Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13.11 Wymiana panewek w silniku: z czym wiąże się taka operacja? 13.11 Przemysł motoryzacyjny w Unii Europejskiej traci swoje przewagi 13.11 Co to jest szkoda całkowita? Czy auto może po niej trafić do sprzedaży? Wywiad. 12.11 Motoryzacja przechodzi kolejny kryzys. Tym razem chodzi o… kompetencje. 12.11 Ford Edge – Hałas i utrata mocy w fazie przyspieszania

Przekładnie kierownicze

Awaria przekładni kierowniczej – co robić?

Zbyt duży opór kierownicy, drgania, zgrzyty i stuki podczas skręcania. To tylko niektóre objawy, które mogą świadczyć o awarii przekładni kierowniczej w pojeździe. W wielu przypadkach naprawa tego elementu w warunkach warsztatowych jest niemożliwa, a koszt nowej części bardzo wysoki. Co poradzić w takiej sytuacji?

Czyszczenie rynku z używanych części zamiennych

Gospodarka o obiegu zamkniętym (ang. circular economy) to z założenia system, który ma za zadanie zredukować, a nawet wyeliminować znaczne ilości niewykorzystanych odpadów i zapewnić ich ponowne „zaangażowanie”.

Usługa regeneracji przekładni w Lauber

Firma Lauber poszerzyła usługi regenerowania wspomaganych przekładni kierowniczych. Od teraz regenerację można będzie wykonać na części klienta. Wynika to z obserwacji sytuacji na rynku, na którym widoczny jest wzrost zapotrzebowania na usługę regeneracji wspomaganych przekładni kierowniczych klientów. 

Przekładnie kierownicze Lauber – tych opasek nie należy zdejmować

Firma Lauber oferuje fabrycznie regenerowane przekładnie kierownicze objęte 25 miesięczną gwarancją. Żeby jej nie stracić, trzeba pamiętać o tym, aby podczas montażu nie popełnić prostego błędu.

Fabryka Lauber odwiedzona przez mechaników

Pod koniec kwietnia w fabryce Lauber w Słupsku odbyły się dni otwarte. Frekwencja dopisała i grupa mechaników oraz osób związanych z branżą napraw samochodów, miała okazję na żywo zobaczyć jak wygląda cały proces fabrycznej regeneracji części.

Turbo-Tec. Ewolucja i rewolucja.

Dziś chcemy przybliżyć Państwu firmę Turbo-Tec, polską firmę, która stała się jednym z największych graczy na rynku usług regeneracji dla brażny automotive, ale nie tylko. Intensywny rozwój firmy jest dobrą okazją by przybliżyć profile jej działalności.

Zaciski, rozruszniki, pompy – nowości w Lauber

W ofercie firmy Lauber pojawiły się nowe referencje sprzedażowe w grupach zacisku hamulca tarczowego, rozrusznika, pomp wspomagania przekładni kierowniczej oraz półosi napędowej.

Głupie wypadki w warsztatach

Praca mechanika samochodowego niesie ze sobą wiele zagrożeń. Wynika to z samej jej specyfiki. Podnoszenie samochodów o dużej masie, operowanie stalowymi narzędziami, posługiwanie się elektronarzędziami, spawanie, praca w niewygodnej pozycji itd. Wypadki w warsztatach zdarzają się, a ich skutki często bywają bardzo poważne. Zdarza się, że mechanik ponosi śmierć. Bywa też, że młody człowiek, dopiero […]

Przekładnia kierownicza (nazywana niekiedy maglownicą) służy do przełożenia siły użytej do skręcenia kierownicy na siłę osiową, umożliwiającą skręcanie kół. Współczesne konstrukcje takich przekładni uchodzą za trwałe i stosunkowo bezawaryjne. Jeżeli jednak ulegną zużyciu lub awarii należy wymienić element na nowy lub poddać go regeneracji. Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczej? Między innymi tego dowiesz się z artykułów, obecnych w tej kategorii. Poznasz także najczęstsze powody zużycia maglownicy oraz objawy jej usterek. Poznasz także rynkową ofertę zamienników, dostępnych na niezależnym rynku części.