieszce gazu halogenowego. Dzięki 4-ktotnie dłuższej żywotności LongLife EcoVision są przyjazne dla środowiska, ponieważ generują aż o 75 proc. mniej odpadów związanych z wymianą żarówek. Ponadto LongLife EcoVision zapewniają 10 proc. więcej światła na drodze niż standardowe żarówki.
Dla kierowców, którzy potrzebują jeszcze mocniejszego światła na drodze, Philips stworzył żarówki VisionPlus. Umożliwiają one szybsze wykrywanie przeszkód na drodze, odczytywanie znaków drogowych i dostrzeganie innych uczestników ruchu, niż zwykłe reflektory. Większa nawet o 60 proc. ilość światła na drodze i wydłużenie wiązki o 10-20 metrów, przy średniej prędkości 80 km/h, zapewnia kierowcy dodatkową sekundę na reakcję.
Wszystkie żarówki halogenowe firmy Philips są wykonane ze szkła kwarcowego i wykorzystują zaawansowaną technologię blokowania promieniowania UV. Od 1914 roku Philips jest liderem na rynku oświetlenia samochodowego. Dziś co drugie auto jest wyposażone w jego produkty oświetleniowe.
Najnowszy model flagowej limuzyny Audi – A8 to pierwszy pojazd, który wykorzystuje diody LED nie tylko jako światła do jazdy dziennej, lecz jako główne źródło emisji światła. Do emisji światła w przednich reflektorach wykorzystane zostały diody Opto Semiconductors wyprodukowane przez Osram. Łączą one żywotność i precyzję oświetlenia – osiągana jasność może wynosić od 125 […]
Hella przygotowała wakacyjną promocję cenową świateł do jazdy dziennej dla swoich dystrybutorów – od 1 lipca do 30 września cały asortyment świateł dziennych będzie dostępny w promocyjnych cenach. Promocją jest objętych 25 pozycji asortymentowych, w tym uniwersalne światła diodowe, uniwersalne światła żarówkowe oraz lampy dedykowane do wybranych modeli samochodów.
Nowe Audi A6 to drugi model tej marki, który może być wyposażony we w pełni diodowe reflektory, będące owocem współpracy specjalistów Audi i Helli. 64 wysokowydajne diody LED zintegrowane z funkcją adaptacyjnego oświetlenia (AFS), dostosowują światła do warunków pogodowych, drogowych i prędkości jazdy. AFS reguluje je dołączając i odłączając wybrane diody. Zamiast świateł przeciwmgielnych układ […]
Od 16 sierpnia 2011 r. w Inter Parts trwa promocja wybranych żarówek halogenowych Blue Vision Ultra, X-treme Vision oraz świateł do jazdy dziennej DRL. Do każdego opakowania żarówek halogenowych dołączany jest zapach samochodowy z kolekcji Inter Parts Rally Team, a przy zakupie dwóch kompletów świateł do jazdy dziennej nagrodą jest lampa warsztatowa Titanium KH-8603A za […]
Hella oferuje najszerszą na rynku paletę akcesoryjnych świateł do jazdy dziennej, zarówno uniwersalnych, jak i przystosowanych do wybranych modeli aut, zasilanych żarówkami, jak i innowacyjnymi diodami LED. Fot. Wybrane modele świateł do jazdy firmy Hella Najnowsze światła dzienne diodowe Helli, to LEDayFlex. To pierwsze na świecie światła dzienne, które można instalować w „elastyczny” sposób. Owe […]
Komentarze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim,
14 lipca 2011, 8:26
00
a jak sie ma +60% do przepisów i bezpieczeństwa innych uzytkowników jadacych z przeciwka ???
Trudno żeby Philips sprzedawał żarówki niezgodne z normami. Tu pewnie bardziej chodzi o zwiększenie skuteczności przy zachowaniu parametrów zgodnych z prawem.
Może mieć i +1000% grunt, żeby kierowca miał ustawione światła taj jak należy. nie tak jak się to dzieje dzisiaj, że "podkręcę" sobie światła do góry, żeby dalej świeciły...
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania, korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych oraz systemu komentarzy.
Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk „Rozumiem i akceptuję”. Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk „Ustawienia”.
Ta witryna korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z niej przez użytkownika. Spośród nich w przeglądarce użytkownika zapisywane są tylko te pliki cookie, które zostały zaklasyfikowane jako niezbędne, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować i zrozumieć sposób korzystania z witryny przez użytkowników. Pliki cookie są zapisywane w przeglądarce użytkownika wyłącznie za jego zgodą. Użytkownik ma również możliwość zrezygnowania z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na komfort przeglądania witryny.
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej, w sposób anonimowy.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Analityczne".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez GDPR w celu rejestrowania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Funkcjonalne".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Pliki te służą do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Niezbędne".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Inne".
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent. Ten plik cookie służy do przechowywania zgody użytkownika na pliki cookie z kategorii "Wydajność".
viewed_cookie_policy
11 months
Ten plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę GDPR Cookie Consent i służy do przechowywania informacji o tym, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje on żadnych danych osobowych.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji stron trzecich.
Pliki cookie dotyczące wydajności służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszych wrażeń z użytkowania.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcje z witryną. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookie są używane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających w różnych witrynach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 14 lipca 2011, 8:26 0 0
a jak sie ma +60% do przepisów i bezpieczeństwa innych uzytkowników jadacych z przeciwka ???
Odpowiedz
Anonim, 14 lipca 2011, 9:31 0 0
Trudno żeby Philips sprzedawał żarówki niezgodne z normami. Tu pewnie bardziej chodzi o zwiększenie skuteczności przy zachowaniu parametrów zgodnych z prawem.
Odpowiedz
Anonim, 18 lipca 2011, 12:52 0 0
Tym bardziej że od dawna sprzedają żarówki X-treme Vision czyli + 100%
Odpowiedz
Anonim, 22 lipca 2011, 10:24 0 0
Może mieć i +1000% grunt, żeby kierowca miał ustawione światła taj jak należy. nie tak jak się to dzieje dzisiaj, że "podkręcę" sobie światła do góry, żeby dalej świeciły...
Odpowiedz
Anonim, 22 sierpnia 2011, 11:24 0 0
W Polsce niestety 1/3 kierowców ma tak ustawione światła, że oślepiają nawet jak jadą z tyłu, a co dopiero z naprzeciwka...
Odpowiedz