Marka Castrol EDGE jest zaangażowana w niemal każdą dyscyplinę motorsportu. Także w Polsce nie brakuje wspieranych przez nią zawodników, którzy z sukcesami startują w rajdach samochodowych, drifcie czy wyścigach na jedną czwartą mili.
Grzegorz Staszewski, który od najmłodszych lat stale coś poprawia we wszelkich pojazdach wyposażonych w silnik, kilka lat temu stworzył potwora – napędzaną doładowanym silnikiem V8 Corvette VTG. Auto ma nie tylko gruntownie zmodyfikowany silnik, lecz także dodany przedni napęd. Inaczej byłby spory kłopot, by 1650-konny samochód w ogóle ruszył z miejsca, nie mówiąc już o wygrywaniu zawodów. A Grzegorz robi to seryjnie, ma na koncie rekordy chyba wszystkich obiektów w Polsce, na których da się zorganizować wyścigi na ¼ mili. Zdobył także cztery tytuły King of Germany, a jego obecny rekord na dystansie 400 m z niewielkim okładem to 7,796 s!
Logo Castrol EDGE można znaleźć także na dwóch „driftowozach” – autach, które większość czasu poruszają się bokiem. Paweł Trela wybrał Opla GT, a bodaj jedyny drifter na świecie prowadzący samochód stopą, Bartosz Ostałowski – Nissana Skyline. Z sukcesami startują oni w zawodach w kraju i za granicą, wciąż na nowo przesuwając granice swoich możliwości.
Do kierowców wspieranych przez Castrol EDGE należy także Maciej Oleksowicz, jeżdżący w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski Fordem Fiestą R5. Załoga Oleksowicz/Kuśnierz ma na koncie starty także w mistrzostwach świata.
Od niedawna Castrol EDGE wspiera także uczestniczący w międzynarodowych zawodach Formula Student zespół konstruktorów z Politechniki Rzeszowskiej – PRz Racing Team. Studenci PRz otrzymają nie tylko pomoc techniczną, będą mogli także skorzystać z wieloletniego doświadczenia marki Castrol w motorsporcie.
Komentarze