Moto-Profil wyżej na liście największych polskich firm

, 18 maja 2021, 4:00

Spółka Moto-Profil awansowała o 20 pozycji na liście 200 największych polskich firm, opracowywanej przez redakcję „Wprost”. W zestawieniu, przygotowanym w oparciu o dane finansowe z 2020 roku, dystrybutor części motoryzacyjnych z Chorzowa uplasował się na 96. miejscu.

To kolejny dwucyfrowy awans spółki Moto-Profil w tym rankingu biznesowym i jednocześnie jedyny tak duży wśród firm zajmujących się handlem częściami samochodowymi. W ubiegłym roku spółka awansowała o 16 pozycji, zajmując 116. miejsce. Tymczasem w pełnym wyzwań pandemicznym czasie 2020-2021, Moto Profil wspiął się w zestawieniu aż o 20 miejsc.

– Ranking pokazuje, że w rzeczywistości pandemicznej, będącej wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorstw, poradziliśmy sobie. Dzięki dobrym wyborom biznesowym i wsparciu naszych partnerów handlowych, Moto-Profil konsekwentnie ugruntowuje swoją pozycję. To był także czas innowacyjnych projektów i dynamicznych decyzji. Tym bardziej cieszy nas pozytywna odpowiedź rynku – mówi Leszek Żurek, prezes zarządu Moto-Profil.

„Lista 200 największych polskich firm” przygotowywana jest przez redakcję „Wprost” od siedmiu lat. Jest ona zestawieniem najważniejszych w kraju przedsiębiorstw, z wyłącznym lub dominującym udziałem polskiego kapitału. Podczas pracy nad rankingiem dziennikarze redakcji ekonomicznej „Wprost” uwzględniają zyski, przychody, aktywa własne, a także udział eksportu w przychodach firm w minionym roku.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Zenek, 18 maja 2021, 18:12 3 -1

No przy takich awansach tabeli braknie niebawem..

Odpowiedz

Klient z pierwszych miesięcy MP, 19 maja 2021, 8:56 4 -1

Zanim wyleje fala nienawiści na firmę to może ktoś mi merytorycznie odpowie na pytanie dlaczego wyłączacie wsparcie lojalnym wieloletnim partnerom? Oczywiście tylko tym którzy nie przytakują waszym dziwnym pomysłom. Myślicie że utrzymacie są na rynku wyrzucając partnerstwo do kosza a strasząc nas karami albo otwarciem innego partnera i przepięciem do niego profiauto serwisów?

Odpowiedz