Rolka zwrotna inna niż dotychczasowa

, 14 marca 2011, 0:00

W Oplach i samochodach koncernu GM z silnikiem 1,7 D, rolka zwrotna dostarczana w zestawie ContiTech Kit CT 1014 K2/K5/K3, różni się od rolki montowanej dotychczasowo.

Pomimo innej konstrukcji, nowa rolka V 55368 może być stosowana bezpośrednio w miejsce starej, blaszanej rolki V 55317. Stara rolka, zgodnie z „Opel TIS” nie jest już używana, i została zastąpiona wersją z dużym łożyskiem kulkowym bez obrzeża.


Źródło: ContiTech

Dowiedz się więcej

Oferta Ruville w Auto Partner SA rośnie
Oferta Ruville w Auto Partner SA rośnie

Od listopada w ofercie Auto Partner SA pojawiło się ponad 160 nowych referencji firmy Ruville. Obejmują one wiele popularnych części do układów napędów pasowych i rozrządu dla samochodów europejskich i azjatyckich. Szczegóły w załączonej tabeli.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!