Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
13.11 Wymiana panewek w silniku: z czym wiąże się taka operacja? 13.11 Przemysł motoryzacyjny w Unii Europejskiej traci swoje przewagi 13.11 Co to jest szkoda całkowita? Czy auto może po niej trafić do sprzedaży? Wywiad. 12.11 Motoryzacja przechodzi kolejny kryzys. Tym razem chodzi o… kompetencje. 12.11 Ford Edge – Hałas i utrata mocy w fazie przyspieszania

Przekładnie kierownicze

Przekładnie kierownicze – jakie wybierasz? Ankieta.

Nowe, regenerowane, a może używane? Warsztaty samochodowe zajmujące się naprawami układu kierowniczego mają duży wybór rozwiązań w zakresie wymiany przekładni. Które z rozwiązań preferują? Wyniki naszej ankiety pomogą firmom oferującym przekładnie na polskim rynku lepiej dopasować swoją ofertę do preferencji klientów.

Remanufacturing a regeneracja turbosprężarki – wywiad z Turbo-Tec

Rynek silników spalinowych przeszedł niemałą ewolucję wraz z nadejściem ery turbodoładowania, które obecnie jest stosowane na szeroką skalę w różnych wersjach silnikowych. Ten istotny podzespół w rozwoju jednostek napędowych jest równie wydajny, co i delikatny w codziennej eksploatacji. Stąd też mnogość firm zajmujących się jego regeneracją. O rozwoju tego segmentu rynku, świadomości klientów, różnicach między […]

Kontrola jakości regenerowanych przekładni

Procedury i narzędzia stosowane w kontroli jakości regenerowanych przekładni kierowniczych.

Jak łatwiej złożyć przekładnię kierowniczą

Przekładnia kierownicza leży zdemontowana, wszystkie elementy rozłożone są na stole roboczym: fachowcy z firmy EMMETEC wyjaśnią w tym artykule jak złożyć ją szybko i dobrze.

Używane części ciągną z Zachodu

Europa podejmuje działania, które mają “zamknąć obieg” i rozwinąć gospodarkę neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla, efektywną pod względem wykorzystania zasobów surowców oraz konkurencyjną. Na tle Europy wypadamy nadal słabo, nawet w tak innowacyjnych branżach jak motoryzacja, choć moglibyśmy wyznaczać standardy zamiast gonić peleton.

Demontaż przekładni kierowniczych – przydatne sztuczki

W tym artykule zajmiemy się przeszkodami, jakie możemy napotkać rozbierając każdy typ przekładni kierowniczej oraz przydatnymi sztuczkami, które pozwolą nam te przeszkody pokonać.

Bezpieczeństwo z drugiej ręki

W Polsce nie wolno montować używanych części mających wpływ na bezpieczeństwo. Można za to nimi swobodnie handlować, co sprawia, że przepis ten jest praktycznie martwy. Igranie z bezpieczeństwem na drogach trwa więc dalej w najlepsze – alarmuje Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczych?

Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich nakładów pracy i kilku podzespołów możemy zmienić złom zalegający w naszym magazynie w nową część i przyzwoitą marżę. W tym artykule specjaliści marki EMMETEC postarają się przybliżyć proces regeneracji hydraulicznie wspomaganych układów kierowniczych.

Przekładnia kierownicza (nazywana niekiedy maglownicą) służy do przełożenia siły użytej do skręcenia kierownicy na siłę osiową, umożliwiającą skręcanie kół. Współczesne konstrukcje takich przekładni uchodzą za trwałe i stosunkowo bezawaryjne. Jeżeli jednak ulegną zużyciu lub awarii należy wymienić element na nowy lub poddać go regeneracji. Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczej? Między innymi tego dowiesz się z artykułów, obecnych w tej kategorii. Poznasz także najczęstsze powody zużycia maglownicy oraz objawy jej usterek. Poznasz także rynkową ofertę zamienników, dostępnych na niezależnym rynku części.