Od listopada w ofercie Auto Partner SA pojawiło się ponad 160 nowych referencji firmy Ruville. Obejmują one wiele popularnych części do układów napędów pasowych i rozrządu dla samochodów europejskich i azjatyckich.
Szczegóły w załączonej tabeli.
Dowiedz się więcej
Na podstawie analizy poszczególnych przypadków firma Gates stwierdziła, że montaż napinacza w silnikach 1.4/1.6 16V grupy VAG przysparza wielu problemów. Szczególną uwagę należy zwrócić na poniższe zagadnienia. Zdjęcie 1 przedstawia dwie różne wersje napinacza automatycznego (głównego napędu), które występują w zestawach rozrządu Gates. Napinacze te stosuje się wymiennie. Możliwe błędy montażowe: Stwierdzono, co następuje: – […]
Firma Gates oferuje teraz na rynku wtórnym napinacze DriveAlign do układów napędu paska pomocniczego oraz PowerGrip do napędów paska rozrządu. Produkty te dedykowane są do lekkich i ciężkich zastosowań. Gates umożliwia teraz zakup części, które montuje się dokładnie tak samo jak na wyposażeniu fabrycznym. Napinacze i paski Gates są projektowane i produkowane w ramach pełnych […]
W pojazdach Audi, VW, Seat i Skoda z silnikami 1,6 TDI i 2,0 TDI z systemem Common Rail zmienił się pasek klinowy. Z tego względu przy wymianie tego elementu należy zamontować również nowy napinacz, tak by zapewnić prawidłową współpracę obu elementów. Problem: Pasek klinowy 6PK1140 ELAST (nr OE- 03L903137G) nie jest już dostarczany. Nie można […]
W Oplach i samochodach koncernu GM z silnikiem 1,7 D, rolka zwrotna dostarczana w zestawie ContiTech Kit CT 1014 K2/K5/K3, różni się od rolki montowanej dotychczasowo. Pomimo innej konstrukcji, nowa rolka V 55368 może być stosowana bezpośrednio w miejsce starej, blaszanej rolki V 55317. Stara rolka, zgodnie z „Opel TIS” nie jest już używana, i […]
Komentarze