Topex zmienia nazwę

, 17 września 2012, 9:38

Topex zmienia swoją markę firmową na Grupa Topex. Procesowi będzie towarzyszyć także zmian wprowadzenie nowej identyfikacji w jej wiodących markach produktowych – Topex i Neo. Rebranding ma zostać zakończony w III kwartale 2014 roku.

Podczas konferencji prasowej w warszawskiej centrali Topex, 13 września 2012 roku, firma ujawniła szczegóły dotyczące przeprowadzanego właśnie procesu rebrandingu. Zmiana ma być potwierdzeniem zmian, jakie zaszły w przedsiębiorstwie na przestrzeni 20 lat działania na rynku. Kompleksowy rebranding jest kolejnym etapem zmian zachodzących w firmie na przestrzeni ostatnich lat i ma podkreślać jej wysokie aspiracje. 

Wprowadzane zmiany są naturalną konsekwencją realizowanej przez nas strategii. Od lat poprawiamy jakość naszych produktów i zwiększamy ich dostępność na rynku. Rezultaty są bardzo pozytywne. Przyszedł więc czas, aby wyrazić to również na poziomie wizerunkowym – mówi Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex odpowiadający za nadzór i realizację procesu rebrandingu.

Jednocześnie, aby skutecznie móc konkurować z innymi producentami nowo powstała grupa zadbała o zmiany identyfikacji wizualnej jej dwóch flagowych marek produktowych. W przypadku pierwszej marki zmiany są gruntowne. Nowy design ma łączyć funkcjonalność z atrakcyjnym wzornictwem oraz podkreślać solidną jakość produktów. Z kolei logotyp drugiej marki został odświeżony tak, by oddać nowoczesność oraz niezawodność jej produktów.

Obecnie na nasz sukces pracuje już nie tylko nowoczesna centrala w Warszawie, ale także spółki-córki w Rosji, Ukrainie i Rumunii oraz partnerzy handlowi z całego świata. Jesteśmy nie tylko liderem lokalnego rynku, ale także jednym z najpoważniejszych graczy w skali całej Europy. Chcieliśmy w pełni oddać to, jak dynamicznie rozwija się nasza firma w kraju i za granicą. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy na Grupa Topex Sp. z o.o. Sp. k. – wyjaśnia Piotr Potowski, Dyrektor Generalny Grupy Topex.

 

 

 

 

 

(pk)

Dowiedz się więcej

Dwuczęściowa szafka narzędziowa Topex
Dwuczęściowa szafka narzędziowa Topex

By nie mieć problemów z bałaganem w warsztacie, który utrudnia szybką i wygodną pracę, należy mieć odpowiednie meble warsztatowe. Zachowanie porządku ułatwić może nowa szafka narzędziowa Topex 79R500. Nowa szafka składa się z dwóch części, które mogą funkcjonować zarówno jako jeden mebel, jak i oddzielnie. Górna, mniejsza szafka ma wymiary 60x26x34 cm. Dzięki wygodnym uchwytom […]

Nowy zestaw kluczy sześciokątnych NEO 09-525
Nowy zestaw kluczy sześciokątnych NEO 09-525

Na półki sklepów narzędziowych trafiła właśnie kolejna gama produktów marki NEO. Pierwszą propozycją z nowego asortymentu jest zestaw kluczy sześciokątnych z kulistą końcówką. Najnowsze klucze sześciokątne wykonane zostały ze stali chromowo-wanadowej (CrV). Użycie tego stopu pozwala mocniej obciążać narzędzia, a także ma wpływ na ich trwałość. Łatwość korzystania z nowych narzędzi NEO ma zapewnić magnetyczna […]

Międzynarodowe ambicje Grupy Topex
Międzynarodowe ambicje Grupy Topex

Zmiana nazwy na Grupa Topex to nie jedyna zmiana, jaką zaplanował polski producent narzędzi. O przyczynie zmiany nazwy firmy, konkurencji, planach spółki na przyszłość, produkcji w Azji opowie Piotr Potowski, Dyrektor Generalny Grupy Topex. Dlaczego zmiana nazwy firmy? Piotr Potowski: Przez ponad 20 lat swego istnienia firma Topex bardzo urosła. Dynamiczny rozwój pozwolił jej zająć […]

Rebranding bez precedensu – wywiad
Rebranding bez precedensu – wywiad

Grupa Topex to od niedawna nowa nazwa polskiego producenta narzędzi. Zmianie marki firmowej towarzyszy wprowadzanie nowej identyfikacji marek produktowych TOPEX i NEO. O szczegółach kompleksowego rebrandingu opowiedział Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. TOPEX i NEO – dlaczego akurat te marki? Daniel Szafulera: Naszym priorytetem było odróżnienie marki firmowej od kluczowej marki produktowej. Grupa Topex […]

Komentarze

Brak komentarzy