Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14.11 Marka TERREPOWER wprowadza nowe produkty w 15 różnych grupach produktowych 14.11 Co to znaczy, że klocki hamulcowe są „twarde” lub „miękkie”? 14.11 Metalcaucho wprowadza nowe części do swojej oferty 14.11 MotoFocus TV: Schaeffler w nowej odsłonie – wywiad z dyrektorem polskiej spółki 14.11 Zdaniem eksperta: które części układu hamulcowego można smarować, a których nie?

Przekładnie kierownicze

Stan zawieszenia a geometria zawieszenia

Bez wyeliminowania luzów w zawieszeniu nie da się prawidłowo wyregulować geometrii zawieszenia – przypomina marka MOOG. Należy o tym pamiętać zwłaszcza teraz, kiedy masowo wymieniamy opony z zimowych na letnie.

Gumowe i metalowo-gumowe elementy zawieszenia – rozmowa z ekspertem

Elementy gumowe zawieszenia mają kluczowy wpływ na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Dlatego powinniśmy sprawdzać ich stan zawsze, gdy mamy dostęp do podwozia auta. Nawet wtedy, gdy klient przyjechał z zupełnie innym zleceniem. Zapytaliśmy naszego eksperta o kwestie trwałości elementów gumowych i o to, jak rozpoznać uszkodzenia? Zapytaliśmy także o to, jak można ułatwić i przyspieszyć […]

KAMOKA wprowadza do oferty przekładnie kierownicze

Marka KAMOKA rozszerzyła swój asortyment o nowe przekładnie kierownicze, które są sprzedawane bez kaucji. W tym roku dostępne są 32 referencje produktu: do układów kierowniczych z hydraulicznym i elektrycznym mechanizmem wspomagania, a także do układów bez wspomagania.

Przekładnie kierownicze – jakie wybierasz? Ankieta.

Nowe, regenerowane, a może używane? Warsztaty samochodowe zajmujące się naprawami układu kierowniczego mają duży wybór rozwiązań w zakresie wymiany przekładni. Które z rozwiązań preferują? Wyniki naszej ankiety pomogą firmom oferującym przekładnie na polskim rynku lepiej dopasować swoją ofertę do preferencji klientów.

Remanufacturing a regeneracja turbosprężarki – wywiad z Turbo-Tec

Rynek silników spalinowych przeszedł niemałą ewolucję wraz z nadejściem ery turbodoładowania, które obecnie jest stosowane na szeroką skalę w różnych wersjach silnikowych. Ten istotny podzespół w rozwoju jednostek napędowych jest równie wydajny, co i delikatny w codziennej eksploatacji. Stąd też mnogość firm zajmujących się jego regeneracją. O rozwoju tego segmentu rynku, świadomości klientów, różnicach między […]

Kontrola jakości regenerowanych przekładni

Procedury i narzędzia stosowane w kontroli jakości regenerowanych przekładni kierowniczych.

Jak łatwiej złożyć przekładnię kierowniczą

Przekładnia kierownicza leży zdemontowana, wszystkie elementy rozłożone są na stole roboczym: fachowcy z firmy EMMETEC wyjaśnią w tym artykule jak złożyć ją szybko i dobrze.

Przekładnia kierownicza (nazywana niekiedy maglownicą) służy do przełożenia siły użytej do skręcenia kierownicy na siłę osiową, umożliwiającą skręcanie kół. Współczesne konstrukcje takich przekładni uchodzą za trwałe i stosunkowo bezawaryjne. Jeżeli jednak ulegną zużyciu lub awarii należy wymienić element na nowy lub poddać go regeneracji. Jak przebiega regeneracja przekładni kierowniczej? Między innymi tego dowiesz się z artykułów, obecnych w tej kategorii. Poznasz także najczęstsze powody zużycia maglownicy oraz objawy jej usterek. Poznasz także rynkową ofertę zamienników, dostępnych na niezależnym rynku części.