Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13.11 Wymiana panewek w silniku: z czym wiąże się taka operacja? 13.11 Przemysł motoryzacyjny w Unii Europejskiej traci swoje przewagi 13.11 Co to jest szkoda całkowita? Czy auto może po niej trafić do sprzedaży? Wywiad. 12.11 Motoryzacja przechodzi kolejny kryzys. Tym razem chodzi o… kompetencje. 12.11 Ford Edge – Hałas i utrata mocy w fazie przyspieszania

Przekładnie kierownicze

Nowa marka przekładni kierowniczych w Inter Cars

Firma Inter Cars wprowadziła do oferty fabrycznie regenerowane przekładnie kierownicze marki Treezer.

Czas na porządki w warsztacie

Czy w twoim warsztacie zalegają zużyte części? Chciałbyś się ich pozbyć? Czy wiesz, że przy okazji możesz nawet zarobić sprzedając je jako rdzenie do regeneracji?

Włoska oferta układu przeniesienia napędu w sieci ELIT Polska

Do katalogu Elit Polska dołączył kolejny producent części zamiennych do samochodów osobowych – General Ricambi.

Regeneracja przekładni i amortyzatorów według F.A. Polska – wywiad

Firma FA Polska jest jedynym na polskim rynku przedstawicielem włoskich firm Emmetec i Orpav, które mają w swojej ofercie wszystko, co związane jest z regeneracją układów kierowniczych (hydraulicznych i elektrycznych), amortyzatorów i serw hamulcowych.

Regeneracja części jest modna – wywiad z Dawidem Kowalewiczem z firmy Lauber

Fabryczna regeneracja części samochodowych zdobywa coraz większą popularność na europejskim rynku  motoryzacyjnym. Polska firma Lauber, tego typu działalnością zajmuje się już od 1994 r. Szczegóły działalności łączącej aspekty ekonomiczne i ekologiczne przedstawia Dawid Kowalewicz, dyrektor produkcji w słupskiej fabryce Lauber.

Najpopularniejsze pompy wspomagania i przekładnie kierownicze

Bosch w 2017 roku odnotował duży wzrost sprzedaży w segmencie układów kierowniczych.

Nowości w ofercie Inter-Team

Oferta Inter-Team została poszerzona o nowy asortyment. Są to regenerowane przekładnie kierownicze i pompy wspomagania DRI firmy Borg Automotive.

Lauber podsumowuje udany rok

Rok 2017 był bardzo intensywny dla specjalizującej się w fabrycznej regeneracji części firmy Lauber.

Turbo-Tec poszerza zakres regeneracji

Firma Turbo-Tec dotychczas kojarzona była głównie z fabryczną regeneracją turbosprężarek, układów zasilania silników diesla, kompresorów klimatyzacji oraz przekładni kierowniczych. Nowym polem działania firmy będzie czyszczenie DPF/FAP i katalizatorów SCR.

Przekładnia kierownicza (nazywana niekiedy maglownicą) służy do przełożenia siły użytej do skręcenia kierownicy na siłę osiową, umożliwiającą skręcanie kół. Współczesne konstrukcje takich przekładni uchodzą za trwałe i stosunkowo bezawaryjne. Jeżeli jednak ulegną zużyciu lub awarii należy wymienić element na nowy lub poddać go regeneracji. Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczej? Między innymi tego dowiesz się z artykułów, obecnych w tej kategorii. Poznasz także najczęstsze powody zużycia maglownicy oraz objawy jej usterek. Poznasz także rynkową ofertę zamienników, dostępnych na niezależnym rynku części.