Remanufacturing a regeneracja turbosprężarki – wywiad z Turbo-Tec

16 września 2020, 11:00

Rynek silników spalinowych przeszedł niemałą ewolucję wraz z nadejściem ery turbodoładowania, które obecnie jest stosowane na szeroką skalę w różnych wersjach silnikowych. Ten istotny podzespół w rozwoju jednostek napędowych jest równie wydajny, co i delikatny w codziennej eksploatacji. Stąd też mnogość firm zajmujących się jego regeneracją. O rozwoju tego segmentu rynku, świadomości klientów, różnicach między remanufacturingiem a regeneracją oraz o obecnej sytuacji w branży, rozmawialiśmy z Konradem Wilkiem, Menedżerem ds. Rozwoju Rynkowego w firmie Turbo-Tec.

Krzysztof Pawlak: Jesteście na rynku od 15 lat. Przez ten czas sporo się zmieniło na rynku motoryzacyjnym. Czy świadomość klientów odnośnie dbania o turbosprężarki wzrosła, a może jest zupełnie odwrotnie?

Konrad Wilk

Konrad Wilk: Budowanie świadomości odnośnie działania naprawianych przez nas podzespołów jest częścią naszej filozofii. Od samego początku naszej drogi wychodzimy z założenia, że sam remanufacturing to zdecydowanie za mało, mamy świadomość, że od naszych partnerów biznesowych otrzymujemy tylko część ich problemu. Dlatego zawsze, przy każdym naprawianym przypadku, skupiamy się nie tylko na naprawie, ale równie mocno angażujemy się w analizę przyczynowo-skutkową, tak, by pomóc we wskazaniu klientowi genezy usterki. Naprawy powracające to jedne z najgorszych przypadków w serwisach. Wychodząc z tego założenia, zawsze robimy wszystko, by wskazać przyczynę usterki, oraz drogę jej eliminacji, jako gwarancji, że wymiana podzespołu będzie częścią kompletnej usługi, a zakończy ją sukces.

Dlatego nasza praca z klientem, kontakt, który nawiązujemy poprzez centralę, ale także dzięki pracy doradców technicznych w terenie, zawsze kładzie nacisk nie tylko na sam proces usług związanych z naprawą, ale także z budowaniem świadomości złożoności układów, ich współzależności i zasad poprawnej eksploatacji, diagnostyki i obsługi serwisowej.

Zostańmy jeszcze w temacie. Czy zauważyliście zmianę podejścia mechaników do serwisowania turbosprężarek przez te lata? Sami również uczulacie warsztatowców jak prawidłowo wykonać montaż/demontaż turbiny?

Obserwujemy zdecydowany wzrost świadomości, zarówno klienta finalnego, użytkownika pojazdu, jak i serwisów czy też podmiotów zajmujących się obsługą flot. Świadomość prewencji, tego, że z jednej strony ważne jest eliminowanie problemów zawczasu, by ewentualne koszty i konsekwencje opóźnionych napraw nie rosły wykładniczo, a z drugiej, świadomość, że usterka, z którą zgłaszają się do nas partnerzy, nie jest tylko jedyną, a często jest skutkiem, wypadową, która jest skorelowana z innymi podzespołami pojazdu.

Dostarczenie samego produktu, nawet produktu najwyższej jakości, bardzo często nie rozwiązuje problemu, a my nie jesteśmy przecież tylko dostawcą. Lub inaczej, według misji, która przyświeca nam od lat, jesteśmy dostawcą, ale nie tylko podzespołów, ale i wiedzy, zarówno ogólnej, wynikającej z doświadczenia, ale i bardzo indywidualnej, dotyczącej zawsze konkretnego przypadku.

Wraz z otwarciem fabryki, uruchomiliście również centrum badawczo-rozwojowe? Jakie podzespoły i pod jakimi względami są pacjentami owego centrum?

Centrum Badawczo-Rozwojowe, jakie otworzyliśmy w nowej fabryce, współpracuje także z naszym serwisem samochodowym. Centrum pozwala nam analizować trudne przypadki, które trafiają do nas od naszych klientów. Badane są zarówno układy doładowania, ale także układy wtryskowe silników diesla i benzynowych, przekładnie kierownicze, kompresory klimatyzacji oraz układy wydechowe, wraz z systemami odpowiedzialnymi za utrzymywanie prawidłowych parametrów norm spalin.

Działając w 11 krajach Europy mamy możliwość analizowania wielu problematycznych przypadków, oceniania ich ilości i badania okoliczności, w jakich powstają. Taka skala pozwala na znajdowanie korelacji pomiędzy usterkami, a ich dokładna analiza generuje kroki w kierunku opracowywania wskazówek i rozwiązań, które pozwalają eliminować przyczyny usterek.

Zdajemy sobie sprawę, że trafia do nas tylko część problemu, a nasza diagnoza, jeśli będzie odpowiednio szeroka, może wpłynąć na więcej niż tylko sam proces remanufacturingu. Tak, diagnoza, bo my nie skupiamy się tylko na naprawie. Równie istotne jest dla nas wskazanie domniemanej przyczyny, by usprawnić nie tylko to, co otrzymaliśmy od klienta, ale także sprawić, by usterka nie wróciła, wpływając na eliminację pierwotnej przyczyny. To szalenie istotna wartość dodana dla naszych klientów, bo wpływa na ich bezpieczeństwo, także finansowe. Wszak czy może być coś bardziej niepożądanego niż naprawa powtórna, tylko dlatego, że nie wykryto w czas genezy usterki?

Czym różni się remanufacturing od zwykłej regeneracji? Jakie używane narzędzia różnią te procesy?

Przede wszystkim powtarzalność jakości produktu, wynikająca z kilku szalenie istotnych składowych. Nasz przepis na sukces składa się na wstępie z tylko oryginalnych części, do których to dodajemy filozofię, by korzystać również tylko z oryginalnych narzędzi i urządzeń diagnostycznych. Połączenie oryginalnych części, oryginalnych narzędzi oraz certyfikowanych przez producenta operatorów, wraz z zaawansowaną kontrolą jakości, pozwala na zachowanie produktu finalnego na poziomie jakościowym i technicznym tożsamym z nowym. Ten fakt potwierdzają nasi klienci, którymi są oczywiście profesjonalne serwisy niezależne, ale także, serwisy autoryzowane, jak i importerzy i producenci pojazdów. Współpraca właśnie z importerami i producentami to najsilniejszy argument, by odróżnić regenerację od remanufacturingu.

Wasza oferta wykracza poza samą turbinę. Oferujecie również usługi regeneracji np. pomp wtryskowych, kompresorów klimatyzacji czy przekładni kierowniczych. Jaką część Waszego biznesu stanowią te usługi?

Portfel naszych produktów wynika z korelacji, jakie pomiędzy nimi występują. Wspomniane wcześniej analizy i poszukiwania przyczyn usterek sprawiają, że na przykład badając uszkodzoną turbosprężarkę, kierujemy się w stronę nieprawidłowo pracującego układu zasilania bądź niesprawnego układu wydechowego. Procentowy podział poszczególnych produktów jest zmienny, zależny choćby od korelacji z sezonowością, która ma wpływ na podział ilości konkretnych produktów w całej naszej ofercie.

Perspektywą dla motoryzacji jest elektromobilność – z roku na rok na drogach wzrastać będzie liczba pojazdów elektrycznych lub hybrydowych (gdzie turbosprężarki są bardzo rzadko obecne). Czy zastanawiacie się już nad koniecznością stawienia czoła tym realiom w przyszłości?

Nasza oferta zawsze była poprzedzona dokładną analizą rynku i zależności na nim. Na chwilę obecną mogę powiedzieć tylko, że w tym roku wprowadzimy do oferty remanufacturing automatycznych skrzyń biegów, ale w roku przyszłym przedstawimy dwa kolejne produkty, związane z nowymi potrzebami rynku…

Jak sytuacja pandemiczna wpłynęła na działanie Waszej firmy i z czym był największy kłopot podczas lockdownu?

Z jednej strony widzimy jasny trend, że wszyscy Ci użytkownicy pojazdów, którzy wcześniej korzystali z własnych samochodów rzadziej, wybierając komunikację zbiorową, z racji kwestii bezpieczeństwa, czy choćby komfortu podróży własnym środkiem, wracają do eksploatacji swoich pojazdów. Jednocześnie widać jak wysoko ceniona w tym momencie jest niezawodność procesu, ale także jej komplementarność. To połączenie – naprawa na poziomie producenta, z próbą wskazania genezy usterki, jest dla nas kluczem do sukcesu, bo zapewnia bezpieczeństwo. Także, a może przede wszystkim, w tak wyjątkowych czasach, gdzie decyzja o pozostawieniu swojego auta na poczet komunikacji zbiorowej, nie jest tylko decyzją ekonomiczną, ale i bezpośrednio decydującą o naszym zdrowiu, komforcie, bezpieczeństwu.

Mając na uwadze powyższe, analizując rok do roku poszczególne produkty z naszego portfela widzimy zarówno chwilowy spadek sprzedaży podczas wprowadzenia lockdownu, ale jednocześnie trend wzrostowy w dłuższym okresie. Analizując okresy początku roku 2019 i 2020, zaobserwowaliśmy duży spadek sprzedaży, związany z okresem lockdownu, który dotyczył wszystkich naszych produktów, w całej Europie. W kwietniu, odnosząc się do roku 2019, w 2020 odnotowaliśmy spadek o 47 %, który wiążemy z zakazem poruszania się, brakiem ruchu w serwisach i ogólną tendencją jaka miała miejsce na rynkach wewnętrznych.

Od maja zaczęliśmy obserwować wzrost obrotów, a miesiąc został zamknięty na poziomie 78% z roku 2019. Czerwiec lipiec oraz sierpień, to już zdecydowany przyrost obrotów, o około 6-8 % w odniesieniu do roku 2020.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Pawel, 17 września 2020, 10:43 2 -1

Jako Fleet Manager i wieloletni pracownik ASO współpracuję z firmą Turbo-Tec od ponad ośmiu lat i szczerze polecam ich zarówno moim partnerom handlowym jak i prywatnym znajomym. Oby tak dalej...

Odpowiedz

Karol, 17 września 2020, 10:50 2 -1

Ciekawy i rzeczowy artykuł. Wyrazy uznania za prawdę profesjonalne i merytoryczne podejście. Wiele jest firm kogucik „naprawiających” turbosprężarki (i nie tylko), których wykonanie pozostawia wiele do życzenia, ale kosztuje parę złotych mniej, wiec przeciętny użytkownik samochodu niestety często może się na to złapać.... Pomoc w znalezieniu przyczyny usterki, terminowość oraz powtarzalna bardzo wysoka jakoś napraw to tylko niektóre z aspektów, dla których warto z ta Firma współpracować..... my już od kilku dobrych lat ;)

Odpowiedz

Grzegorz, 17 września 2020, 10:54 2 -1

Zdecydowanie polecam współpracę z Turbo-Tec. My serwisujemy u nich flotę naszych ciężarowych, jesteśmy bardzo zadowoleni. Kwestia cen, które wydają się być wyższe niż u konkurencji wyjasnia właśnie to co napisane powyżej - tu w cenie jest o wiele wiele więcej niż tylko naprawa.

Odpowiedz

Sebeq, 17 września 2020, 11:39 1 -1

Bardzo solidna firma, zawsze znajda rozwiazanie problemu. Współpracujemy juz kilka ladnych lat. Ceny nie są niskie ale jakość musi kosztować. Pozdrawiam

Odpowiedz

Adrian, 17 września 2020, 12:18 1 -1

Od kiedy pamiętam współpracujemy z Panem Konradem i Firmą Turbo-Tec. Jako autoryzowany serwis cenimy sobie rzetelność i profesjonalizm zleceniobiorcy. Z czystym sumieniem jestem w stanie polecić każdemu, czy to prywatnie czy służbowo, wszelkie kooperacje z tą firmą.

Odpowiedz

John, 17 września 2020, 12:33 1 -1

Współpracuje z Panem Konradem a dokładnie z firmą TURBOTEC od kilku lat.I muszę przyznać że są rewelacyjnie,bardzo profesjonalne i sympatyczne podejście do klienta a co najważniejsze zero reklamacji.Szczerze polecam...

Odpowiedz

Magdalena, 17 września 2020, 12:36 1 -1

Z firmą Turbo - tec mam przyjemność współpracować służbowo, jak i prywatnie. Zawsze stają na wysokości zadania. Zawsze szybko. Moi klienci nie wracają z reklamacją. Polecam

Odpowiedz

J.Pasieka, 17 września 2020, 15:25 1 -2

Polecam usługi firmy Turbo-Tec. Nasz autoryzowany serwis FCA w Ząbkowicach Śląskich współpracuje od kilku lat z Turbo- Tec. Wielokrotnie korzystaliśmy z napraw układów turbo, wtryskowych, wydechu (DPF, katalizator) oraz przekładni kierowniczych i sprężarek klimatyzacji. Zawsze otrzymujemy produkt najwyższej jakości, po całościowej regeneracji i z pełną gwarancją. Zaufanie i jakość to dziś bardzo ważny element współpracy po między firmami, a także klientem finalnym. Cała firma Turbo- Tec w tym osoba Pana Konrada to gwarancja wysokiej jakości i rzetelności.

Pozdrawiam Jarek Pasiek kierownik serwisu MDF AUTO.

Odpowiedz

Marcin Zgorzelec., 17 września 2020, 17:13 0 -1

Współpracuję z Konradem i Turbo-Tec bardzo długi czas. Każde Nasze zamówienie czy to regeneracja turbiny, czy innych podzespołów, jest rzetelnie i bezproblemowo wykonywana. Jesteście bardzo dobrą firmą, która zawsze służy i radą i pomocą. Oby tak dalej.

Odpowiedz

Adam K., 17 września 2020, 20:20 0 -2

Jako serwis ASO współpracujemy z firmą Turbo-Tec od lat. Na początku było to z pewna dozą niepewności, ciekawości. Obecnie to pełne zaufanie do pracy wykonywanej przez firmę. Ciekawość została bo co pewien czas Turbo-Tec poszerza wachlarz usług :) Największym autem jest to, że działają prewencyjnie. Chcą zapobiegać a nie tylko leczyć. To wielka zaleta, że pomagają warsztatom i serwisom w diagnozowaniu problemu, służą swoją ogromną wiedzą. To nader rzadko spotykane w tej branży. Szczerze polecam współpracę wszystkim, którzy mają obawy. Turbo-Tec to firma, której można zaufać i poprosić o radę lub pomoc gdy taka jest potrzebna.

Odpowiedz

Piotr, 17 września 2020, 21:22 0 -1

Bardzo dobra firma , bardzo fajni ludzie zawsze pomagają w trudnych problemach. Polecam a w szczególności Pan Konrad Wilk zawsze pomocny Pozdrawiam

Odpowiedz

ADK Autoserwis, 17 września 2020, 21:43 0 -1

Profesjonalna firma, jak dotąd współpraca układa się bezbłędnie. Polecamy, nigdy na ich produkty nie mieliśmy reklamacji.

Odpowiedz

Mariusz, 17 września 2020, 23:20 0 -1

Z firmą Turbotec współpracujemy już dobrych kilka lat. Profesjonalna firma godna polecenia dla każdego. Wszystkie usługi na bardzo wysokim poziomie, kontakt i pomoc ze strony Pana Konrada również wzorowa. Polecam i pozdrawiam.

Odpowiedz

P.K, 18 września 2020, 9:56 0 -1

Polecam firmę turbo-tec

Odpowiedz

Marcin, 18 września 2020, 10:07 0 -1

Szczerze polecam zawsze rzeczowe informacje w trakcie regeneracji jakoś produktu nie odbiega od nowego. Polecam w 100%

Odpowiedz

Mariusz, 18 września 2020, 11:14 0 -1

Jesteśmy serwisem autoryzowanym, wielomarkowym, i zdecydowanie podpisujemy się pod tezami Konrada, którego nasz zespół zna tez osobiście :)
Jak najbardziej polecamy skorzystanie z usług TurboTec. I to prawda, ze w większości spraw nie chodzi o sama cześć do wyniany ale właśnie o wsparcie techniczne.

Odpowiedz

Marcin, Impwar Rzeszotary, 18 września 2020, 11:37 0 0

Współpracujemy z firmą Turbo-Tec od kilku lat, mamy same dobre doświadczenia, naprawy i reklamacje rozpatrywane są bardzo szybko, jakość jest na najwyższym poziomie, porady techniczne które mogły przyczynić się do powstania usterki bardzo trafne. Polecam z czystym sumieniem.

Odpowiedz

Seba, 18 września 2020, 11:56 0 -1

Jako niezależny pogwarancyjny serwis Mazdy z Wrocławia polecamy współpracę z firmą Turbo Tec. Nigdy nie było żadnego problemu i klienci wyjeżdżają zadowoleni.

Odpowiedz

Albert z NSO Mercedes Gawron Lisowice, 18 września 2020, 14:38 0 -1

My również od kilku lat współpracujemy z Konradem i firmą Turbo-Tec. Konrad to super partner w współpracy, nie ma rzeczy nie do załatwienia, a podzespoły regenerowane są bardzo dobrze. Pomimo wyższych cen, za którymi stoi jakość, jesteśmy pewni, że klienci wyjeżdżają od nas zadowoleni w swoich sprawnych mercedesach

Odpowiedz

klient, 18 września 2020, 18:20 3 -1

Zastanawiam się ile kosztuje w tych autoryzowanych serwisach naprawa turbo do Fiata. Bo jak chciałem zlecić taką naprawę w ASO w Katowicach do Doblo to, aż przysiadłem ponoś turbo to nówka sztuka. Skończyło się w niezależnym warsztacie za połowę ceny. Aż z ciekawości zadzwonię do Siemianowic ile oni biorą za turbo. Bo coś tu chyba nie halo jeżeli ASO regenerują części na zewnątrz, a kroją jak za nowe. Ludzie jeżdżą do ASO i płacą grubo, z przeświadczeniem, że dostają nowe oryginalne części. Przecież z TURBO TEC może współpracować warsztat niezależny z naprzeciwka i jak się okazuje to obaj mogą wstawiać tą samą turbinę w różnych cenach. Coś tu chyba nie teges.

Odpowiedz

Robert, 18 września 2020, 19:09 2 -1

Odkąd współpracuje z firmą Turo- Tec moje problemy z klientami odnośnie reklamacji na układ wtryskowy skończył się.Jestem bardzo zadowolony ze współpracy chłopaki aby tak dalej . COP Kamienna Góra

Odpowiedz

Robert, 18 września 2020, 19:10 2 -1

Współpracuje z firmą Turo- Tec moje problemy z klientami odnośnie reklamacji na układ wtryskowy skończył się.Jestem bardzo zadowolony ze współpracy chłopaki aby tak dalej . COP Kamienna Góra

Odpowiedz

Paweł S, 18 września 2020, 20:47 0 0

Polecam współpracę z turbotec. Bardzo kompetentna ekipa. Konrad staje na głowie żeby dobrze i komfortowo nam się pracowało jako serwisowi. Jak potrzeba pomocy zawsze można się do niego zgłosić. Turbo czy przekładnie regenerowane u nich są jak fabrycznie nowe. Polecam z czystym sumieniem. Paweł z wrocławskiego JT

Odpowiedz

Zdzisiu, 18 września 2020, 21:45 0 -1

Współpraca z Turbo-tec trwa bardzo długo .Na początku troche się wachaliśmy ale dzisiaj nie żałujemy naprawy dzięki nim mamy na wysokim poziomie. Wystarczy jeden telefon do Konrada i tematy ogarnięte. Tak trzymać to nic że konkurencja mówi drogo , drogo to pojęcie względne .Pozdrawiam Marcińczak i synowie

Odpowiedz

Jakub Mocek TM Grand, 20 września 2020, 21:20 0 -1

Artykuł rzeczowy i konkretny, jasno sprecyzowane i określone bolączki spotykane w branży. Podobnie spostrzegam współpracę z firmą Turbo-Tec. Profesjonalny kontrahent w biznesie, wyspecjalizowana personel serwisu, nienaganny kontakt z opiekunem klienta. Wielokrotnie korzystałem z usług firmy Turbo-Tec i jak dotąd nigdy się nie zawiodłem. Polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm i fachowość. Jakub Mocek

Odpowiedz

J.T Chuchro, 25 września 2020, 15:33 0 -1

Wspólprace z firmąTurbo-Tec zaczęliśmy ponad 15 lat temu i przez ten okres nie zdażyło nam się aby próbować szukać innej firmy zajmującej się regeneracja turbospreżarek oraz wtryskiwaczy.Na przestrzeni tych lat firma zyskała nasze zaufanie przez bardzo profesjonalne podejście do klienta jak i czesto indywidualne rozpatrzenie danego przypadku. Konrad Wilk jest osobą , która zawsze służy pomocą ,dobrą radą oraz posiada niesamowitą wiedzę w temacie.Nigdy nie zawiódł naszego zaufania.Firma Turbo-Tec to profesjonaliści, za których nie trzeba się wstydzić.

Odpowiedz

dociekliwy, 26 września 2020, 18:21 7 0

taaa...komentarze google nie sa juz tak kolorowe i pełne zachwytu dla turbo-tec
pierwsze dwa z góry "Salon wydał zepsute auto, z gwarancją, że układ wydechowy jest naprawiony (rozpadł się akurat w turbo tecu), gdzie miesiąc później na corocznym Przeglądzie auta dowiedziałam się, że układ jest dziurawy, dymi i ktoś go bardzo nieudolnie pospawał, w tragicznym stanie. A naprawa w tym „profesjonalnym” turbo nie należała do tanich. Brak profesjonalistów i przykro mi, że wydawali młodej dziewczynie, która raczej nie jest w stanie wjechać na kanał i ocenić stanu auta, zepsute auto."

kolejny

Oddałem przekładie na regenerację po 5 miesiącach zaczął ubywać płyń. Gdy oddałem na reklamacje wyrzekli się swojej winy i reklamacja została odrzucona. Radzę uważać bo gwarancja na rok :D o ile przyjmą. Bo może wyjść wam cena za regenerację tej przekladni jak za nową ;) pozdrawiam Marcin B.

Odpowiedz

obserwator, 27 września 2020, 11:51 4 0

To jakaś zorganizowana akcja TURBOTEC? 17 września od 10.43 co kilka minut pozytywna opinia, jakby wszyscy klienci czekali na to niesłychane wydarzenie. Jednak w necie np google można poznać trochę inny obraz TURBOTEC. Wydaje mi się, że firma trochę pojechała z tym zorganizowanym słodzeniem i to jest nie fajne, a przynajmniej nie wiarygodne o firmie

Odpowiedz

Maksiu, 27 września 2020, 12:47 6 -1

no pewnie ze tak bylo przeciez to sa tacy wspaniali fachowcy ze wszyscy ich klienci zamiast naprawiac auta wola napisac opinie o nich na motofocusie. Jesteście mega żałośni i widać macie dużo za uszami skoro potrzebujecie sami sobie laurki wystawiać.

Odpowiedz

Maksiu, 27 września 2020, 16:44 6 -1

No nie wierze to jakaś spółdzielnia się zawiązała. Z racji tego, że niedzielne popołudnie postanowiłem sobie spojrzeć skąd się wzięły te "superpozytywne" komentarze Turbo-Tec ...i tu niespodzianka. Jeden z powyższych komentarzy pochodzi od "Marcińczak i synowie" ...nie zgadniecie kto wystawił taką samą laurkę firmie "Marcińczak i synowie' w komentarzach google - nikt inny niż pseudobohater wywiadu Pan Konrad Wilk.

Odpowiedz

Marcin jt, 4 listopada 2020, 11:00 0 -1

Pan Konrad to mistrz świata, świata turbin i wtrysków. Pełna wiedzą, kultura i poświęcenie. Prawdziwy wilk motoryzacji. Współpraca z Konradem to istna przyjemność.

Odpowiedz

JT Marcin, 4 listopada 2020, 11:05 0 -1

Konrad to mistrz świata, świata turbin i wtryskiwaczy. Pełna wiedzą, kultur i profesjonalizm. Można powiedzieć że to wilk motoryzacji. Współpraca z Konradem układa się wyśmienicie.

Odpowiedz

BMW Poznań, 9 marca 2021, 19:27 1 0

My jako niezależny serwis Bmw w Poznaniu turbosprężarki i wtryskiwacze Common Rail wysyłamy do Stalowej Woli do Bosch Pawlik. Ceny dużo niższe, a jakość nas nigdy nie zawiodła. Tylko oryginalne części jakie stosują dają nam gwarancję jakości i to sobie cenimy bo tego typu naprawy nie należ do najtańszych dlatego długo szukaliśmy firmy do stałej współpracy.

Odpowiedz

Elmer, 21 kwietnia 2021, 12:05 0 0

Regeneracja turbosprężarki daje świetne efekty. Swoją regenerowałem w AMSerwis w Trójmieście i od tamtej pory zero problemów z mocą w aucie.

Odpowiedz

Anonim, 8 maja 2024, 19:45 0 0

Jesli chcesz zaoszczedzic zdrowia a nie wspomne pieniedzy omijaj te Firme duzym kolem ,
Dramat to malo powiedziane a Pan Piotr poprostu geniusz w nie uwzglednianiu reklamacji,,,,

Odpowiedz