Druga edycja – druga szansa na wygraną

, 20 lutego 2008, 0:00

1 marca 2008r. startuje druga edycja kampanii pod hasłem „Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”.

Dokładnie rok temu Inter Cars S.A. rozpoczął akcję promocyjną pod hasłem „Nie klucz – montuj produkty oryginalnej jakości”. Jej celem było przekonanie właścicieli warsztatów do zasadności i korzyści płynących z faktu montowania części oryginalnych w naprawianych samochodach.

Co się zmieni w drugiej edycji?
Na uwagę zasługują dwie zmiany. Pierwsza to wydłużenie czasu promocji do 12 miesięcy, a druga to zwiększenie puli nagród do 2 000 000zł. W trakcie trwania promocji nie zabraknie także dodatkowych konkursów z nagrodami w postaci narzędzi, wyposażenia warsztatów, kombinezonów i wielu, wielu innych.
Nowym pomysłem będzie wręczenie po pierwszych sześciu miesiącach trwania akcji specjalnych nagród dla klientów, którzy dokonują największych zakupów. Odbędzie się to podczas 8. Targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, w dniach 06-07.09.2008r. na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim.

Kto może wziąć udział w akcji?
Każdy, kto zarejestruje się jako klient w Inter Cars S.A. wypełniając odpowiedni formularz oraz robiąc zakupy będzie zbierał elektroniczne kupony konkursowe, które wezmą udział w losowaniu nagród.

Zasady:
– Wejdź na www.intercars.com.pl i wypełnij formularz, który znajduje się także w 110 filiach Inter Cars S.A. na terenie całego kraju.

– Dla każdej linii produktowej pochodzącej od określonego dostawcy ustalone zostały progi zakupowe, po przekroczeniu których klient automatycznie staje się posiadaczem specjalnego, elektronicznego kuponu konkursowego, biorącego udział w losowaniu nagród.

– Przykład: dla danej linii produktowej, np. amortyzatory Sachs ustalono, że za każde wydane 100 zł netto (przewidywana wartość progu) uczestnik otrzymuje jeden elektroniczny kupon konkursowy. Kupując amortyzatory w całym okresie trwania akcji np. na kwotę 10.001 zł dostaje więc 100 elektronicznych kuponów konkursowych.
Oznacza to, że szanse uczestnika na zdobycie nagrody są 100 krotnie wyższe niż kogoś, kto dokonał przykładowo zakupów tylko o wartości 100 zł. Oczywiście im większe obroty tym większe szanse na wygraną. Taki system daje możliwość zdobycia nagród również klientom o mniejszym potencjale i zachęca ich do kupowania określonych produktów w Inter Cars S.A.

– Każdy z uczestników konkursu będzie mógł w dowolnym momencie sprawdzić ile kuponów konkursowych uzbierał w danej linii produktów i o ile wzrosły jego szanse na wygraną.

– Więcej szczegółów dotyczących akcji w Regulaminie Konkursu znajdującym się na stronie internetowej www.intercars.com.pl. Ponadto szczegółowych informacji o konkursie udzielać będą filie i przedstawiciele handlowi Inter Cars S.A.

Komentarze

Brak komentarzy