Przekładnie kierownicze – jakie wybierasz? Ankieta.

14 października 2020, 23:22

Nowe, regenerowane, a może używane? Warsztaty samochodowe zajmujące się naprawami układu kierowniczego mają duży wybór rozwiązań w zakresie wymiany przekładni. Które z rozwiązań preferują? Wyniki naszej ankiety pomogą firmom oferującym przekładnie na polskim rynku lepiej dopasować swoją ofertę do preferencji klientów.

W poniższej ankiecie pytamy m.in. o stosunek mechaników do regenerowanych przekładni kierowniczych – czy są one wybierane chętniej niż produkty fabrycznie nowe lub używane? Pytamy również m.in. o to, jakie cechy przekładni dostępnych na rynku są najważniejsze dla zamawiających je mechaników oraz ich klientów.

Weź udział w ankiecie i miej wpływ na rozwój rynku przekładni kierowniczych w Polsce:

Strona: 1/2

1. W przypadku potrzeby wymiany przekładni kierowniczej w pojeździe klienta, najczęściej: *

2. Oceń w skali 1-10, na ile ważne są dla Ciebie poszczególne aspekty związane z regenerowanymi przekładniami kierowniczymi:

Atrakcyjność ceny przekładni *

1 – nieistotna 10 – bardzo istotna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Szybka dostępność *

1 – nieistotna 10 – bardzo istotna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Jakość przekładni *

1 – mało istotna 10 – bardzo istotna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Długość gwarancji przekładni *

1 – mało istotna 10 – bardzo istotna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Konieczność zapłaty kaucji i zwrotu rdzenia *

1 – mało problematyczna 10 – bardzo problematyczna

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

3. Czy kaucja za rdzeń stanowi dla Ciebie barierę przy podejmowaniu decyzji o zakupie regenerowanej przekładni kierowniczej? *

4. Które z poniższych kwestii są dla Ciebie problemami przy zakupie regenerowanej przekładni kierowniczej? (zaznacz max. 4 odpowiedzi) *

Zaznacz pomiędzy 1 a 4 odpowiedzi.

5. Jak oceniasz jakość regenerowanych przekładni kierowniczych, które dotychczas montowałeś, w porównaniu do przekładni fabrycznie nowych, dostępnych w sieciach dystrybucji części? *

6. Co byłoby Twoim zdaniem korzystniejsze przy podejmowaniu decyzji o zakupie regenerowanej przekładni kierowniczej? *

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Cxnxx, 14 października 2020, 18:42 9 0

Nigdy więcej regeneracji , średnio rok i leje się jak ze świni. W Polsce nie ma zakładu który potrafiłby dobrze zregenerować magiel.

Odpowiedz

malik, 15 października 2020, 20:12 6 0

słusznie prawisz

Odpowiedz

Bubu, 25 października 2020, 13:42 0 -1

Jak sie regeneruje w firmie gdzie piszą że wkładają oryginały a okazuje się że chińskie części to tak jest

Odpowiedz

daro, 26 października 2020, 23:31 0 0

Mam akurat dobre doswiadczenie z regenerowanymi przekladniami jak do tej pory

Odpowiedz