Nowe, regenerowane, a może używane? Warsztaty samochodowe zajmujące się naprawami układu kierowniczego mają duży wybór rozwiązań w zakresie wymiany przekładni. Które z rozwiązań preferują? Wyniki naszej ankiety pomogą firmom oferującym przekładnie na polskim rynku lepiej dopasować swoją ofertę do preferencji klientów.
W poniższej ankiecie pytamy m.in. o stosunek mechaników do regenerowanych przekładni kierowniczych – czy są one wybierane chętniej niż produkty fabrycznie nowe lub używane? Pytamy również m.in. o to, jakie cechy przekładni dostępnych na rynku są najważniejsze dla zamawiających je mechaników oraz ich klientów.
Weź udział w ankiecie i miej wpływ na rozwój rynku przekładni kierowniczych w Polsce:
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Cxnxx, 14 października 2020, 18:42 9 0
Nigdy więcej regeneracji , średnio rok i leje się jak ze świni. W Polsce nie ma zakładu który potrafiłby dobrze zregenerować magiel.
Odpowiedz
malik, 15 października 2020, 20:12 6 0
słusznie prawisz
Odpowiedz
Bubu, 25 października 2020, 13:42 0 -1
Jak sie regeneruje w firmie gdzie piszą że wkładają oryginały a okazuje się że chińskie części to tak jest
Odpowiedz
daro, 26 października 2020, 23:31 0 0
Mam akurat dobre doswiadczenie z regenerowanymi przekladniami jak do tej pory
Odpowiedz